Teraz jest 23 lut 2017, o 01:16


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 14 maja 2016, o 22:28 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 21:30
Posty: 338
Lokalizacja: Brzeszcze
Postawił Piwo : 14 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Witam!

Wymieniam rozrząd w Lince, za jednym zamachem chciałbym wymienić paski. Jakie paski muszę przygotować? Od alternatora i sprężarki + klinowy?
Czy to są takie same paski, czyli np. muszę kupić 2 szt. paska micro do alternatora SKF?
Chyba że pasek do alternatora i sprężarki to to samo co klinowy i to samo co pasek wielorowkowy tylko stosuje się tyle nazw i defacto kupuję tylko 1 pasek?

Mam przejechane 73 tys. km, jak sprawdzić czy wymiana paska ewentualnie napinacza jest konieczna?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   74000   Silnik:   1.4 8v + LPG BRC   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 maja 2016, o 06:48 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 24 sty 2014, o 21:59
Posty: 71
Lokalizacja: TSA
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
[quote="alvaro"]Witam!

Wymieniam rozrząd w Lince, za jednym zamachem chciałbym wymienić paski. Jakie paski muszę przygotować? Od alternatora i sprężarki + klinowy?
Czy to są takie same paski, czyli np. muszę kupić 2 szt. paska micro do alternatora SKF?
Chyba że pasek do alternatora i sprężarki to to samo co klinowy i to samo co pasek wielorowkowy tylko stosuje się tyle nazw i defacto kupuję tylko 1 pasek?

Alvaro sam zmieniałeś rozrząd? robiłeś po wymianie adaptację koła fonicznego? rozumiem że komplet razem z pompą? ja wymieniam w poniedziałek. Paski jakie kupiłem to producent Gates oznaczenie - 3PK905 oraz 5PK1148, a w razie pomyłki tam gdzie kupowałem mam dwa kroki poratują :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   118200   Silnik:   1.4 8V+lpg   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 maja 2016, o 08:04 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 21:30
Posty: 338
Lokalizacja: Brzeszcze
Postawił Piwo : 14 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Nie, ja daję do Aso. Kompletuje części.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   74000   Silnik:   1.4 8v + LPG BRC   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 maja 2016, o 09:47 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5949
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 194 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
alvaro potrzebujesz dwa paski wielorowkowe, potocznie zwane klinowymi. Jeden napędza alternator i sprężarkę klimatyzacji, drugi pompę wspomagania. Przy wymianie rozrządu dobrze jest te paski zmienić.. tak dla świętego spokoju, przy okazji zweryfikować też stan napinacza paska wielorowkowego napędzającego alternator i sprężarkę.
Oznaczenia pasków masz dwa posty wyżej, oraz w pierwszym poście tego tematu.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 18 maja 2016, o 11:20 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2010, o 21:30
Posty: 338
Lokalizacja: Brzeszcze
Postawił Piwo : 14 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
A odpowiedniki z SKFu?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   74000   Silnik:   1.4 8v + LPG BRC   Rocznik:   2009    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]