Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
- mikus
- klubowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 29 maja 2010, 15:53
- Przebieg: 46000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Jastrzebie Zdrój
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Czy jest jakiś określony czas na wymiane tych kabli , ja mam auto z 2007roku i przebieg 65.890 tyś.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Wiesiek, dokładnie tak Kontrolka Ci miga dlatego, że po wymianie paska rozrządu nie została przeprowadzona adaptacja koła fonicznego Kable WN nie się tutaj nic a nic winne chociaż, wiadomo, że jedno może się nałożyć na drugie W każdym razie, jeśli jeszcze nie robiłeś tej adaptacji a problem z kontrolką nadal się pojawia, to proponuję przeprowadzić właśnie tą adaptację
Odnośnie czasu użytkowania kabli WN - wydaje mi się, że tutaj nie ma reguły. Ja na oryginałach przejechałem ok 120 tys km i wymiana nastąpiła w 8mym roku "życia" auta
Wysłane z Galaxiaka
Odnośnie czasu użytkowania kabli WN - wydaje mi się, że tutaj nie ma reguły. Ja na oryginałach przejechałem ok 120 tys km i wymiana nastąpiła w 8mym roku "życia" auta
Wysłane z Galaxiaka
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Dobrze chłopaki mówią właśnie pytalem mechanikow z ASO, kable wymienia się jak zaczynają nie domagać. Ja mam najechane 40 tys na gazie od nowości. Kable narazie Ok. A wiadomo że na gazie polecą szybciej niż na benzynie.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Sebek- do gazu stosuje się kable do tego celu produkowane.Bardzo dobre są Polskie ale nie pamiętam nazwy firmy ,komplet kosztuje ok.80zl
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Sebek , nie masz się co martwić, Ja mam fabryczne kable od nowości (niedługo 100tys.km) i nie przebijają. I to nie tak, że się kable na gazie szybciej zużywają, tylko gaz nie toleruje nawet najmniejszych przebić , potrzebuje iskrę o dużej energii. Benzyna od zdechłej iskry się zapali, a gaz nie zawsze;)
-
- klubowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 38 razy
Re: Szarpanie silnika przy rozgrzanym silniku
Bosha kosztują 130 zł. Tych z Boscha nie miałem w rękach i opinie są również podzielone.ślimak pisze:Ja mam JANMOR-Y - spisują się. Jednak opinie są podzielone np. zupełnie nie nadają się do instalacji gazowych
Zastanawiam się właśnie nad tymi janmorami, komplet 4 sztuk kosztują 50 zł.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.