tuning V8

enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

tuning V8

Post autor: enter » 18 sie 2011, 19:54

Czy istnieje możliwość 'zwiększenia' mocy w silniku 1,4 V8 77 KM bez użycia Turbo sprężarki?
Pozdrawiam Enter

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5348
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: mwas » 18 sie 2011, 20:54

enter, trochę nie ten dział, było już to poruszane dość szeroko na forum -> viewforum.php?f=43" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał Piw: razy

Post autor: aixen » 19 sie 2011, 6:56

enter, wysłałem swego czasu zapytania do kilku firm zajmujących się przeróbkami i modernizacją silników. Jedyna, dająca relany wzrost osiągów i sensowan do wykonania modyfikacja to instalacja turbosprężarki. Zmiana ta nie wymaga zmiany głowice, ale pociąga kilka innych tematów...
Praktycznie tylko Warszawski Motorsport z opcją "soft turbo" w całkowitej cenie modernizacji wynoszącej ca 10 tyś. PLN przedstawił realne pod względem technicznym i merytorycznym propozycje. Wszelkiej maści "dokładki" bez ingerencji w takie elementy silnika jak kolektor, wydech, układ paliwowy, smarowanie... raczej nie rokują dobrze na przyszłość. W tej sytuacji, zważywszy cenę, lepiej i chyba nawet taniej, sprzedać posiadane 8V a zakupić T-Jet'a.
Przy założeniu oczywiście, że lubimy turbo... i że lubimy fiata, oraz mamy wiarę w jakość mechaniki naszego bolidu... :ryczy
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)

enter
klubowicz
klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2011, 12:28
Przebieg: 0
Silnik: 1,4
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Łapy
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: enter » 03 maja 2012, 23:05

ktoś poradził mi, że można w Linei V8 zmienić głowicę na V16 i to wszystko zestroić. Stąd moje pytanie: czy warto? czy koszty nie przewyższą zakupu innego auta (jeśli koszt 'tuningu' wyniesie 10 tys to lepiej pomyśleć nad Bravo t-jet). czy ten zabieg nie skróci żywotności silnika? czy osiągi będą satysfakcjonujące?
Pozdrawiam Enter

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość