Teraz jest 20 lut 2017, o 14:19


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2010, o 10:29 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2010, o 22:49
Posty: 3700
Lokalizacja: LBN
Postawił Piwo : 164 razy
Otrzymał Piw: 114 razy
to są jakieś jaja, pole walki :) uśmiać się można

_________________
Sympatyk forum :-)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   217000   Silnik:   2.0 110KM HDi   Rocznik:   0    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2010, o 09:43 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sty 2010, o 13:53
Posty: 159
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 11 razy
Otrzymał Piw: 12 razy
Czy używał ktoś polerki elektrycznej do polerowania.
Mógłbym taką pożyczyć tylko nie wiem czy to ma sens i czy efekt jest zadowalający


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   91000   Silnik:   1,4 16v + Gaz   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 paź 2010, o 10:05 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
zastanów się dobrze. w zalezności jaka to polerka. można przekombinować. jak nie masz wprawy to bym nie polecał.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2010, o 18:12 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Arek napisał(a):
Mógłbym taką pożyczyć tylko nie wiem czy to ma sens i czy efekt jest zadowalający


Jak nie miałeś z polerką jeszcze doświadczenia to nie polecam. Łatwo sobie uszkodzić lakier (np. przypalić go). Lepiej zapolerować ręcznie. Dodam, że taką polerką bardziej się namęczysz... ona lekka nie jest :)

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2010, o 17:33 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2010, o 19:38
Posty: 3
Lokalizacja: Zabrze
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Podczepię się do tematu. Jeśli chodzi o woski z teflonem to uważajcie. Teflon wgryza się w lakier wodny i pojawia się problem z późniejszą polerką oraz ewentualnym malowaniem. Lakier pod pastą polerską zaczyna się palić.

_________________
5.7 Hemi


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1,4   Rocznik:   2006    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2010, o 21:25 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Mikołaj, a miałeś jakieś złe doświadczenia w temacie wosku z teflonem?

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 gru 2010, o 22:22 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6068
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 217 razy
Otrzymał Piw: 208 razy
Jak nie nawoskujesz to chemikalia i brud zmatowią lakier. Nawet jeśli ostrzeżenie Mikołaja jest słuszne, to woskowanie przyniesie dużo więcej korzyści niż strat. Po za tym zawsze można polerować ręcznie.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sty 2011, o 18:32 
Offline
Nowy
Nowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2010, o 19:38
Posty: 3
Lokalizacja: Zabrze
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Ja tylko piszę o wosku z teflonem. Jeśli chodzi o inne woski to jak najbardziej. Ja sam woskuję na zimę i nie myję swojego przez zimę

_________________
5.7 Hemi


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1,4   Rocznik:   2006    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lip 2011, o 20:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5949
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 194 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
Czy jest ktoś wśród nas, kto stosował wosk koloryzujący??
Chciałbym się wypytać o ogólne wrażenia, i czy faktycznie przymaskował bym takim woskiem parę drobniutkich rysek?


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2011, o 05:47 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 15:03
Posty: 442
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 13 razy
1. Tak, ja stosowałem...
2. Tak, zamaskowało "parę rysek"
3. Szkoda zachodu... efekty mojej (ciężkiej) pracy szybko zostały usunięte przez pracowników myjni.
4. Lepiej "zapolerować" takie miejsce...
5. Najlepiej... nie rysować auta (sam wymyśliłem) :ryczy

_________________
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   85555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2011, o 05:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5949
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 194 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
aixen napisał(a):
5. Najlepiej... nie rysować auta (sam wymyśliłem) :ryczy


He He :ryczy tylko że w dobie tych ekologicznych, miękkich, wodnych lakierów, to nawet wiejący wiatr potrafi je porysować
Nie lubię ekologii :smak


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2011, o 06:08 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 15:03
Posty: 442
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 13 razy
Lakier jaki jest, każdy widzi... zwłaszcza dzisiaj i zwłaszcza "nasz"....
Osobiście raz na około trzy lata oddaję (każde swoje lub Syna) auto w ręce lakiernika. Ten czyści lakier, uzupełnia drobne zaprawki i poleruje całość. Koszt za auto tej wielkości około 500 PLN. Efekt... bezcenny.
Następnie sam kupuję twardy wosk, który, po wcześniejszym podgrzaniu nakładam na tak "przygotowane" auto. Pozostawiam na kilka godzin aby dobrze stwardniał i ręcznie poleruję. Raz zamówiłem tę pracę przy okazji renowacji lakieru, ale znacznie podniosła ona koszt całkowity.

Zakup wosku, dobrych "specjalistycznych" szmatek i płynów do uzupełnienia wody w organizmie jest sporo mniejszy. Pozostanie kasa na zlecenie sprzątania wnętrza...

_________________
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   85555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2011, o 21:06 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sty 2011, o 11:10
Posty: 488
Lokalizacja: Oława
Postawił Piwo : 13 razy
Otrzymał Piw: 12 razy
Koledzy, skoro jesteśmy przy woskach to chciałem zapytać jeszcze o mycie - taki mały offtop.
Przy starym aucie pasjami jeździłem na automatyczną myjkę (BP, Orlen), ale zauważyłem "po latach", że na lakierze pojawiają się takie mikrozarysowania koncentryczne (kółka). No ale auto miało wtedy inne skazy blacharskie, więc się tym zbytnio nie przejmowałem.
Ponieważ Lina jest jeszcze wolna od tej przypadłości (i chciałbym by tak pozostało), kieruję pytanie do Was - jak myjecie auta?

Tomek - szczególnie Ciebie mam ochotę o to zapytać, bo masz wiecznie czyste, błyszczące auto z nienagannym lakierem.

_________________
Były: Fiat 126p - 7000 km, Fiat Siena - 124 000 km. Jest: Fiat Linea, moje 1,4 - V6 jadące jak 0,8 (10,95 l/100km).


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   87000   Silnik:   1,4 77KM   Rocznik:   2010    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2011, o 22:40 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2010, o 22:49
Posty: 3700
Lokalizacja: LBN
Postawił Piwo : 164 razy
Otrzymał Piw: 114 razy
A co myślicie o czym takim jak, zabezpieczenie karoserii technologią Five Diamonds z 7-letnią gwarancją w Chemicar

1 Five Diamonds - czterowarstwowa i błyszcząca powłoka - uwydatniająca intensywność barwy lakieru
2 Odporność lakieru na zanieczyszczenia i zarysowania oraz blaknięcie i korozję
3 Powłoka zabezpiecza lakier przed solą drogową – żywicznymi spadami z drzew – promieniami UV – kwaśnymi deszczami i więcej
4 Pojazd trudniej się brudzi i znacznie łatwiej myje – gwarancja na 7 lat
5 Usługa trwa cały dzień – przez 10 godzin po odebraniu auto nie może mieć kontaktu z wodą

Ta metoda ma jedną wadę, cenę 1480 zł. a z Gruponem można mieć zniżkę 399 zł.

_________________
Sympatyk forum :-)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   217000   Silnik:   2.0 110KM HDi   Rocznik:   0    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2011, o 06:11 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2010, o 20:32
Posty: 1730
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Postawił Piwo : 51 razy
Otrzymał Piw: 49 razy
pawe1_c, blisko mnie jest firma, które takie powłoki robi, kiedyś zastanawiałem się nad tym, ale moim zdaniem miałoby to sens gdy nowym autem z salonu przejechać prosto do takiej firmy i wtedy zafundować sobie taką powłokę :)

_________________
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   0   Silnik:   1.4 16V TJet   Rocznik:   2008    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]