Pęknięta kratka nawiewu powietrza
- Grzesioklb
- klubowicz
- Posty: 77
- Rejestracja: 10 lip 2010, 11:05
- Przebieg: 140200
- Silnik: T-JET
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kluczbork
Wracajac do tematu klejenia to polecam w 100% Klej SICOMET
dane o kleju:
http://www.henkel.pl/cps/rde/xchg/henke ... plications" onclick="window.open(this.href);return false;
Klei wszystko, sam testowałem. Trudno go dostac w PL ale jak komus zalezy to kupi.
oto przykladowa fotka tubki kleju:
[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 15:52 ]
miala byc jedna tubka SORKI
dane o kleju:
http://www.henkel.pl/cps/rde/xchg/henke ... plications" onclick="window.open(this.href);return false;
Klei wszystko, sam testowałem. Trudno go dostac w PL ale jak komus zalezy to kupi.
oto przykladowa fotka tubki kleju:
[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 15:52 ]
miala byc jedna tubka SORKI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Grzesioklb
-
- klubowicz
- Posty: 249
- Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
- Przebieg: 49000
- Silnik: 1,3 mjt
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Jak widać w przypadku fiata linei choroba wieku dziecięcego występować będzie aż do śmierci modelu.
Głownym segmentem naszego modelu są Turcy i Ameryka środkowa i południowa.
Kultura techniczna większosci tamtych społeczeństw nie jest za wysoka.
To i ich wymagania w zakresie niezawodności samochodów nie są za wysokie.
Fabryka ma gdzieś po prostu klientów z Europy, zresztą to widać po mizernej sprzedaży w niektórych krajach UE w których jest oferowana.
Głownym segmentem naszego modelu są Turcy i Ameryka środkowa i południowa.
Kultura techniczna większosci tamtych społeczeństw nie jest za wysoka.
To i ich wymagania w zakresie niezawodności samochodów nie są za wysokie.
Fabryka ma gdzieś po prostu klientów z Europy, zresztą to widać po mizernej sprzedaży w niektórych krajach UE w których jest oferowana.
Tomek
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Sebastian
- klubowicz
- Posty: 623
- Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
- Przebieg: 35000
- Silnik: 1.4 16v
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Siemianowice
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel.Ten od nawiewu bo dziś zauważyłem że te łopatki w wewnątrz też się rozsypały.I chcę to jakoś naprawić ewentualnie może z Grande założyć jak będą pasować jutro podjadę do ASO i się dopytam czy pasują.
[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 20:29 ]
Trochę poszperałem i niestety z Grande nie pasuje ,a orginalna na alegro kosztuje 225zł trochę drogo może kiedyś pojawi się z rozbitka to wtedy może ją kupię ale jak na razie trzeba będzie z tym jeździć.
[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 20:29 ]
Trochę poszperałem i niestety z Grande nie pasuje ,a orginalna na alegro kosztuje 225zł trochę drogo może kiedyś pojawi się z rozbitka to wtedy może ją kupię ale jak na razie trzeba będzie z tym jeździć.
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Tutaj znajdziesz zdjęcia http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; zrobiłem kilka fotekSebastian pisze:Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel
Sympatyk forum :-)
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Sebastian, możesz zdemontować ten moduł z kratkami i wtedy od drugiej strony może udało by się te kratki naprawić. Demontaż jest dość prosty, w Dynamicu trzeba wyciągnąć radio i odkręcić wewnętrzną ramkę radia, pod którą są 2 śruby. W Active podejrzewam, że będzie podobnie. Dzisiaj akurat grzebałem w tych okolicach, bo wymieniałem żarówki podświetlenia regulacji nawiewów, kliknąłem więc fotkę (poniżej). Zielonymi kółkami zaznaczyłem śruby trzymające ramkę radia, w miejscach czerwonych kółek są śruby do odkręcenia modułu z kratkami. Po odkręceniu trzeba jeszcze odłączyć jeden kabelek (banał) i po prostu pociągnąć do siebie cały moduł - kratki są elegancjo dostępne od drugiej strony.
A tak na marginesie - u siebie problemu z kraktami nie miałem, ale generalnie potrafiły one rzeczywiście tak po prostu pękać
A tak na marginesie - u siebie problemu z kraktami nie miałem, ale generalnie potrafiły one rzeczywiście tak po prostu pękać
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Ja tam nie wiem, nie grzebię i nic do kratek nie pakuje i są ok.
Nie zapominajmy że nasze samochody mimo wyglądu nie należą do klasy premium.
Są pozycjonowane nawet poniżej kompaktów.
Coś za coś. Pomyślmy jak czują się posiadacze o wiele bardziej prestiżowych modeli którzy zapłacili większe pieniądze a wizyty w serwisie wcale nie są rzadsze i to nie z pierdołami jak u nas,
tylko z awariami które na prawdę uniemożliwiają dalszą jazdę.
Jak na razie jeszcze jeszcze nikt nie zrobił samochodu idealnego. Gdyby taki był, na świecie był by tylko jeden producent
Nie zapominajmy że nasze samochody mimo wyglądu nie należą do klasy premium.
Są pozycjonowane nawet poniżej kompaktów.
Coś za coś. Pomyślmy jak czują się posiadacze o wiele bardziej prestiżowych modeli którzy zapłacili większe pieniądze a wizyty w serwisie wcale nie są rzadsze i to nie z pierdołami jak u nas,
tylko z awariami które na prawdę uniemożliwiają dalszą jazdę.
Jak na razie jeszcze jeszcze nikt nie zrobił samochodu idealnego. Gdyby taki był, na świecie był by tylko jeden producent
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
emmer, muszę obejrzeć dokładnie swoje. Nic nigdy do nich nie pchałem i w zasadzie po wstępnej regulacji na początku jakoś tak zostały, może jednak być problem gdzieś wewnątrz. Czy Wam się łamały pionowe środkowe plastiki czy zewnętrzne poziome? Na co dokładnie zwrócić uwagę - z zewnątrz na pewno mam ok. Czy przez pęknięcie np. nie dało się sterować lub było to utrudnione?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy