Problem z lpg
- helletic
- klubowicz
- Posty: 2324
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 185000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań/ Zalasewo
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Problem z lpg
No nie wiem, czy taki niezły wynik...moja instalacja, ponoć na podzespołach z "dolnej półki" śmiga już ponad 100.000 km. Wymieniony był tylko przepływomierz, bo się ułamał kabel.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 1603
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Problem z lpg
też nie zgodziłbym się z twierdzeniem, że 50 tys km to jakiś dobry wynik, raczej słabiutki.
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 190000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Problem z lpg
Potwierdzam jak przedmówcy niezbyt to duży przebieg.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
- Rafcio
- klubowicz
- Posty: 3456
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 85000
- Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Cieszyn
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
- Kontakt:
Re: Problem z lpg
Nareszcie LPG wyregulowane prawidłowo, śmiga jak na benzynie.
Oczywiście nie obyło się bez odpięcia akumulatora celem przywrócenia map benzynowych do stanu fabrycznego.
Można teraz śmigać dalej
Oczywiście nie obyło się bez odpięcia akumulatora celem przywrócenia map benzynowych do stanu fabrycznego.
Można teraz śmigać dalej

Ostatnio zmieniony 27 wrz 2016, 13:14 przez Rafcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z lpg
Ciesze się że ktoś ci w końcu dogodził!!!Rafcio pisze:U mnie w Cieszynie muszę przyznać że warsztaty LPG to dno i kupa mułu
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 5579
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 166666
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
- Kontakt:
Re: Problem z lpg
Nie bardzo wiem jak interpretować ten post... to jakaś wrzutka miała być 

Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Rafcio
- klubowicz
- Posty: 3456
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 85000
- Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Cieszyn
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
- Kontakt:
Re: Problem z lpg
Panie Łukaszu, z Waszego warsztatu byłem zawsze bardzo zadowolony, ale pewnie z braku czasu (zawsze na 1 miejscu są klienci montujący gaz lub obsługa klientów zza południowej granicy) zabrakło niestety pełnej diagnozy dlaczego tej instalacji nie można porządnie wyregulować. Czyli że świece na dwóch cylindrach są do wymiany, że reduktor ma przerosty ciśnienia do 2,5 bara. To tyle i aż tyleluka8 pisze:Ciesze się że ktoś ci w końcu dogodził!!!

Pozdrawiam.
-- 4 paź 2016, o 13:06 --
I jeszcze jedna cenna uwaga dla wszystkich użytkowników silnika T-Jet, którzy zdecydują się zagazować autko na komputerze STAG-a lub mają już instalację i poszarpuje im auto.
W Stagu przy silniku turbo, żeby nie szarpało trzeba w programie AC Gas Synchro wejść w "ustawienia wtryskiwaczy" i pozmieniać kolejność wtrysków, ja bodajże mam 4 wtrysk ustawiony w pierwszej kolejności i później reszta (w jakiej kolejności nie pamiętam), nazywa się to fachowo "wyprzedzenie sekwencji" i działa to na zasadzie przyśpieszenia wtrysku.
Lina śmiga jak na benzynie bez najmniejszego szarpnięcia.
Piszę to dlatego, aby w razie problemów mogliście naprowadzić swoich gazowników na rozwiązanie tego szarpania, bo ze swojego doświadczenia wiem, że nie każdy gazownik wie o co chodzi w T-Jetach.
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 945
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 73000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Pszów
- Postawił Piwo;: razy
- Otrzymał Piw: razy
Re: Problem z lpg
I szlag mi trafił LPG. Wszystko ładnie chodzi do puki nie zgaszę ciepłego silnika (90 stopni) Po ponownym uruchomieniu ciepłego silnika ładnie przejdzie z benzyny na gaz i po chili zgaśnie wydając przy tym dziwny odgłos. Ponowne uruchomienie jest bardzo utrudnione, muszę przełącznik wyboru paliwa przełączyć na benzynę i kręcić długo rozrusznikiem by zaskoczył. Po ostygnięciu silnika wszystko działa cacy. Podejrzewam uszkodzony elektrozawór gazowy, ale to dopiero na 100% będę wiedział po wizycie w ASO. Już się boję wyceny, skoro 2 filtry kosztują 70zł.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI
stoły drewniane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości