Bipper pasów.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
wrzuć wsteczny to przestanie nawet na postoju...Coval pisze:nie najbardziej denerwuje to że jak już zacznie piszczeć to nie przestaje tzn. ruszam zaczyna wyć, zatrzymuje się, a on dalej wyje. Dopóki nie zapnę pasów nawet na postoju to się drze. Przy przestawianiu auta jest to bardzo irytujące.
S.B.R załącza się po przekroczeniu 20 km/h.
Co do sygnalizacji akustycznej do głośnik jest zintegrowany z bodycompem i raczej go nie odetniemy. Z tego co wiem to sygnalizację dźwiękową idzie wyłączyć w ASO z poziomu Examinera.
Mi osobiście to nie sprawia problemów bo każdy kto ze mną jeździ ma zapiąć pasy. Przydałoby się jeszcze wykrywanie pasażera na tylnych siedzeniach
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Ale to tylko taki eksperyment
Ja na pewno nie będę się pozbywał dźwięku niezapiętych pasów, ale ciekawi mnie to czy wyjęcie bezpiecznika likwiduje to pipczenie.
Dzisiaj już miałem sprawdzać, ale pada deszcz i nie bardzo chce się wychodzić.
A może ASO też tylko wyciąga bezpiecznik, a potem ściemniają że to jakaś skomplikowana procedura i dużo kosztuje
Ja na pewno nie będę się pozbywał dźwięku niezapiętych pasów, ale ciekawi mnie to czy wyjęcie bezpiecznika likwiduje to pipczenie.
Dzisiaj już miałem sprawdzać, ale pada deszcz i nie bardzo chce się wychodzić.
A może ASO też tylko wyciąga bezpiecznik, a potem ściemniają że to jakaś skomplikowana procedura i dużo kosztuje