Kosmetyki do naszych samochodów
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Z tego co nieufnie przetestowałem, to wytrzymuje tarcie mechaniczne. Tak jak pisałem wyżej przetarłem hardcore'owo suchą szmatką po suchym lakierze z elementami kurzu, lekkiego piasku i zaschniętych śladów po wodzie i nie było żadnych śladów ingerencji. Lakier znów błyszczał! Sprawdzone - pewne
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
will, nie ma za co
dodam jeszcze, że nienawidziłem myć szyb, zwłaszcza od środka. Kupiłem bodajże w Biedronce za kilka złoty ściereczkę, przeznaczoną wyłącznie do szyb. Coś takiegościereczka . Wystarczy spryskać szybę płynem do mycia szyb, zetrzeć największy syf z szyby ręcznikiem papierowym, a tą ściereczką na sam koniec wypolerować szybę do sucha. Szczerze powiedziawszy żadna myjnia nie potrafiła tak domyć szyb jak ja ostatnio z pomocą tej ściereczki
dodam jeszcze, że nienawidziłem myć szyb, zwłaszcza od środka. Kupiłem bodajże w Biedronce za kilka złoty ściereczkę, przeznaczoną wyłącznie do szyb. Coś takiegościereczka . Wystarczy spryskać szybę płynem do mycia szyb, zetrzeć największy syf z szyby ręcznikiem papierowym, a tą ściereczką na sam koniec wypolerować szybę do sucha. Szczerze powiedziawszy żadna myjnia nie potrafiła tak domyć szyb jak ja ostatnio z pomocą tej ściereczki
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Kolejny produkt pod rozwagę..
Car Plan T-Cut Color Fast.
Leżała sobie cała zgrzewka takiego czegoś u mnie w pracy, z przeznaczeniem do polerowania samochodów służbowych, ale komu by się tam chciało polerować służbowe.. co innego jeśli chodzi o Line
Zeszło mi z tym cały dzień. Mycie, wycieranie, polerowanie, trochę długo ale po prostu nie spieszyłem się nigdzie.
Efekt jakiś szczególnie rewelacyjny też nie jest. Po polerce błyszczy się tak samo jak przed, ale trochę rysek zamaskowało.
Kupić, to bym tej pasty nie kupił, bo szału nie ma, ale jak leży tego u mnie taka ilość, to od czasu do czasu będę ją stosował.
Car Plan T-Cut Color Fast.
Leżała sobie cała zgrzewka takiego czegoś u mnie w pracy, z przeznaczeniem do polerowania samochodów służbowych, ale komu by się tam chciało polerować służbowe.. co innego jeśli chodzi o Line
Zeszło mi z tym cały dzień. Mycie, wycieranie, polerowanie, trochę długo ale po prostu nie spieszyłem się nigdzie.
Efekt jakiś szczególnie rewelacyjny też nie jest. Po polerce błyszczy się tak samo jak przed, ale trochę rysek zamaskowało.
Kupić, to bym tej pasty nie kupił, bo szału nie ma, ale jak leży tego u mnie taka ilość, to od czasu do czasu będę ją stosował.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Masa roboty. Ciekawe jak długo utrzyma się na lakierze, jak długo wosk będzie odpychał wodę.
Czy wosk koloryzujący nie powinien być stosowany do lakierów pastelowych?
Metalic jest pokryty warstwą klaru, i to lakier bezbarwny polerujemy i woskujemy. Cała sztuka polega na lekkim spolerowaniu i usunięciu utlenionej warstwy lakieru, dzięki czemu kolor bazowy jest lepiej wyeksponowany. Im gładsza powierzchnia tym lepszy efekt. Wosk zabezpiecza klar przed słońcem i chemią oraz wypełnia nierówności i daje dodatkową gładkość. Przed woskowaniem powinno się użyć Cleanera, który usunie pozostałości po poprzednich woskach i ma właściwości lekkościerne. Tyle można zrobić ręcznie, bez polerki mechanicznej.
Wolę bezbarwne woski.
Czy wosk koloryzujący nie powinien być stosowany do lakierów pastelowych?
Metalic jest pokryty warstwą klaru, i to lakier bezbarwny polerujemy i woskujemy. Cała sztuka polega na lekkim spolerowaniu i usunięciu utlenionej warstwy lakieru, dzięki czemu kolor bazowy jest lepiej wyeksponowany. Im gładsza powierzchnia tym lepszy efekt. Wosk zabezpiecza klar przed słońcem i chemią oraz wypełnia nierówności i daje dodatkową gładkość. Przed woskowaniem powinno się użyć Cleanera, który usunie pozostałości po poprzednich woskach i ma właściwości lekkościerne. Tyle można zrobić ręcznie, bez polerki mechanicznej.
Wolę bezbarwne woski.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy