Strona 3 z 5

: 10 kwie 2011, 15:51
autor: Grzesioklb
Wracajac do tematu klejenia to polecam w 100% Klej SICOMET
dane o kleju:
http://www.henkel.pl/cps/rde/xchg/henke ... plications" onclick="window.open(this.href);return false;
Klei wszystko, sam testowałem. Trudno go dostac w PL ale jak komus zalezy to kupi.
oto przykladowa fotka tubki kleju:

[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 15:52 ]
miala byc jedna tubka SORKI

: 10 kwie 2011, 16:02
autor: tomektt
Jak widać w przypadku fiata linei choroba wieku dziecięcego występować będzie aż do śmierci modelu.
Głownym segmentem naszego modelu są Turcy i Ameryka środkowa i południowa.
Kultura techniczna większosci tamtych społeczeństw nie jest za wysoka.
To i ich wymagania w zakresie niezawodności samochodów nie są za wysokie.
Fabryka ma gdzieś po prostu klientów z Europy, zresztą to widać po mizernej sprzedaży w niektórych krajach UE w których jest oferowana.

: 10 kwie 2011, 16:26
autor: Bernardito
tomektt, niestety, ale trafiłeś w samo sedno. 100% racja:)

: 10 kwie 2011, 20:04
autor: Fish
mialem, wymienione na gwarancji

: 10 kwie 2011, 20:06
autor: Sebastian
Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel.Ten od nawiewu bo dziś zauważyłem że te łopatki w wewnątrz też się rozsypały.I chcę to jakoś naprawić ewentualnie może z Grande założyć jak będą pasować jutro podjadę do ASO i się dopytam czy pasują.

[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 20:29 ]
Trochę poszperałem i niestety z Grande nie pasuje ,a orginalna na alegro kosztuje 225zł trochę drogo może kiedyś pojawi się z rozbitka to wtedy może ją kupię ale jak na razie trzeba będzie z tym jeździć.

: 10 kwie 2011, 20:56
autor: cichy
Sebastian pisze:Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel
Tutaj znajdziesz zdjęcia http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; zrobiłem kilka fotek

: 10 kwie 2011, 20:59
autor: mwas
Sebastian, możesz zdemontować ten moduł z kratkami i wtedy od drugiej strony może udało by się te kratki naprawić. Demontaż jest dość prosty, w Dynamicu trzeba wyciągnąć radio i odkręcić wewnętrzną ramkę radia, pod którą są 2 śruby. W Active podejrzewam, że będzie podobnie. Dzisiaj akurat grzebałem w tych okolicach, bo wymieniałem żarówki podświetlenia regulacji nawiewów, kliknąłem więc fotkę (poniżej). Zielonymi kółkami zaznaczyłem śruby trzymające ramkę radia, w miejscach czerwonych kółek są śruby do odkręcenia modułu z kratkami. Po odkręceniu trzeba jeszcze odłączyć jeden kabelek (banał) i po prostu pociągnąć do siebie cały moduł - kratki są elegancjo dostępne od drugiej strony.

A tak na marginesie - u siebie problemu z kraktami nie miałem, ale generalnie potrafiły one rzeczywiście tak po prostu pękać :przykry

: 10 kwie 2011, 21:01
autor: cichy
mwas pisze:Po odkręceniu trzeba jeszcze odłączyć jeden kabelek
i bez odłączania kabelka da radę a po demontażu masz kratki od środka jak na dłoni

: 10 kwie 2011, 21:16
autor: jay_21
Te kratki wykonane są z nieodpowiedniego tworzywa (są za twarde a przez to i kruche). Wystarczy załączyć klimę a strzelają przez chwilę do czasu aż "złapią" temperaturę.

: 10 kwie 2011, 21:19
autor: FILBERT
Ja tam nie wiem, nie grzebię i nic do kratek nie pakuje i są ok.
Nie zapominajmy że nasze samochody mimo wyglądu nie należą do klasy premium.
Są pozycjonowane nawet poniżej kompaktów.
Coś za coś. Pomyślmy jak czują się posiadacze o wiele bardziej prestiżowych modeli którzy zapłacili większe pieniądze a wizyty w serwisie wcale nie są rzadsze i to nie z pierdołami jak u nas,
tylko z awariami które na prawdę uniemożliwiają dalszą jazdę.
Jak na razie jeszcze jeszcze nikt nie zrobił samochodu idealnego. Gdyby taki był, na świecie był by tylko jeden producent :pomysli

: 11 kwie 2011, 10:08
autor: emmer
ja też nie trzymałem tam zapszków ani nic innego i pękła sama z siebie. wymieniona na gwarancji i półtorej roku spokój.

: 11 kwie 2011, 12:08
autor: Bernardito
emmer, muszę obejrzeć dokładnie swoje. Nic nigdy do nich nie pchałem i w zasadzie po wstępnej regulacji na początku jakoś tak zostały, może jednak być problem gdzieś wewnątrz. Czy Wam się łamały pionowe środkowe plastiki czy zewnętrzne poziome? Na co dokładnie zwrócić uwagę - z zewnątrz na pewno mam ok. Czy przez pęknięcie np. nie dało się sterować lub było to utrudnione?

: 11 kwie 2011, 14:05
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Mnie pękła zewnętrzna ramka, regulacja w poziomie działała poprawnie, ale w pionie się przycinała. Kratka lewa na konsoli centralnej.

: 11 kwie 2011, 14:07
autor: emmer
U mnie kratka na konsoli - prawa, pękła w dolnym prawym rogu - sterowanie było bez problemów.

: 11 kwie 2011, 18:16
autor: Rafcio
U mnie na razie problemu z kratkami nie ma, no ale jeszcze wszystko przede mną :ink