Teraz jest 25 kwi 2017, o 10:27


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 09:41 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5009
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 354 razy
Z tego co opisujesz, to akumulator nadaje się już do wymiany ale obstawiam, że to nie on będzie przyczyną tych pisków. Tak jak pisałem - to nie koniecznie paski są odpowiedzialne za te piszczenie - patrz mój post wyżej.

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 09:49 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
Może masz rację to nie paski i aku.
Tylko jak mogę to sprawdzić co tak popiskuje.
A jak pojadę do aso, czy do mechanika to dopiero jak silnik ostygnie całkiem będę mógł zademonstrować co i jak.

-- 15 kwietnia 2015, o 08:52 --

TTTM :bezzdania

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 09:53 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5009
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 354 razy
Niestety z diagnozą tego jest problem, bo tak jak piszesz - w serwisie auto musiałoby sporo ostygnąć a i tak nie byłoby gwarancji, że zapiszczy im przy rozruchu. Najlepiej chyba na starcie poprosić kogoś, żeby odpalił Ci auto rano a Ty w tym momencie otwarta macha, głowa w komorze i nasłuchujesz :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 09:57 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
Tak jak piszesz to będzie najlepszy sposób.

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 15 kwi 2015, o 11:32 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 16:17
Posty: 3742
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 245 razy
Otrzymał Piw: 353 razy
Żeby potwierdzić lub wykluczyć pasek, ja stosuję b. stary sposób. Po odpaleniu silnika w chwili kiedy piszczy, polej go /pasek/; wodą, silikonem, WD40, płynem do szyb .... czymkolwiek. Jeżeli to pasek, przestanie piszczeć natychmiast. Staraj się nie polewać kółek. Jeżeli po polaniu nie przestaje piszczeć , wtedy próbuj psiknąć WD40 lub silikonem na ośki kółek /łożyska/. W ten prosty sposób można szybko postawić diagnozę...... chociaż nie zawsze.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   200000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 13:09 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
A więc :
Wczoraj córa za kółkiem, a ja głowa pod maskę. Jak odpaliła samochód to myślałem, że mi bębenki popękają od pisku, lokalizacja pisku albo pasek przy alternatorze, albo sam alternator.
Wsiadłem więc w samochód i do aso po nowy pasek (jeszcze nie wymieniany) po założeniu paska musiałem czekać aż silnik ostygnie (jak pisałem wcześniej) ok dziś rano odpalając silnik od razu, żwawo wskoczył na obroty i żadnego pisku nie było.
Wniosek jaki dzisiaj mi się nasuwa winny był pasek od alternatora, choć zobaczymy, przed nami mokry i deszczowy weekend i się okaże.
I rozwiązały się dwie przyczyny za jednym razem (tak sądzę) lepszy rozruch zimnego silnika i brak pisku. Zadowolenie ogromne. :banan :brawo
Ps: Dziękuję za podpowiedzi.

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 14:23 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 12:51
Posty: 5009
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 248 razy
Otrzymał Piw: 354 razy
To dla świętego spokoju sprawdź jeszcze stan alternatora :ink Z doświadczenia wiemy, że lubią im pękać obudowy :ink Do sprawdzenia: poziom ładowania oraz organoleptycznie stan alternatora (czy obudowa nie ma pęknięć), ale do tego raczej trzeba wleźć pod auto, od góry to nic tam nie zobaczysz :oj

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   145555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 14:28 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
Sprawdzę jak piszesz tylko dopiero za miesiąc jak pojadę na przegląd i dam znać(brak dostępu do kanału) :) . A pod względem ładowania to był sprawdzany i ładował dobrze.

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 16 kwi 2015, o 15:05 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 10:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
Pęknięte też ładują dobrze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 06:44 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
Rozumiem sprawdzę go napewno wizualnie i jeszcze raz czy dobrze ładuje. Hm wyjmę go z samochodu będę mógł lepiej obejrzeć.

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 06:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 22:26
Posty: 5998
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 200 razy
Otrzymał Piw: 188 razy
tojamarko napisał(a):
Hm wyjmę go z samochodu będę mógł lepiej obejrzeć.


Bez przesady, nie trzeba go demontować, wystarczy dokładnie obejrzeć od dołu auta.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 07:15 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2012, o 01:21
Posty: 2222
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 353 razy
Otrzymał Piw: 229 razy
Poza tym wyjęcie altka, to nie takie hop siup


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   153000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 17 kwi 2015, o 11:52 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lis 2014, o 12:39
Posty: 232
Lokalizacja: Krotoszyn
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 18 razy
Ok wyciągał nie będę, głupiego i niepotrzebna robota.

_________________
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   45000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 22 lis 2015, o 17:09 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2013, o 13:54
Posty: 384
Lokalizacja: Piła
Postawił Piwo : 21 razy
Otrzymał Piw: 14 razy
U mnie też coś popiskuje od czasu do czasu. Wydaje mi się ze mam luźny pasek od alternatora bo dość sporo można go nagiąć naciskając palcem. Do tego paska od ( alternator-sprężarka) jest rolka napinająca ( czy ten napinacz sam naciąga pasek ?) czy jest jakaś regulacja naciągu i jak najlepiej z kanału od spody czy z boku auta się do tego dobrać ???


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   188000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Wymiana pasków wielorowkowych
PostNapisane: 23 lis 2015, o 09:29 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 19:34
Posty: 757
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo : 43 razy
Otrzymał Piw: 57 razy
Sam naciąga

_________________
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   124000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]