Chiptuning MJ 1.3

KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Chiptuning MJ 1.3

Post autor: KILLHIM »

Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Chiptuning MJ 1.3

Post autor: mireks »

KILLHIM pisze:Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem co o tym sądzić. Cena trochę wysoka :pomysli
Za nieco wyższą kasę można mieć tuning w konkretnej firmie tuningowej w ECU.

W opisie jest też coś pochrzanione z momentem obrotowym.
Przed tuningiem: 260 Nm, moc 90 KM
Po tuningu: 325 Nm, moc 112,5 KM :zdiwiony

No szczerze mówiąc chciałbym mieć te 260 Nm w serii. Tak naprawdę to mamy takie wartości:
205 Nm, moc 90 KM

Profesjonalny warsztat tuningowy obiecuje:
240 Nm, moc 112 KM.

Także z pojemnością jest coś nie teges:
1251 cm3
Faktycznie jest 1248 cm3.

Według mnie to lekka lipa z ryzykiem uszkodzenia silnika albo w najlepszym wypadku ze znacznie mniejszymi osiągami niż winszuje sobie producent :pomysli
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

Coval pisze:na obrotach jałowych ma z 800NM
Ale wypatrzyłeś :ryczy :ryczy :ryczy
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Coval pisze:Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

mireks pisze:He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy
No takimi osiągami może pochwalić się mało silników, chyba ciężarowe :ryczy
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Tam zamiast silnika jest reaktor, 2290NM przy 1500obr/min!!
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

"... przyjdź i zobacz jak zmienił się Fiat... " :)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

mpsfc pisze:Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy
Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.

Ale chyba dodatki trochę potaniały
podłokietnik z nadmuchem na tylne siedzenia - 550zł
osłona pod silnik - 150zł
Nie ma za to koła zapasowego, trzeba dopłacić 250zł bo standardowo jest Fix&Go
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

Coval pisze:Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.
Fakt.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
KILLHIM
klubowicz
klubowicz
Posty: 1013
Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
Przebieg: 85
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Post autor: KILLHIM »

he he zakładam PDF będę miał rakietę :ryczy :ryczy
ODPOWIEDZ