Bipper pasów.

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

M pisze: ale nie na trasę czy na miasto.
na trasę i miasto to się pasy zapina :jazda
will, w Linei chyba nie ma wyciągacza. Wiem, że w GP takie coś jest.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

z drugiej jednak strony trzeba wziąść pod uwagę, że nie mają wtedy jak zadziałać napinacze pasów. i kolejna rzecz - ciekawe czy poducha się wtedy otworzy. w większości samochodów nie.
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

czyli co wychodzi na to że sensu brak wyłączać bipper :jazda
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

emmer, poducha kierowcy chyba otwiera się zawsze, choć pewny nie jestem. :pomysli
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Poduszki a napinacze pasów a dźwiękadełko niezapiętych pasów to 3 różne niezależne układy.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

A więc zrobiłem dzisiaj test bezpiecznikowy.
Bezpiecznik F10 odpowiedzialny za sygnał akustyczny.
No i niestety "sygnał akustyczny" który w swej naiwności wziąłem za biper okazał się klaksonem :róż
Awatar użytkownika
Arek
klubowicz
klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
Przebieg: 150000
Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Post autor: Arek »

will pisze:A co do wyciągania bezpieczników to mieliście w swoich autkach taki wyciągacz bo ja nie, a bez tego wyciąga się bardzo niewygodnie.
Jak radzicie sobie z wyjęciem bezpiecznika.
Ja kiedyś próbowałem wyjąć któryś z środka i po pewnym czasie się poddałem. Było to na trasie wieć nie miałem żadnych narzędzi
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

Ja mam przy sobie zawsze Leathermana, to takie wielofunkcyjne narzędzie.
Przydaje się do wszystkiego, i do bezpieczników też :)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Tomek, no czyli tak jak pisałem, brzęczyk prawdopodobnie jest zintegrowany z bodycompem.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
rob_ert
klubowicz
klubowicz
Posty: 126
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:21
Przebieg: 184000
Silnik: 1,3 Multijet 90KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Jura
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Post autor: rob_ert »

Jeśli mogę wtącić swoje trzy grosze, to metoda siłowa, czyli usunięcie bezpiecznika, beepera lub jego wyciszenie rezystorem pociągnie za sobą inne konsekwencje. A mianowicie nie wiem czy zauważyliście, że np tykanie które słychać przy włączonym migaczu pochodzi nie z tykania przekaźnika tylko właśnie z tego samego beepera. Jeśli piszczy beeper pasów to po serii dźwięków następuję chwila przerwy i jeśli w tym czasie pracuje kierunkowskaz to nie słychać jego tykania. Przypuszczam, że podobnie będzie przy innych sygnałach alarmowych z bodycompa.
Tak więc pozostaje tylko dla zawziętych przeciwników piszczenia wyłączenie beepera w ASO.
Kto chce - szuka sposobu,
kto nie chce - szuka powodu.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

rob_ert, dobrze to ująłeś i jest dokładnie tak jak piszesz. Ja też właśnie zauważyłem, że przy piknięciu podczas wyświetlania komunikatu z body (np o przekroczeniu prędkości) "cykanie kierunkowskazów" jest przerwane na moment piknięcia ostrzegawczego.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Post autor: krakus02 »

jay_21 pisze:(np o przekroczeniu prędkości) "cykanie kierunkowskazów" jest przerwane na moment piknięcia ostrzegawczego
jay_21, no to musisz z niezłą prędkością wchodzić w zakręty, że otrzymujesz sygnał ostrzegawczy o przekroczeniu prędkości. :) No chyba, że sygnał masz ustawiony na 40 km/h :)
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

krakus02, nie trzeba w zakręty, wystarczy zmiana pasa na A4 :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Zapominamy o genezie "problemu"... Linea jako "spadkobierca" GP jest w istocie autem "pięciogwiazdkowym". Na tę ocenę Lineii (GP) składają się nie tylko efekty osiągnięte dzięki czynnym zabezpieczeniom (jak poduszki czy pasy) ale również zabezpieczeniom bierny (strefy zgniotu itp.) W tej kategorii znajdują się wszelkiej maści pikacze i beep'ery... Proponuję raczej "polubić się" z tym sygnałem... to dla naszego i naszych Bliskich bezpieczeństwa...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Post autor: krakus02 »

jay_21 pisze:wystarczy zmiana pasa na A4
...a no tak, zapomniałem że przy zmianie pasów też włączamy kierunkowskaz :) :róż
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
ODPOWIEDZ