Teraz jest 27 lut 2017, o 00:58


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [M] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 1 paź 2013, o 10:58 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3679
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 242 razy
Otrzymał Piw: 328 razy
W mulijecie są dwa paski wielorowkowe, o symbolach: 4 PK 1022 (55182511) do wspomagania i 6 PK 1323 (55202621) z klimą, do reszty urządzeń (spisane z pasków). Moje pytanie; jak poluzować pompę wspomagania w multijecie?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
smak56
****
Obrazek


Ostatnio edytowano 7 sty 2014, o 19:48 przez smak56, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   197000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 19:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6072
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 218 razy
Otrzymał Piw: 209 razy
Wygląda na to że trzeba go chamsko zrzucić.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 19:33 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3679
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 242 razy
Otrzymał Piw: 328 razy
Chamsko zrzucić to nie problem. Jak założyć nowy? Też chamsko? :ryczy Sie nie da.
Kuzyn, może na tych :foto coś zobaczysz?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   197000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 19:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6072
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 218 razy
Otrzymał Piw: 209 razy
Z tego co rozumiem też trzeba zakładać na siłę.
"Position the belt on the pulley and fit it using an ordinary fitting tool"


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 20:15 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4940
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 341 razy
Bezpośrednie tłumaczenie tego tekstu to:
"Założyć pasek na rolce i wpasować używając standardowego narzędzia montażowego". Pytanie co to jest "standardowe narzędzie montażowe" :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 20:24 
Offline
Kolega
Kolega

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:07
Posty: 611
Lokalizacja: Los Angeles
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 19 razy
wszystko już wyjaśnione na SB


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Rocznik:   0    
 
 Tytuł: Re: Paski w 1.3 multijecie
PostNapisane: 7 sty 2014, o 20:26 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3679
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 242 razy
Otrzymał Piw: 328 razy
Z tego co napisał darcyn na SB:
"Ustawić samochód na podnośniku. - Odłączyć zacisk (-) akumulatora. 1. Odkręcić dwie śruby (1 a) osłony paska (1 b) i wyjąć ją. - Podnieść samochód. Op. 7055B66 OSŁONA PRZECIW KURZOWA KOMORY SILNIKA W NADKOLU PRZEDNIM PRAWYM - W/Z 2. Obracając kołem pasowym (2 a), zdjąć i wyjąć pasek (2 b).
Pasek jest typu elastycznego i musi być wymieniany za każddym razem, gdy zostanie wymontowany i aby go założyć należy użyć odpowiedniego narzędzia.
i Twój obrazek Kuzynie to tak: "Umieść pas na koła pasowego i dopasować go przy użyciu narzędzia zwykłego montażu"

Problem rozwiązany :pivo

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   197000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 8 sty 2014, o 16:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5951
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 195 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
Hop :)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 8 sty 2014, o 16:12 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3679
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 242 razy
Otrzymał Piw: 328 razy
Ze względu na nazwę paska „Stretch Fit” wiele osób mylnie uważa, że pasek ten można rozciągnąć i instalować ręcznie. Prawidłowy montaż paska Stretch jak każdy inny pasek elastyczny, musi być montowany przy użyciu odpowiednich narzędzi. W przeciwnym wypadku może ulec uszkodzeniu. Zazwyczaj do każdego paska wieloklinowego typu Stretch dołączana jest odpowiednia instrukcja montażowa, umieszczona na wewnętrznej stronie opakowania. Przed wymianą napędu pasowego należy korzystać z tej instrukcji.
FIAT
Albea, Doblo, Ducato, Fiorino, Fiorino Qubo, Linea, Palio, Siena, Stilo, Strada Pick Up
Silniki:
1.6 182B6000
1.3JTD 188A, 199A, 223A
2.2D 4HV
2.3D F1AE
3.0D F1ACE


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   197000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 8 sty 2014, o 16:35 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6072
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 218 razy
Otrzymał Piw: 209 razy
To prymitywne narzędzie kosztuje 150zł!


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 8 sty 2014, o 19:24 
Offline
Kolega
Kolega

Dołączył(a): 13 kwi 2011, o 17:07
Posty: 611
Lokalizacja: Los Angeles
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 19 razy
bynajmniej widzisz jak kręcić kołem pasowym. ciekawe jak to u mnie wymieniają łapserdaki


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Rocznik:   0    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 9 sty 2014, o 18:48 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6072
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 218 razy
Otrzymał Piw: 209 razy
Ale cena tej blaszki jest zaporowa. Zrobię coś podobnego w 10 minut z 1" rurki.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [M] [1.3] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 10 sty 2014, o 00:00 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3679
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 242 razy
Otrzymał Piw: 328 razy
Kuzyn_z_Sosnowca napisał(a):
Ale cena tej blaszki jest zaporowa. Zrobię coś podobnego w 10 minut z 1" rurki.

:ryczy :ryczy Myślałem o bednarce 30 mm i odpowiednim jej wygięciu :ok)

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   197000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [M] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 12 kwi 2014, o 19:08 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6072
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 218 razy
Otrzymał Piw: 209 razy
..śrubokręt wystarczył :)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: [M] Wymiana paska pompy wspomagania
PostNapisane: 14 kwi 2014, o 09:35 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
i bez kosztów :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]