Klocki hamulcowe
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Klocki hamulcowe
Nadchodzi czas wymienić klocki z przodu. To będą 3 klocki więc wymienię też tarcze - chyba pójdę w Brembo. Ich klocki kosztują 130zł a tarcze po 124zł/szt . W 2012 Kuzyn pisał pozytywnie o Brembo w swoim t-jetcie. Czy od tego czasu macie jakieś doświadczenia z ta firmą?
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Klocki hamulcowe
A ja mam ate ceramic i nie narzekam. A zużycie tarcz czy klocków przy mocnym hamowaniu jest bardzo małe w porównaniu do zwykłych klocków ate.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Klocki hamulcowe
Jeśli robisz przód to albo Brembo albo idź w Textar (białe tarcze są i praktycznie nie pylą) - ja mam takie i świetnie się spisują.leszek1234 pisze: ↑26 cze 2019, 11:18 Nadchodzi czas wymienić klocki z przodu. To będą 3 klocki więc wymienię też tarcze - chyba pójdę w Brembo. Ich klocki kosztują 130zł a tarcze po 124zł/szt . W 2012 Kuzyn pisał pozytywnie o Brembo w swoim t-jetcie. Czy od tego czasu macie jakieś doświadczenia z ta firmą?
Ogólnie oba produkty podobnej klasy. W przód warto zainwestować tylko kupić najlepiej komplet jednego producenta - łatwiej go ułożyć
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Klocki hamulcowe
Miałem odczucie, że brembo (nie pamiętam typu) są przeznaczone do cięższego i mocniejszego samochodu. Na zimno hamowały słabo, czyli podczas normalnej codziennej jazdy. Kilka hamowań z większej prędkości, dostawały temperatury i hamowały bardzo dobrze. Wycierały się bardzo powoli, po 90 tyś była połowa grubości.
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 308 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Klocki hamulcowe
Jestem już po wymianie - tarcze Brembo a klocki TRW Cotec. Nie jetem zadowolony, bo hamują dużo słabiej niż zestaw fabryczny, chyba, że to się zmieni z czasem (w co wątpię). Jest czysto , więc nie pylą ale ja wolałbym żeby samochód stawał dęba przy dotknięciu hamulca niż był czysty.
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Klocki hamulcowe
A ja Ate.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Dodam że miałem już trw były ok kupiłem drugie ale z allegro i piszczały strasznie kupiłem kolejne do innego auta w sklepie i nie było szału ale nie piszczały w tym aucie zmieniłem na magneti i chamowały jak szalone pisk opon to nie problem mimo że były dobre zmieniłem je na textary i już gorzej może to kwestia dotarcia mam je drugi dzień? A może dlatego że textary są ścięte( zeszlifowane) na bokach i jest mniejsza powierzchnia tarcia ? Zobaczymy ...
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Dodam że miałem już trw były ok kupiłem drugie ale z allegro i piszczały strasznie kupiłem kolejne do innego auta w sklepie i nie było szału ale nie piszczały w tym aucie zmieniłem na magneti i chamowały jak szalone pisk opon to nie problem mimo że były dobre zmieniłem je na textary i już gorzej może to kwestia dotarcia mam je drugi dzień? A może dlatego że textary są ścięte( zeszlifowane) na bokach i jest mniejsza powierzchnia tarcia ? Zobaczymy ...
Ostatnio zmieniony 17 lip 2019, 14:03 przez Phenix, łącznie zmieniany 1 raz.
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Klocki hamulcowe
Po 1 - muszą się ułożyć min 500km żeby osiągnęły swój maks.leszek1234 pisze: ↑17 lip 2019, 10:05 Jestem już po wymianie - tarcze Brembo a klocki TRW Cotec. Nie jetem zadowolony, bo hamują dużo słabiej niż zestaw fabryczny, chyba, że to się zmieni z czasem (w co wątpię). Jest czysto , więc nie pylą ale ja wolałbym żeby samochód stawał dęba przy dotknięciu hamulca niż był czysty.
Po 2 - TRW to bardzo miękkie klocki czyt. pylą i pylić będą i szybko się skończą przy mocniejszym hamowaniu w porównaniu do konkurencji.
-
- Nowy
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 lip 2019, 10:28
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2010
Re: Klocki hamulcowe
Planuje wymienić komplet przód i tył w Linea 1.4 2010, jakiej firmy polecacie? z tego co tutaj wyczytałem to większość forumowiczów poleca firmę TEXTAR
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: Klocki hamulcowe
Jeśli masz 77KM to z tyłu masz bębny i tam marka LPR bo nic lepszego nie potrzebujesz. Przód Textar ewentualnie jak tanio to LPR klocki i jakieś tarcze typu Textar/Brembo.qcztargowek2019 pisze: ↑22 lip 2019, 8:28 Planuje wymienić komplet przód i tył w Linea 1.4 2010, jakiej firmy polecacie? z tego co tutaj wyczytałem to większość forumowiczów poleca firmę TEXTAR
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
-
- Nowy
- Posty: 13
- Rejestracja: 10 lip 2019, 10:28
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2010