Podłokietnik
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Podłokietnik
Witajcie.
Czy mógłbym prosić szczęśliwego posiadacza oryginalnego podłokietnika o zdjęcia jak to wygląda dokładnie? Tunel środkowy, z tyłu itp.
Sprawa polega na tym, że zamawiam właśnie oryginalny podłokietnik i potrzebuję wiedzieć czy trzeba wymieniać ten tunel środkowy (cały) bo w ASO mówią, że są różne nr części w wersji z podłokietnikiem oraz bez. Albo jeśli ktoś ma listę części, które są potrzebne to byłbym wdzięczny.
Z góry dzięki.
Czy mógłbym prosić szczęśliwego posiadacza oryginalnego podłokietnika o zdjęcia jak to wygląda dokładnie? Tunel środkowy, z tyłu itp.
Sprawa polega na tym, że zamawiam właśnie oryginalny podłokietnik i potrzebuję wiedzieć czy trzeba wymieniać ten tunel środkowy (cały) bo w ASO mówią, że są różne nr części w wersji z podłokietnikiem oraz bez. Albo jeśli ktoś ma listę części, które są potrzebne to byłbym wdzięczny.
Z góry dzięki.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Podłokietnik
Daje to, co mam od ręki. Jeżeli coś więcej to pisz.duskap pisze:Witajcie.
Czy mógłbym prosić szczęśliwego posiadacza oryginalnego podłokietnika o zdjęcia jak to wygląda dokładnie?
Z góry dzięki.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Podłokietnik
Dzięki!
Z tego wynika, że "mebelek" jest ten sam i nie potrzeba go wymienić. Zatem zamówię bez tego i zobaczymy czy spasuje. To już 3 podejście moje do kupna podłokietnika (raz już był zamówiony ale część przyszła zła, więc zrezygnowałem) i teraz już nie odpuszczę. Jutro zamawiam
Z tego wynika, że "mebelek" jest ten sam i nie potrzeba go wymienić. Zatem zamówię bez tego i zobaczymy czy spasuje. To już 3 podejście moje do kupna podłokietnika (raz już był zamówiony ale część przyszła zła, więc zrezygnowałem) i teraz już nie odpuszczę. Jutro zamawiam
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Podłokietnik
Ja natomiast jeszcze bym pogłębił temat. Chodzi o tylny nawiew. Ja mam klimatronika i nie wiem, czy przy manualnej klimie jest nawiew na tył, w tunelu środkowym. Dodatkowo w podłokietniku jest włącznik regulacji fotela (odcinek lędźwiowy kręgosłupa) .duskap pisze:Dzięki!
Z tego wynika, że "mebelek" jest ten sam i nie potrzeba go wymienić. Jutro zamawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6942
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 945 razy
- Kontakt:
Re: Podłokietnik
Od razu mówię, że z nawiewem będzie problem i nie chodzi tutaj o automatyczną czy manualną klimę. Z tego co pamiętam, to do tego nawiewu powietrza jest inny moduł nagrzewnicy a jego wymienić, to już wyższa filozofia, bo trzeba by pruć cały kokpit
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Podłokietnik
Przy manualnej klimatyzacji również jest nawiew powietrza na tył z kratki podłokietnika.smak56 pisze: Ja natomiast jeszcze bym pogłębił temat. Chodzi o tylny nawiew. Ja mam klimatronika i nie wiem, czy przy manualnej klimie jest nawiew na tył, w tunelu środkowym. Dodatkowo w podłokietniku jest włącznik regulacji fotela (odcinek lędźwiowy kręgosłupa) .
Jeżeli chodzi o przyciski od regulacji fotela, to w biedniejszych wersjach jest ta zaślepka podłokietnika po prostu łysa bez niczego.
Z uwagi na nawiew z podłokietnika różni się "przód" tunelu środkowego, zaraz pod konsolą środkową.. nie ma tego małego schowka, tylko jest zaślepka, a pod nią idą rury od nawiewu.
Jeżeli ma się w planach uruchamiać nawiew.. to grubsza robota jest, i nie do końca wiadomo czy wykonalna poza fabryką.
