Pęknięta kratka nawiewu powietrza

Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Bernardito pisze:Fiat jednak projektuje i produkuje samochody już jakieś ponad 100 lat
zauważ że Fiat jest bardziej dostępny dla przeciętnego zjadacza chleba, coś za coś za niższą ceną autka idą gorszej jakości materiały itp. nie ma co się martwić.
lynyrd pisze:panowie nie straszcie mnie , jestem swiezym posiadaczem
Ja bym się nie martwił na Twoim miejscu, przykład Linka Tomka, bez awaryjne autko
lynyrd pisze:czy mnie tez to czeka?
niekoniecznie ale przynajmniej dzięki temu forum będziesz wyczulony na pewne rzeczy. Linea nie jest taka straszna
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

lynyrd pisze:panowie nie straszcie mnie , jestem swiezym posiadaczem ,czy mnie tez to czeka?
Patrząc na przebieg to raczej kratki masz już wymienione przez poprzedniego właściciela.

Kratka jeśli ma pęknąć to pęknie. Ja ustawiłem nawiew raz i nie ruszałem go, bo wiedziałem że pękają. Nic to nie dało, pękło samo z siebie.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

dodam że ktoś powie ze np. KIA jest tańsza i co z tego że jest tańsza ale za to jej serwisowanie jest droższe a w przypadku fiata części zamiennych jest multum oryginalnych droższych które mogą nam dłużej posłużyć jak i tych tańszych zamienników
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 21:03 przez cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 621
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

Nie martw się chłopie na pewno będziesz zadowolony ze swojego bolidu. :jazda
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Sebastian, mimo wad to ja jestem ogólnie zadowolony z Linki
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

pawe1_c pisze:zauważ że Fiat jest bardziej dostępny dla przeciętnego zjadacza chleba, coś za coś za niższą ceną autka idą gorszej jakości materiały itp. nie ma co się martwić.


Ale to nie trudno było zauważyć również 14 lat temu. Widać, że po prostu w związku z różnymi powodami m.in. kryzysem globalnym, ekobzudurnymi teoriami ue i nie tylko ich, chęcią zysku za wszelką cenę - nie tylko oszczędzając na materiałach, ale również, a może przede wszystkim na kosztach pracy - u nas akurat Turcja - obecne samochody się sypią i tyle. Pocieszające jest to, że obecnie jest to powszechne i niezależne od marki - chyba że kogoś stać na ręczną robotę Astona Martina:)
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
lynyrd
klubowicz
klubowicz
Posty: 154
Rejestracja: 06 kwie 2011, 13:18
Przebieg: 85000
Silnik: 1,3 mjet emotion
Rocznik: 2007
Lokalizacja: wielkopolska
Podziękował: 1 raz

Post autor: lynyrd »

dzieki , na razie smigam i nic sie nie dzieje , wymienilem dzisiaj filtr kabinowy bo strasznie zasyfiony był

[ Dodano: |9 Kwi 2011|, o 21:51 ]
napiszcie cos , co mnie moze czekac po 50 tys przebiegu jakies ciekawostki , dziekuje z gory
tomektt
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 mjt
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: tomektt »

nie ten wątek,
ale jeśli twój osioł był zadbany przez poprzednika, to tylko lać i dbać o turbo.
Tomek
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Bernardito pisze:chyba że kogoś stać na ręczną robotę Astona Martina
w którym to odpada znaczek (logo) z kluczyka :D
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

duskap pisze:chyba, że ktoś miał farta
To ja, to ja :banan
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
lynyrd
klubowicz
klubowicz
Posty: 154
Rejestracja: 06 kwie 2011, 13:18
Przebieg: 85000
Silnik: 1,3 mjet emotion
Rocznik: 2007
Lokalizacja: wielkopolska
Podziękował: 1 raz

Post autor: lynyrd »

wczesniej mialem benzyne megane II, co znaczy dbac o turbo tomektt
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

To nie prawda ,że jest to choroba wieku dziecięcego i usterki występują w pierwszych egzemplarzach.Ja posiadam swoją z końca 2009 roku czyli faza druga z dwukolorową deską. Usterki występują praktycznie wszystkie jak w pierwszych egzęplarzach.Kratki co prawda nie popękały bo ich praktycznie nie ruszam ale środkowa od kierowcy zacina się w środku.Natomiast po roku eksploatacji gąbka w dzwiach od kierowcy do wymiany lewa listwa na dachu odstaje powstały narazie niewielkie szpary w plastiku nawiewu na przednią szybę.Kierownica też jakby się pomarszczyła w rogach, naklejki na słupkach odchodzą raz wymieniane i znowu to samo, zamki tylnych oparć zacinają się trzeba mocno szarpnąć żeby otworzyć,raz wystąpiło falowanie silnika podczas mrozów ale jakoś samo ustąpiło , samoistne pęknięcie szyby czołowej wymieniona na gwarancji to zabolało najmocniej ,schowek sam regulowałem bo świeciła się wewnątrz lampka. Samochód jest eksploatowany delikatnie a z hamulcami też nie jest najlepiej .Wcześniej wyczutałem o tych łożyskach zawieszenia to na ile to możliwe zalałem je dwa razy od góry gęstym smarem żeby nie dostawała się woda na razie jest dobrze ale pewnie się zatrą jak wszystkim.A tak pozaty nadal jestem zadowolony z samochodu wyposażenie wygląd spalanie,gabaryty dla mojej rodziny idealne tylko ciut mocniejszy silnik i zadowolenie byłoby 100%.
BUŁA
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

wczesniej mialem benzyne megane II, co znaczy dbac o turbo
Po dłuższej lub ostrej jeździe nie gasić od razu auta, tylko odczekać minute żeby się turbinka schłodziła. W zasadzie po każdej jeździe nie gasić natychmiast auta, kilkanaście-kilkadziesiąt sekund i dopiero off.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

Post autor: will »

Nigdy nie miałem pękniętej :smak
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Zapomniałem jeszcze dodać o zacinającej i odstającej klapce wlewu paliwa której nie poprawili do chwili obecnej.
BUŁA
ODPOWIEDZ