[ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 398 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Na tym zestawie przejechałem 70 tys. km i jeszcze min. z 30 pojeżdżę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 gru 2014, 22:24
- Przebieg: 76000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: KRAKÓW
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Ja użyłem tarcz Metelli i klocki tej samej firmy. Dobrze wykonane malowane tarcze zrobiłem już na nich 9 tys.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2153
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Jak czytam powyższe posty, to się zastanawiam czy aby w hamulcach w ogóle istotne jest to, czy są pomalowane? Napiszcie jak te tarcze i klocki zachowują się w sytuacjach awaryjnych. Co mi z ładnych hamulców jeśli mają dłuższą drogę hamowania.
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Ja napiszę z doświadczenia co ludzie kupują, na co są zwroty i co mechanicy sobie chwalą.
Sprawa wygląda prosto (mówimy o hamulcach dostępnych do Linei):
Tarcze:
1. Jeśli ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jeśli ma być bardzo dobrze - TRW albo Textar
3. Jeśli przereklamowanie...Bosch.
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Klocki
1. Jak ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jak ma być bardzo dobrze - TRW (ale pylą i robią dużo syfu) albo Textar
3. Jeśli ma być w miarę dobrze a tanio - LPR (klocki bardzo twarde, często piszczą, ale 60 tys km robią spokojnie i są tanie).
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Podsumowując: ostatnio bardzo dobre opinie zbiera Textar i wszyscy go polecają. Osobiście jeśli coś z hamulców padnie u mnie to z miejsca wchodzi Textar.
PS: Wszystkie z w/w marek w sytuacjach awaryjnych się sprawdzą bardzo dobrze
Ale wiadomo...ilu użytkowników tyle opinii. U mnie bierze części masa mechaników i...napisałem Wam co się sprawdza
Sprawa wygląda prosto (mówimy o hamulcach dostępnych do Linei):
Tarcze:
1. Jeśli ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jeśli ma być bardzo dobrze - TRW albo Textar
3. Jeśli przereklamowanie...Bosch.
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Klocki
1. Jak ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jak ma być bardzo dobrze - TRW (ale pylą i robią dużo syfu) albo Textar
3. Jeśli ma być w miarę dobrze a tanio - LPR (klocki bardzo twarde, często piszczą, ale 60 tys km robią spokojnie i są tanie).
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Podsumowując: ostatnio bardzo dobre opinie zbiera Textar i wszyscy go polecają. Osobiście jeśli coś z hamulców padnie u mnie to z miejsca wchodzi Textar.
PS: Wszystkie z w/w marek w sytuacjach awaryjnych się sprawdzą bardzo dobrze
Ale wiadomo...ilu użytkowników tyle opinii. U mnie bierze części masa mechaników i...napisałem Wam co się sprawdza
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Amenbuhert pisze:Ja napiszę z doświadczenia co ludzie kupują, na co są zwroty i co mechanicy sobie chwalą.
Sprawa wygląda prosto (mówimy o hamulcach dostępnych do Linei):
Tarcze:
1. Jeśli ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jeśli ma być bardzo dobrze - TRW albo Textar
3. Jeśli przereklamowanie...Bosch.
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Klocki
1. Jak ma być najlepiej i drogo - ATE
2. Jak ma być bardzo dobrze - TRW (ale pylą i robią dużo syfu) albo Textar
3. Jeśli ma być w miarę dobrze a tanio - LPR (klocki bardzo twarde, często piszczą, ale 60 tys km robią spokojnie i są tanie).
4. Wszystkie inne marki są..."jak się trafi"
Podsumowując: ostatnio bardzo dobre opinie zbiera Textar i wszyscy go polecają. Osobiście jeśli coś z hamulców padnie u mnie to z miejsca wchodzi Textar.
PS: Wszystkie z w/w marek w sytuacjach awaryjnych się sprawdzą bardzo dobrze
Ale wiadomo...ilu użytkowników tyle opinii. U mnie bierze części masa mechaników i...napisałem Wam co się sprawdza
Pozdrawiam wszystkich
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Buhert a jaka jest cena u Ciebie kompletu ATE i Textar ?
Czy ktoś wie co montują do Linek w serwisie Fiata ?
Czy ktoś wie co montują do Linek w serwisie Fiata ?
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Ja swojego textara z klockami do nasze diesla 290zl
Pozdrawiam wszystkich
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Gdzieś czytałem, że Steinhof (?)Fiacik pisze: Czy ktoś wie co montują do Linek w serwisie Fiata ?
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Ja ze swojej strony mogę gorąco polecić tarcze Textar w połączeniu z klockami ceramicznymi Jurid White.
Zestaw taki hamuje lepiej niż fabryczny.. nie mierzyłem, ale tak czuję..
Dodatkowo czyste felgi.. bo klocki nie pylą..
Klocki dość drogie, ale zdecydowanie warte swojej ceny.
A i oczywiście nic nie piszczy.
Zestaw taki hamuje lepiej niż fabryczny.. nie mierzyłem, ale tak czuję..
Dodatkowo czyste felgi.. bo klocki nie pylą..
Klocki dość drogie, ale zdecydowanie warte swojej ceny.
A i oczywiście nic nie piszczy.
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Komplet tarcze plus klocki (przód) za 333zł. i wymiana 110 zł.
Zrobione
Zrobione
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
Drogo.Arek pisze:Komplet tarcze plus klocki (przód) za 333zł. i wymiana 110 zł.
Zrobione