Jeżeli chodzi tylko o sam podłokietnik, żeby łokieć miał fajnie.. to problemów żadnych być z założeniem nie powinno.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Podłokietnik
Nie bardzo wiem o czym piszeszTomek pisze:..... zaraz pod konsolą środkową.. nie ma tego małego schowka, tylko jest zaślepka, a pod nią idą rury od nawiewu.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2016, 17:48 przez smak56, łącznie zmieniany 1 raz.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Podłokietnik
Szkoda, że nie wiadomo dokładnie na czym polega problem z podłączeniem nawiewu na tył :/
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6942
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 945 razy
- Kontakt:
Re: Podłokietnik
Czytaj wyżej, co napisałem a dowiesz się na czym polega problem
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Podłokietnik
Z tego co napisałeś to zupełnie nic nie wynika. Gdyby był pokazany schemat, która część z którą gdzie złączyć i co rozebrać to byłoby wiadome jak trudne to jest. ASO to gadają nie da się a często da się. I tu może być podobnie tylko, że ciężko dojść co dokładnie gdzie trzeba podłączyć.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Podłokietnik
Może to trochę wyjaśni ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6942
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 945 razy
- Kontakt:
Re: Podłokietnik
Z tego co napisałem wynika, że sprawa łatwa i tania niestety nie jest. A dokładniej, zadałem sobie troszkę trudu, i wygląda to następująco:
Potrzebne są:
1) Podłokietnik - dla wersji wyposażenia Dynamic są to numery 735495566, 735447707 lub 735495565 i tutaj jest zagadka czym one się różnią, bo rozstrzał cenowy jest od ok 587 PLN do ok 710 PLN
2) Mebelek, w ePerze nazwane jako "Nakładka ozdobna", dla wersji bez regulacji lędźwiowej to numer 735495565, koszt ok 158 PLN
3) Wspornik/klamra - jest to element, do którego mocuje się podłokietnik, numer 51961924, koszt ok 60 PLN
4) Dyfuzor, czyli kratka nawiewu mocowana z tyłu podłokietnika, numer 51961924, koszt ok 105 PLN
5) Nakładka ozdobna, czyli to, w czym są np przyciski do regulacji lędźwiowej. Dla wersji bez regulacji jest to element numer 51961924, koszt ok 38 PLN
To co powyżej, to jest do samego zamocowania podłokietnika. Do tego dochodzi kwestia nawiewu, a tutaj dochodzą:
6) Kolektory powietrza (rury wewnątrz tunelu środkowego), są tam dwa, numer 51961924, koszt ok 86 PLN oraz numer 51961924, koszt ok 102 PLN
7) A teraz perełka... wisienka na torcie... Żeby móc ten nawiew podłączyć potrzebna jest wersja całego modułu nagrzewnicy przewidziana dla wersji z podłokietnikiem... w ePerze nazywa się to Klimatyzator komplet - zestaw klimatyzatora, ma to numer 51961924 i kosztuje... raptem ok 3126 PLN Dodatkowo, aby to wymienić, trzeba pruć cały kokpit z przodu Czyli potwierdza się w pełni to, co napisałem powyżej... A dla niedowiarków pod zamieszczam zrzut ekranu z ePer'a żeby uzmysłowić o czym mówimy - element oznaczony nr 1 na rysunku. smak56 umieścił powyżej elementy podłokietnika, więc to już sobie daruję
Ja powiem tak: biorąc pod uwagę koszty samych elementów do podłokietnika stwierdzam, że wolę swojego Armstera
Potrzebne są:
1) Podłokietnik - dla wersji wyposażenia Dynamic są to numery 735495566, 735447707 lub 735495565 i tutaj jest zagadka czym one się różnią, bo rozstrzał cenowy jest od ok 587 PLN do ok 710 PLN
2) Mebelek, w ePerze nazwane jako "Nakładka ozdobna", dla wersji bez regulacji lędźwiowej to numer 735495565, koszt ok 158 PLN
3) Wspornik/klamra - jest to element, do którego mocuje się podłokietnik, numer 51961924, koszt ok 60 PLN
4) Dyfuzor, czyli kratka nawiewu mocowana z tyłu podłokietnika, numer 51961924, koszt ok 105 PLN
5) Nakładka ozdobna, czyli to, w czym są np przyciski do regulacji lędźwiowej. Dla wersji bez regulacji jest to element numer 51961924, koszt ok 38 PLN
To co powyżej, to jest do samego zamocowania podłokietnika. Do tego dochodzi kwestia nawiewu, a tutaj dochodzą:
6) Kolektory powietrza (rury wewnątrz tunelu środkowego), są tam dwa, numer 51961924, koszt ok 86 PLN oraz numer 51961924, koszt ok 102 PLN
7) A teraz perełka... wisienka na torcie... Żeby móc ten nawiew podłączyć potrzebna jest wersja całego modułu nagrzewnicy przewidziana dla wersji z podłokietnikiem... w ePerze nazywa się to Klimatyzator komplet - zestaw klimatyzatora, ma to numer 51961924 i kosztuje... raptem ok 3126 PLN Dodatkowo, aby to wymienić, trzeba pruć cały kokpit z przodu Czyli potwierdza się w pełni to, co napisałem powyżej... A dla niedowiarków pod zamieszczam zrzut ekranu z ePer'a żeby uzmysłowić o czym mówimy - element oznaczony nr 1 na rysunku. smak56 umieścił powyżej elementy podłokietnika, więc to już sobie daruję
Ja powiem tak: biorąc pod uwagę koszty samych elementów do podłokietnika stwierdzam, że wolę swojego Armstera
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Podłokietnik
Element nr 15 na rysunku z Epera który umieściłeś w swoim wcześniejszym poście, to właśnie ta zaślepka.smak56 pisze:Nie bardzo wiem o czym piszeszTomek pisze:..... zaraz pod konsolą środkową.. nie ma tego małego schowka, tylko jest zaślepka, a pod nią idą rury od nawiewu.
W Linach bez podłokietników ten element nie występuje, i jest w tym miejscu takie małe ... nie wiem jak to nazwać.. wgłębienie, półeczka, schoweczek, przegródka...
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1300
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: Podłokietnik
Moja Linka też była bez podłokietnika - kupiłem więc model ARMSTER 1 , cena coś ok. 200zł . Jest conajmniej tak pojemny jak oryginalny , a na pewno głębszy , nie wysunięty przez to za bardzo do przodu i bardzo ładnie wykonany.Górna pokrywa przesuwana sporo do przodu i obszyta skórą , ma regulację poziomu .Zamontowałem go w 15 minut .Już ponad rok służy bez zarzutu.
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta