[ M ] Demontaż atrap halogenów

will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

[ M ] Demontaż atrap halogenów

Post autor: will »

Zakładanie świateł w miejsce halogenów zacząłem od demontażu grilla górnego śruby z góry i lekko do góry z wyczuciem są tam plastikowe zaczepy.
Potem dolny grill zaczepy zwalniamy od środka żeby nie połamać.
Następnie luzujemy styropianowy zastrzał i odchylamy styropianową zgniotkę na belce w celu łatwiejszego dostępu do metalowych i plastikowych zatrzasków atrap halogenów które należy zwolnić również od wewnątrz(ciągnąć jedną ręką za kratkę drugą luzować zaczep np śrubokrętem) Kable każdy i tak ma różne więc nie zawracam głowy, długo bawiłem się z plastikowymi zaczepami nic nie urwałem więc trwało to około 8 godz.Przymiarki rozmieszczenia środka halogenu troszkę zajmują, dobrze jest posmarować zatrzaski czymś śliskim jak pisał Coval pomaga to w wyciąganiu i wkładaniu :ink . Przy montażu nikt nie ucierpiał
Zamieściłem tyle fotek atrap może się przyda przy rozbieraniu zawsze lepiej wiedzieć gdzie są zaczepy i jak wyglądają.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, 19:40 przez will, łącznie zmieniany 1 raz.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
stanley750
klubowicz
klubowicz
Posty: 85
Rejestracja: 19 lut 2012, 11:32
Przebieg: 7000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Świnoujście
Podziękował: 3 razy

Post autor: stanley750 »

will pisze:Zakładanie świateł w miejsce halogenów zacząłem od demontażu grilla górnego śruby z góry i lekko do góry z wyczuciem są tam plastikowe zaczepy.
Potem dolny grill zaczepy zwalniamy od środka żeby nie połamać.
Następnie luzujemy styropianowy zastrzał i odchylamy styropianową zgniotkę na belce w celu łatwiejszego dostępu do metalowych i plastikowych zatrzasków atrap halogenów które należy zwolnić również od wewnątrz(ciągnąć jedną ręką za kratkę drugą luzować zaczep np śrubokrętem) Kable każdy i tak ma różne więc nie zawracam głowy, długo bawiłem się z plastikowymi zaczepami nic nie urwałem więc trwało to około 8 godz.Przymiarki rozmieszczenia środka halogenu troszkę zajmują, dobrze jest posmarować zatrzaski czymś śliskim jak pisał Coval pomaga to w wyciąganiu. Przy montażu nikt nie
ucierpiał
Podziwiam Cię za cierpliwość,stawiam piwo 0,650.Podobają mi się-super.Ja jestem zdania iż szkoda zachodu-auto z fabryki może być eksploatowane aż do jego utylizacji,chyba,że inne przepisy zmuszą producentów do montażu i na ich koszt.
Pozdrawiam Wszystkich Klubowiczów STANLEY750
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3805
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 623 razy
Otrzymał podziękowań: 468 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

ObrazekObrazek
88=))
Awatar użytkownika
helletic
Moderator
Moderator
Posty: 2707
Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
Przebieg: 221000
Silnik: 1.6 16V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Szamotuły
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 334 razy

Post autor: helletic »

Super wyglądają te światła do jazdy dziennej, gratuluję pomysłu i fachowej roboty :pivo
Ja jednak kiedyś znalazłem się w tak gęstej mgle na nieoświetlonej drodze, że bez przeciwmgielnych nie ujechał bym ani centymetra! Auta z przeciwmgielnymi "wyprowadzały" auta, które takich świateł nie posiadały. To było raz w moim życiu i wtedy byłem tak wdzięczny za wymyślenie świateł przeciwmgielnych, że szok :ink
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress :luzak
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

will, świetna robota i fajna foto relacja :pivo
Sympatyk forum :-)
ODPOWIEDZ