Witam,
jestem szczęśliwym posiadaczem Linei. Po wymianie rozrządu, świec, kabli WN i cewki . Obecnie czekam na Vscan STN1110 USB żeby wykonać "Kasowanie adaptacji koła fonicznego" Szkoda że nie zajrzałem tu wcześniej! Pozdrawiam.
PS. przed wykonaniem tego kasowania mam mieć rozgrzany silnik czy zimny?
Witam, mogłem zajrzeć tu wcześniej
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3811
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 627 razy
- Otrzymał podziękowań: 469 razy
- Kontakt:
Re: Witam, mogłem zajrzeć tu wcześniej
Witaj...jesteśmy tu od 2009 roku
Z tego co pamiętam. Silnik musi być ROZGRZANY
Wg MultiEcuScan instrukcja
Należy wykonać (patrz procedury podane w instrukcji obsługi) za każdym razem, gdy wykonywana jest operacja na fonicznym kole lub na czujniku rev (przed wykonaniem tej czynności zresetuj parametry samoadaptacji do zera).
OSTRZEŻENIE: Jeśli wykonasz tę czynność, będzie trzeba wykonać procedurę fonicznego uczenia się kół! Twój samochód będzie wydawał sygnał dźwiękowy i mrugał, aby ostrzec Cię, że jest to konieczne do wykonania!
Procedura jest:
1. Uruchom silnik, poczekaj, aż silnik osiągnie temperaturę roboczą
2. Zwiększ obroty silnika do 5000-6000 obr / min i pozwól silnikowi przywrócić prędkość jałową. Powtórz kolejne 2-3 razy.
3. Wyłącz klucz
3. Poczekaj 10 sekund i uruchom silnik
Org. EN
To be performed (see procedures given in the servicing manual) whenever an operation is carried out on a phonic wheel or on the rev sensor (reset the self-adapting parameters to zero before doing this).
WARNING: If you perform this action it will be nessesary to perform the phonic wheel learning procedure! Your car will beep and blink to warn you this is needed to perform!
The procedure is:
1. Start engine, wait until engine reaches working temperature
2. Rev the engine up to 5000-6000 rpm and let engine restore idle speed. Repeat another 2-3 times.
3. Turn the key off
3. Wait 10 sec and start the engine
Pozdro
Z tego co pamiętam. Silnik musi być ROZGRZANY
Wg MultiEcuScan instrukcja
Należy wykonać (patrz procedury podane w instrukcji obsługi) za każdym razem, gdy wykonywana jest operacja na fonicznym kole lub na czujniku rev (przed wykonaniem tej czynności zresetuj parametry samoadaptacji do zera).
OSTRZEŻENIE: Jeśli wykonasz tę czynność, będzie trzeba wykonać procedurę fonicznego uczenia się kół! Twój samochód będzie wydawał sygnał dźwiękowy i mrugał, aby ostrzec Cię, że jest to konieczne do wykonania!
Procedura jest:
1. Uruchom silnik, poczekaj, aż silnik osiągnie temperaturę roboczą
2. Zwiększ obroty silnika do 5000-6000 obr / min i pozwól silnikowi przywrócić prędkość jałową. Powtórz kolejne 2-3 razy.
3. Wyłącz klucz
3. Poczekaj 10 sekund i uruchom silnik
Org. EN
To be performed (see procedures given in the servicing manual) whenever an operation is carried out on a phonic wheel or on the rev sensor (reset the self-adapting parameters to zero before doing this).
WARNING: If you perform this action it will be nessesary to perform the phonic wheel learning procedure! Your car will beep and blink to warn you this is needed to perform!
The procedure is:
1. Start engine, wait until engine reaches working temperature
2. Rev the engine up to 5000-6000 rpm and let engine restore idle speed. Repeat another 2-3 times.
3. Turn the key off
3. Wait 10 sec and start the engine
Pozdro
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Witam, mogłem zajrzeć tu wcześniej
Witamy serdecznie w naszych skromnych progach Odnośnie koła fonicznego: do samego wykasowania silnik nie musi być rozgrzany, ale do adaptacji, która polega na podniesieniu obrotów silnika do 5000-6000 tyś silnik musi mieć temperaturę roboczą, więc tak czy inaczej silnik musi się rozgrzać Ale można to zrobić tak, że wykasować ustawienia koła fonicznego, odpalić auto i zaczekać aż się rozgrzeje i potem podnosić obroty
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Witam, mogłem zajrzeć tu wcześniej
Zagadaj częściej
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw