Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Awatar użytkownika
mikus
klubowicz
klubowicz
Posty: 163
Rejestracja: 29 maja 2010, 15:53
Przebieg: 46000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: mikus »

Czy jest jakiś określony czas na wymiane tych kabli , ja mam auto z 2007roku i przebieg 65.890 tyś.
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 2151
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 200000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: blisko Rybnika
Podziękował: 308 razy
Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: leszek1234 »

nie, nie ma - wymienia się jak są uszkodzone
Online
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6950
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 403 razy
Otrzymał podziękowań: 949 razy
Kontakt:

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: mwas »

Wiesiek, dokładnie tak :) Kontrolka Ci miga dlatego, że po wymianie paska rozrządu nie została przeprowadzona adaptacja koła fonicznego :ink Kable WN nie się tutaj nic a nic winne chociaż, wiadomo, że jedno może się nałożyć na drugie :ink W każdym razie, jeśli jeszcze nie robiłeś tej adaptacji a problem z kontrolką nadal się pojawia, to proponuję przeprowadzić właśnie tą adaptację :ink
Odnośnie czasu użytkowania kabli WN - wydaje mi się, że tutaj nie ma reguły. Ja na oryginałach przejechałem ok 120 tys km i wymiana nastąpiła w 8mym roku "życia" auta :ink

Wysłane z Galaxiaka
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Sebek
klubowicz
klubowicz
Posty: 1247
Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
Przebieg: 100
Silnik: 1.0 Turbo
Rocznik: 2023
Lokalizacja: SWD
Podziękował: 161 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: Sebek »

Dobrze chłopaki mówią właśnie pytalem mechanikow z ASO, kable wymienia się jak zaczynają nie domagać. Ja mam najechane 40 tys na gazie od nowości. Kable narazie Ok. A wiadomo że na gazie polecą szybciej niż na benzynie.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
Awatar użytkownika
Fiacik
klubowicz
klubowicz
Posty: 1301
Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
Przebieg: 27000
Silnik: 1,0 TSI-110KM
Rocznik: 2019
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 144 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: Fiacik »

Sebek- do gazu stosuje się kable do tego celu produkowane.Bardzo dobre są Polskie ale nie pamiętam nazwy firmy ,komplet kosztuje ok.80zl
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 2151
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 200000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: blisko Rybnika
Podziękował: 308 razy
Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: leszek1234 »

Sebek , nie masz się co martwić, Ja mam fabryczne kable od nowości (niedługo 100tys.km) i nie przebijają. I to nie tak, że się kable na gazie szybciej zużywają, tylko gaz nie toleruje nawet najmniejszych przebić , potrzebuje iskrę o dużej energii. Benzyna od zdechłej iskry się zapali, a gaz nie zawsze;)
tojamarko
klubowicz
klubowicz
Posty: 257
Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
Lokalizacja: Krotoszyn
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 38 razy

Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku

Post autor: tojamarko »

ślimak pisze:Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych
Bosha kosztują 130 zł. Tych z Boscha nie miałem w rękach i opinie są również podzielone.
Zastanawiam się właśnie nad tymi janmorami, komplet 4 sztuk kosztują 50 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r. :jazda :banan
ODPOWIEDZ