Chip tuning 1.4 8V.

BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Chip tuning 1.4 8V.

Post autor: BUŁA »

Mam pytanko .Czy ktoś miał doczynienia z tuningiem elektronicznym silnika i czy jest sens podnoszenia mocy o 8 KM. bo ponoć tyle można uzyskać z tej jednostki.Ciekawi mnie jaki jest tego efekt jak zmieniają charakterystykę silnika , a może jest to zwykłe wyłudzanie pieniędzy. Jeżeli jest to realne to 85 kucyków sporo poprawi sprawność linki .(wydatek ok. 1000 zł.)
BUŁA
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Był sobie kiedyś na forum niejaki "helletic" i dobrze pamiętam, że jego fabryczne 8v na hamowni wypluło 85KM.
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1202
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: daro70 »

w sumie ciekawy wątek 85 km już lepiej by się zbierało a jak by się sprawdziło to 1000zł wydać na przyszłośc ...... warto myślę . Chyba się tym zainteresuję :pomysli
Obrazek
Awatar użytkownika
bucu74
klubowicz
klubowicz
Posty: 415
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Post autor: bucu74 »

http://www.skn-tuning.pl/pl,0,s198,ma20 ... 57_kw.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Tylko ciekawe jak na dłuższa metę z żywotnością silnika i problemami jakie mogą z takim tuningiem iść :pomysli
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Radeon
klubowicz
klubowicz
Posty: 419
Rejestracja: 13 sty 2010, 14:20
Przebieg: 38999
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Post autor: Radeon »

BUŁA pisze:a może jest to zwykłe wyłudzanie pieniędzy
Magnetyzer sobie załóż :ryczy A tak na poważnie jak dla mnie nie ma sensu 8KM za 1000zł :zdiwiony
Fiat 126p 1978r, Fiat 126elx 1998r, Fiat Uno 1,0 1996r, Ford Fiesta 1,6 xR2i 1989r, BMW e34 525i 1988r, FIAT LINEA 2009r :)
will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

Post autor: will »

Nitro :jazda :zlośnik szkoda kasy
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3805
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 623 razy
Otrzymał podziękowań: 468 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Radeon pisze:Magnetyzer
i ceramizer wlej
88=))
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Wsiadłbym do samochodu, który ma 85 KM, ma podobną masę i bym wtedy wiedział czy to ma sens. Mówi się, że wolnossące benzyny się nie poprawia elektronicznie, bo efekty są marne. Dopiero po zastosowaniu innych wałków rozrządu, filtrów coś się zaczyna dziać pod nogą. Ale to tylko teoria wyczytana ze stron firm tuningwych.

Natomiast zwróćcie uwagę co oni wyprawiają z 1.3 mjtem i 1.4 tjetem
1.3 mjet - 90 KM 200 Nm -> 114 KM 250 Nm :zdiwiony
1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm :pomysli

W tego tjeta to jeszcze uwierzę, ale mały dieselek to totalne ekstremum. Nikt jeszcze tyle nie oferował takim małym silniku. Szaleńcy czy szarlatani?
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3805
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 623 razy
Otrzymał podziękowań: 468 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

mireks pisze:1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
Pewnie ładują mapę z portuglek lub turczynek :)
88=))
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

ślimak pisze:
mireks pisze:1.4 tjet - 120 KM 206 Nm -> 150 KM 276 Nm
Pewnie ładują mapę z portuglek lub turczynek :)
A Turcy albo Portugalczycy mają takie moce w tjetach?
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3805
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 623 razy
Otrzymał podziękowań: 468 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

To Poruugalia

KLIK
88=))
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

To chyba Brazylia jest. Ma 152KM ale moment nadal w okolicach 200NM. Taką samą konfigurację miał Bravo T-Jet 150, tyle że ze skrzynią 6.
Ten jak i inny warsztat oferuje +30KM i +50-70NM. Coś mi się wydaję, że przeniesienie napędu długo nie wytrzyma.
Awatar użytkownika
ślimak
Administrator
Administrator
Posty: 3805
Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
Przebieg: 7000
Silnik: 2.0 HYBRID
Rocznik: 2022
Lokalizacja: Bytom
Podziękował: 623 razy
Otrzymał podziękowań: 468 razy
Kontakt:

Post autor: ślimak »

Ale gafa z mojej strony. Wstyd mi łoj wstyd.
88=))
Cygan
klubowicz
klubowicz
Posty: 46
Rejestracja: 22 cze 2010, 15:30
Przebieg: 118000
Silnik: 1,6 M-Jet
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Cygan »

Właśnie odebrałem samochód po wymianie przewodu z turbosprężarki do intercoolera (kampania serwisowa mnie capnęła) i jadąc z mechanikiem, mówił mi, że ma Bravo 1,6 mjet 120 KM stuningowane na 150 kucyków. Mówił, że róznica jest wyraźna. Nie dopytałem się co do szczegółów (czasu było mało). Ale jak minie gwarancja, to się poważnie zastanowię na tym.
ODPOWIEDZ