Chiptuning MJ 1.3

Awatar użytkownika
KILLHIM
klubowicze
klubowicze
Posty: 1011
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Chiptuning MJ 1.3

Post autor: KILLHIM » 22 lut 2011, 16:08

Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mireks
klubowicze
klubowicze
Posty: 958
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Chiptuning MJ 1.3

Post autor: mireks » 22 lut 2011, 19:15

KILLHIM pisze:Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem co o tym sądzić. Cena trochę wysoka :pomysli
Za nieco wyższą kasę można mieć tuning w konkretnej firmie tuningowej w ECU.

W opisie jest też coś pochrzanione z momentem obrotowym.
Przed tuningiem: 260 Nm, moc 90 KM
Po tuningu: 325 Nm, moc 112,5 KM :zdiwiony

No szczerze mówiąc chciałbym mieć te 260 Nm w serii. Tak naprawdę to mamy takie wartości:
205 Nm, moc 90 KM

Profesjonalny warsztat tuningowy obiecuje:
240 Nm, moc 112 KM.

Także z pojemnością jest coś nie teges:
1251 cm3
Faktycznie jest 1248 cm3.

Według mnie to lekka lipa z ryzykiem uszkodzenia silnika albo w najlepszym wypadku ze znacznie mniejszymi osiągami niż winszuje sobie producent :pomysli

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6170
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 22 lut 2011, 19:25

Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6141
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 22 lut 2011, 19:29

Coval pisze:na obrotach jałowych ma z 800NM
Ale wypatrzyłeś :ryczy :ryczy :ryczy

Awatar użytkownika
mireks
klubowicze
klubowicze
Posty: 958
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: mireks » 22 lut 2011, 19:55

Coval pisze:Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy

Awatar użytkownika
Rafcio
klubowicze
klubowicze
Posty: 3409
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 79000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Rafcio » 22 lut 2011, 20:08

mireks pisze:He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy
No takimi osiągami może pochwalić się mało silników, chyba ciężarowe :ryczy
Obrazek TOPIC_VIEWER Pozdrowienia dla Ciebie !

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6170
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 22 lut 2011, 21:27

Tam zamiast silnika jest reaktor, 2290NM przy 1500obr/min!!

Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicze
klubowicze
Posty: 1130
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Przebieg: 160000
Silnik: 1.4 8v + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: mpsfc » 22 lut 2011, 22:17

Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5994
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: emmer » 23 lut 2011, 7:59

"... przyjdź i zobacz jak zmienił się Fiat... " :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6170
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 23 lut 2011, 8:32

mpsfc pisze:Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy
Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.

Ale chyba dodatki trochę potaniały
podłokietnik z nadmuchem na tylne siedzenia - 550zł
osłona pod silnik - 150zł
Nie ma za to koła zapasowego, trzeba dopłacić 250zł bo standardowo jest Fix&Go

Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicze
klubowicze
Posty: 1130
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Przebieg: 160000
Silnik: 1.4 8v + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: mpsfc » 23 lut 2011, 18:30

Coval pisze:Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.
Fakt.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)

Awatar użytkownika
KILLHIM
klubowicze
klubowicze
Posty: 1011
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: KILLHIM » 24 lut 2011, 15:48

he he zakładam PDF będę miał rakietę :ryczy :ryczy

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość