Teraz jest 23 mar 2017, o 23:03


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [T-Jet] Piszczące tylne hamulce, wadliwe fabryczne klocki
PostNapisane: 1 lip 2010, o 19:57 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Duskap pisał w innym poście że mu się zablokował zacisk z tyłu i spaliło klocek. A czy zdarzyło się komuś kiedyś, że tyny hamulec piszczy podczas jazdy (nie hamowania)? Niedawno miałem taką sytuacje że po hamowaniu któryś zacisk z tyłu musiał słabo odpuścić bo zaczął bardzo głośno piszczeć. Kilka mocniejszych hamowań i mu przeszło. Ale wstyd jak nie wiem co (znaczy się wiem ale nie chce przeklinać), przez prawie całe miasto przejechałem z piskiem. Wcześniej miałem już raz taki problem, ale jechałem po żwirze i myślałem, że jakiś kamyk zablokował się między tarczą a osłoną. Teraz przydarzyło mi się to w mieście na czystym asfalcie, więc to chyba nie przypadek. Dotyczy to Linei z tarczami z tyłu. Kilka razy miałem wrażenie, że prawe tylne koło jest za ciepłe w stosunku do reszty. Olewałem to ale jak Duskap napisał, że u niego poszło z dymem to chyba warto zacząć reagować.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2010, o 20:29 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 21:46
Posty: 1609
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 5 razy
Niestety coś jest na rzeczy z tymi zaciskami tylnych tarcz.
Patefoniq miał dokładnie to samo co ja i jemu serwis też kazał płacić za klocki (nie wiem jak u niego się to skończyło).
Jedź do ASO. Piszczeć nie mogą. Przy normalnym działaniu mają taki delikatny świst, który ledwie słyszalny jest jak auto się toczy na luzie przy otwartych oknach.
Gdyby były klocki zjechane u Ciebie i kazali Ci płacić to powiedz, że na LKP już 2 inne Linee miały ten problem i w 1 wymienili na gwarancji. Tylko, że mogą tego nie uznać.
Mnie uznali na gwarancyjną naprawę, ponieważ 2 dni wcześniej auto było w serwisie na geometrii, smarowaniu zawieszenia i wymianie detali i było w pełni sprawne.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   90000   Silnik:   1,4 T-Jet 120KM +LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2010, o 20:51 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Coval, sprawdźcie te blachy w tylnych hamulcach co osłaniają tarczę... mi raz coś wpadło i wygięło te blachę i piski były. W ASO zrobiono mi to w parę minut.

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2010, o 20:53 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Jak hamuje to nic nie słychać. Po puszczeniu hamulca zaczął piszczeć, no i dopiero 2 razy w odstępie 2 miesięcy. Podniosę auto i zobaczę czy da się wyczuć ręcznie różnicę między jedną i drugą stroną, ale to dopiero w weekend. Założę się że Turki znowu coś spaprali, w stylu przycierająca się linka ręcznego, bo smaru mało.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2010, o 21:07 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Coval, wątpie, że akurat to spaprali... może tarcza ma jakieś bicie? Zresztą narazie to tylko gdybanie..

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 09:58 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 4 gru 2009, o 20:04
Posty: 3344
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo : 137 razy
Otrzymał Piw: 106 razy
To niemieckie wynalazki :zlośnik

_________________
LINEA 1.4 8V DYNAMIC


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   92000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 12:10 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
will napisał(a):
To niemieckie wynalazki


o to to :! :zlośnik

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 12:27 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2010, o 11:52
Posty: 495
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
No u mnie jak na razie nie spotkałem się z takim objawem, ale pewnie pożyjemy zobaczymy, chyba że jest to jakiś dziwny objaw końca łożyska bo to już miałem wymieniane :zmieszany


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   47800   Silnik:   1.4 T-Jet+LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 13:14 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Zaciski są firmy Lucas, a to firma angielska


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 15:20 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2010, o 14:56
Posty: 211
Lokalizacja: Gliwice
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 21 razy
Coval , miałem dokładnie to samo , piski podczas jazdy w tylnym prawym kole , alufelga całkiem mocno się nagrzała a za jakieś 20 minut już było wszystko OK. Przez parę tygodni coś tam trochę popiskiwało ale często macałem koło i było OK aż do ostatniej niedzieli gdy zaczęło popiskiwać na "wiślance" i po pół godzinie takiej jazdy zatrzymałem się za Żorami , alu miała taką temperaturę że jeszcze trochę a znaczek fiata by wypłynął. Po 20 minutach znowu wszystko OK. Postanowiłem więcej nie słuchać tych pisków i właśnie jestem po wczorajszej wymianie klocków i czyszczeniu zacisków [klocki były mocno przegrzane bo za ciasno siedziały w zacisku z powodu brudu a na tarczy były jakby smugi bo się niewłaściwie ścierały].


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1,4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 18:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Dzięki BINDING No ciekawe, czyżbym kupił sobie odświeżonego 125p? A powiedzcie jeszcze jak wyglądają wasze tarcze, czy wycierają się "na lustro" czy są przeorane?


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 22:31 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2010, o 14:56
Posty: 211
Lokalizacja: Gliwice
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 21 razy
Przednie na lustro , tylna lewa lekko przeorana a prawa to była masakra.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1,4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2010, o 23:12 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 21:46
Posty: 1609
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 5 razy
U mnie tarcze z przodu jak i z tyłu idealne lustra. Jedynie klocki koła tylniego prawego były doszczętnie zjechane do zera. Lewe miały coś tam grubości (myślę, że z połowę).


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   90000   Silnik:   1,4 T-Jet 120KM +LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2010, o 09:54 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 07:55
Posty: 1011
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
u mnie przednie tarcze po oględzinach mechanika pociągną jeszcze jeden komplet klocków i do wymiany :zmieszany


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   85   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2010, o 17:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Moje tarcze wszystkie wycierają się jednakowo. W miarę gładkie, ale nie lustra, skuteczność jest znakomita, koła mają mniej więcej taką samą temperaturę. Póki ponownie nie pojawią się piski (jeśli w ogóle się pojawią) żadnego ASO nie odwiedzam.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]