Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
-
- Nowy
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 cze 2018, 11:05
- Przebieg: 77000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Katowice
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
Tutaj na przewodzie foto pozostałej w całości (jakkolwiek już zmęczonej) uszczelki, druga zdjęta po uszkodzeniu.
Swoją drogą - auto ma 70 parę tys. przebiegu, oring w dość newralgicznym miejscu już cieknie.
LUK zaleca wymianę z każdą zmianą wysprzęglika / zestawu sprzęgła. Niemniej w komplecie brak przedmiotowych uszczelnień. Ciekawe czy ASO to zmienia przy okazji wymiany w/w.
Swoją drogą - auto ma 70 parę tys. przebiegu, oring w dość newralgicznym miejscu już cieknie.
LUK zaleca wymianę z każdą zmianą wysprzęglika / zestawu sprzęgła. Niemniej w komplecie brak przedmiotowych uszczelnień. Ciekawe czy ASO to zmienia przy okazji wymiany w/w.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
Mógłbyś go pomierzyć? Wątpię czy znajdzie się taki oring w eper.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
jeśli będą wymiary to mogę podjechać - mam w niedalekiej okolicy sklepik z uszczelnieniami wszelkiej maści może by się coś dobrało. Pozdrawiam.
-
- Nowy
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 cze 2018, 11:05
- Przebieg: 77000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Katowice
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
Dziękuję za zainteresowanie. Temat ogarnięty. Wymiana oring parę sekund. Prewencyjnie zamówiłem komplet uszczelnień odpornych na DOT4, wożę w schowku.
Swoją drogą wystąpiłem do Fiata z zapytaniem o procedurę serwisową przy wymianie wysprzęglika (dostawcy części, tj. LUK, Sachs, zalecają każdorazową wymianę uszczelnienia na przewodzie, tymczasem w każdym ASO inna wersja) i specyfikację techniczną.
Jak na razie, odebrałem uprzejmy telefon z Włoch z pytaniami o problem z Fiatem, przekazano zapytanie do biura projektowego... czekam na odpowiedź.
Swoją drogą wystąpiłem do Fiata z zapytaniem o procedurę serwisową przy wymianie wysprzęglika (dostawcy części, tj. LUK, Sachs, zalecają każdorazową wymianę uszczelnienia na przewodzie, tymczasem w każdym ASO inna wersja) i specyfikację techniczną.
Jak na razie, odebrałem uprzejmy telefon z Włoch z pytaniami o problem z Fiatem, przekazano zapytanie do biura projektowego... czekam na odpowiedź.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
A mógłbyś podać jakieś dane dotyczące tych uszczelek? Które to, wymiary, producent, gdzie kupiłeś itp.
-
- Nowy
- Posty: 10
- Rejestracja: 07 cze 2018, 11:05
- Przebieg: 77000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Katowice
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Dzień dobry... gdyby nie zły początek dnia
5.5x1.5. Jeździ bez wycieku. Materiał odporny na DOT4.
Sklep http://oringi-simmeringi.sklep.pl
Znaleziony na szybko w sieci. Zamówienie zrealizowane w 1 dzień.
Sklep http://oringi-simmeringi.sklep.pl
Znaleziony na szybko w sieci. Zamówienie zrealizowane w 1 dzień.