przednie lampy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Zgadza się jakieś bajerki się zdarzają. Widziałem Lineę ze spoilerem, moim zdaniem jest to zbędny wydatek, żadnego uroku to nie daje, Linea ma za ładny tył żeby go szpecić spoilerem. Jest to takie skromne moje zdanieślimak pisze:Niedawno pojawiły się springi (-30mm) od 600 zł do góry. Jakieś chromowane listwy dedykowane w ASO i spojler
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lip 2010, 19:55
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1.4 16v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: warszawa
Dziękuję za odzew. Chodzi mi żeby tła były czarne i ledowe światło do jazdy dziennej. Szukałem na tej stronie http://www.chromemaster.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ale bez powodzenia , były tylko do Grande Punto.
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
REMUS, wg mnie LED-y wyglądają trochę odpustowo i nawet w audi mi się to nie podoba. Bardzo fajnie za to rozwiązano sprawę świateł dziennych w nowym polo, gdzie lampa halogenu jest podzielona na 2 części i ma zintegrowane i przeciwmgielne i do jazdy dziennej Takie światła bym widział w Linei.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- kk25
- klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
- Przebieg: 150650
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: krakowskie
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Jeśli chodzi o światła dzienne, to ja zrobiłem tak. Może ze dwa razy jechałem podczas dużej mgły i zauważyłem, że tak właściwie to nasze lampy główne tak dobrze świecą, że czy jechałem z halogenami, czy też bez, to znaczącej różnicy nie widziałem. W serwisie mówię do zaprzyjaźnionego elektryka, czy jak by mi trochę zmodyfikował instalację, to czy stracę gwarancję, na co on stwierdził, że nie. Kupiłem zatem moduł do sterowania świateł dziennych LED ( 25 zł, posiada przewody - zasilanie, stacyjkę, masę, zasilanie światłeł, sterowanie modułu, w sumie 5 przewodów). Kupiłem następnie żarówki H1 LED ( 70 zł za dwie sztuki), każda o mocy 2,5 W. Włożyłem je w klosze przeciwmgielnych, niestety trzeba delikatnie przypiłować gniazda kloszy, gdyż żarówka ma nieco większą średnicę, niż bańka zwykłej H1. Moduł sterowania jest umieszczony w skrzynce bezpiecznikowej. Po przekręceniu stacyjki światła zaświecają się. Po załączeniu chociażby postojówek gasną. Można je wtedy oczywiście załączać przyciskiem od przeciwmgielnych.
Jak chcę używać zwykłych H1, to wyjmuję bezpiecznik z modułu, zamieniam żarówki i mam "po staremu". Dla mnie jest rewelacja, oszczędzam przede wszystkim alternator i akumulator. (zamiast 12 amperów, potrzebuję na oświetlenie zaledwie 0,5 ampera)
P.S. Oczywiście odnośnie ilości światła, jaką daje led, to jest nieporównywalnie mniej niż zwykła halogenowa. Poza tym lustra w kloszach są przystosowane do skupiania światła zwykłej żarówki i po włożeniu żarówki led światło jest rozproszone - nie ma mowy o słupie światła, jaki jest przy zwykłej bańce. Ale jako światła dzienne, to świecą jak należy.
Jak chcę używać zwykłych H1, to wyjmuję bezpiecznik z modułu, zamieniam żarówki i mam "po staremu". Dla mnie jest rewelacja, oszczędzam przede wszystkim alternator i akumulator. (zamiast 12 amperów, potrzebuję na oświetlenie zaledwie 0,5 ampera)
P.S. Oczywiście odnośnie ilości światła, jaką daje led, to jest nieporównywalnie mniej niż zwykła halogenowa. Poza tym lustra w kloszach są przystosowane do skupiania światła zwykłej żarówki i po włożeniu żarówki led światło jest rozproszone - nie ma mowy o słupie światła, jaki jest przy zwykłej bańce. Ale jako światła dzienne, to świecą jak należy.
- rob_ert
- klubowicz
- Posty: 126
- Rejestracja: 31 sie 2010, 22:21
- Przebieg: 184000
- Silnik: 1,3 Multijet 90KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Jura
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Tylko że z tak kombinowanymi żarówkami LED jest pewien problem. Wymiana źródła światła na inny rodzaj powoduje utratę homologacji na całą lampę, ponieważ jest udzielana na zestaw lampa+żarówka i na upartego Policja mogłaby się czepiać.
Co innego lampy wykonane specjalnie dla oświetlenia LED z homologacją europejską np.
http://allegro.pl/lampy-jazdy-dziennej- ... 29778.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co innego lampy wykonane specjalnie dla oświetlenia LED z homologacją europejską np.
http://allegro.pl/lampy-jazdy-dziennej- ... 29778.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto chce - szuka sposobu,
kto nie chce - szuka powodu.
kto nie chce - szuka powodu.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
To prawda.jay_21 pisze:kk25, ale na lampie halogenu nie masz oznaczenia DRL, czyli lampa dalej będzie przeciwmgielną i za to grozi mandat... lub co gorsza zabranie dowodu rej.
Milicja może robić problemy.
Do Pandy można kupić światła dzienne montowane w miejsce halogenów z homologacją, ale chyba nie będą pasować do Linei.