Teraz jest 20 sty 2017, o 00:28


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Chiptuning MJ 1.3
PostNapisane: 22 lut 2011, o 16:08 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 07:55
Posty: 1011
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   85   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Chiptuning MJ 1.3
PostNapisane: 22 lut 2011, o 19:15 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 10:04
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 25 razy
KILLHIM napisał(a):
Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling


Nie wiem co o tym sądzić. Cena trochę wysoka :pomysli
Za nieco wyższą kasę można mieć tuning w konkretnej firmie tuningowej w ECU.

W opisie jest też coś pochrzanione z momentem obrotowym.
Przed tuningiem: 260 Nm, moc 90 KM
Po tuningu: 325 Nm, moc 112,5 KM :zdiwiony

No szczerze mówiąc chciałbym mieć te 260 Nm w serii. Tak naprawdę to mamy takie wartości:
205 Nm, moc 90 KM

Profesjonalny warsztat tuningowy obiecuje:
240 Nm, moc 112 KM.

Także z pojemnością jest coś nie teges:
1251 cm3
Faktycznie jest 1248 cm3.

Według mnie to lekka lipa z ryzykiem uszkodzenia silnika albo w najlepszym wypadku ze znacznie mniejszymi osiągami niż winszuje sobie producent :pomysli

_________________
Linea Kombi :)
http://www.freemont.pl
http://www.warszawam20.cba.pl


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   65000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 19:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 19:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5919
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 192 razy
Otrzymał Piw: 173 razy
Coval napisał(a):
na obrotach jałowych ma z 800NM


Ale wypatrzyłeś :ryczy :ryczy :ryczy


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   126000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 19:55 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 10:04
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 25 razy
Coval napisał(a):
Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf


He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy

_________________
Linea Kombi :)
http://www.freemont.pl
http://www.warszawam20.cba.pl


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   65000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 20:08 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:07
Posty: 3321
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 167 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
mireks napisał(a):
He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy

No takimi osiągami może pochwalić się mało silników, chyba ciężarowe :ryczy

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 21:27 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
Tam zamiast silnika jest reaktor, 2290NM przy 1500obr/min!!


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lut 2011, o 22:17 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 22:40
Posty: 1122
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo : 99 razy
Otrzymał Piw: 45 razy
Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy

_________________
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   160000   Silnik:   1.4 8v + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2011, o 07:59 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
"... przyjdź i zobacz jak zmienił się Fiat... " :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2011, o 08:32 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6032
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 214 razy
Otrzymał Piw: 204 razy
mpsfc napisał(a):
Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy


Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.

Ale chyba dodatki trochę potaniały
podłokietnik z nadmuchem na tylne siedzenia - 550zł
osłona pod silnik - 150zł
Nie ma za to koła zapasowego, trzeba dopłacić 250zł bo standardowo jest Fix&Go


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lut 2011, o 18:30 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 22:40
Posty: 1122
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo : 99 razy
Otrzymał Piw: 45 razy
Coval napisał(a):
Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.

Fakt.

_________________
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   160000   Silnik:   1.4 8v + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lut 2011, o 15:48 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 mar 2010, o 07:55
Posty: 1011
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 2 razy
he he zakładam PDF będę miał rakietę :ryczy :ryczy


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   85   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]