Teraz jest 22 mar 2017, o 23:02


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tuning V8
PostNapisane: 18 sie 2011, o 18:54 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 12:28
Posty: 657
Lokalizacja: Łapy
Postawił Piwo : 18 razy
Otrzymał Piw: 12 razy
Czy istnieje możliwość 'zwiększenia' mocy w silniku 1,4 V8 77 KM bez użycia Turbo sprężarki?

_________________
Pozdrawiam Enter


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   0   Silnik:   1,4   Rocznik:   2011    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sie 2011, o 19:54 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4965
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
enter, trochę nie ten dział, było już to poruszane dość szeroko na forum -> http://www.lineaklubpolska.pl/viewforum.php?f=43

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 sie 2011, o 05:56 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 15:03
Posty: 442
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 13 razy
enter, wysłałem swego czasu zapytania do kilku firm zajmujących się przeróbkami i modernizacją silników. Jedyna, dająca relany wzrost osiągów i sensowan do wykonania modyfikacja to instalacja turbosprężarki. Zmiana ta nie wymaga zmiany głowice, ale pociąga kilka innych tematów...
Praktycznie tylko Warszawski Motorsport z opcją "soft turbo" w całkowitej cenie modernizacji wynoszącej ca 10 tyś. PLN przedstawił realne pod względem technicznym i merytorycznym propozycje. Wszelkiej maści "dokładki" bez ingerencji w takie elementy silnika jak kolektor, wydech, układ paliwowy, smarowanie... raczej nie rokują dobrze na przyszłość. W tej sytuacji, zważywszy cenę, lepiej i chyba nawet taniej, sprzedać posiadane 8V a zakupić T-Jet'a.
Przy założeniu oczywiście, że lubimy turbo... i że lubimy fiata, oraz mamy wiarę w jakość mechaniki naszego bolidu... :ryczy

_________________
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   85555   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2012, o 22:05 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 30 sty 2011, o 12:28
Posty: 657
Lokalizacja: Łapy
Postawił Piwo : 18 razy
Otrzymał Piw: 12 razy
ktoś poradził mi, że można w Linei V8 zmienić głowicę na V16 i to wszystko zestroić. Stąd moje pytanie: czy warto? czy koszty nie przewyższą zakupu innego auta (jeśli koszt 'tuningu' wyniesie 10 tys to lepiej pomyśleć nad Bravo t-jet). czy ten zabieg nie skróci żywotności silnika? czy osiągi będą satysfakcjonujące?

_________________
Pozdrawiam Enter


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   0   Silnik:   1,4   Rocznik:   2011    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]