Temat prosty - ASO.
Żaden Fiat nie ma tego paska wspomagania. Mam 16 hurtowni i na żadnym nie ma nic.
W czwartek przyszedł do mnie OE z Fiata paczką - po numerach i rozmiarze...niczego nie znajdziecie w zamiennikach.
Pozostaje tylko ASO nie chciało się dać wspomagania jak w innych autach to...trzeba czasem zapłacić za pasek.
Paski w 1.4 T-Jet
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Paski w 1.4 T-Jet
Co wy mówicie? Z tego co pamiętam poszedłem do sklepu u mnie na wiosce, zamówiłem conti i kumpel założył. Sprawdze jeszcze wieczorem w papierach czy nie kłamie
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
Re: Paski w 1.4 T-Jet
Zregenerowałem alternator,wymieniłem paski,niestety kupiłem za krótki pasek osprzętu,conti-długość 1145,a powinno być 1150,więc 5mm różnicy,mechanik go wsadził ale troche mnie to niepokoi,w sumie jest regulacja na rolce napinającej pasek,powiedział ze dobrze jest, ale nie jestem do końca przekonany czy nie za mocno będzie napięty.Pasek wspomagania kupiłem w Aso -69zł,regeneracja altka 250zł
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Paski w 1.4 T-Jet
5mm nie powinno robić różnicy. Też mam pasek delikatnie krótszy, nie pamiętam o ile, ale krótszy, i śmiga bezproblemowo, a altek nadal fabryczny.