Trzy lata minęły...
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Zawsze mi się wydawało że krokowca mamy wbudowanego w przepustnicę.Bernardito pisze:Dzisiaj w TG pogadałem z ekspertami - kk25 i covalem oraz emmerem i przekonali mnie jednak, że jest silnik krokowy w 1.4 77 KM. W każdym razie chyba nikt z nas jeszcze go nie czyścił - a tylko przepustnicę. Pozdrawiam
Nie chciałem się wcześniej mądrzyć, bo nie byłem tego do końca pewien.
To napiszcie jak to w końcu jest.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Widać jest to element tej elektrycznej przepustnicy stąd piszą, że niby nie mamy, a i mechanicy tak mówią. Musi to być razem jakoś sprzężone. Wymienić też nie idzie chyba samego krokowca - przynajmniej nie spotkałem się z taką częścią do Linek. I jakoś nie chce mi się wierzyć że aixenowi czyścili krokowca - zrobili czyszczenie przepustnicy i tyle (i na bank bez rozbierania czy jej wykręcania).
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 6951
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 403 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Bernardito, nie wysuwał bym tutaj takich wniosków. Tak się składa, że dobrze zainstalowana i wyregulowana, dobra instalacja nie ma praktycznie żadnego wpływu na osiągi auta, a koszt przejechanego kilometra jest o wiele niższy. Poza tym na forum jest cały wątek poświęcony instalacjom gazowym w naszych autach - poczytaj, to dowiesz się jakie są za i przeciw oraz kto ma jakie podejście do tego tematu.
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Bernardito, jeździ i to całkiem sprawnie....
emmer, jest podobnie... w ruchu miejskim różnica jest niezauważalna, w trasie już tak, choć nie jest tragicznie...
Miłośnikiem gazu nie jestem, ale ekonomika tego rozwiązania obecnie jest niezaprzeczalna. Realne (przy moich przebiegach) miesięczne oszczędności sięgają 150 - 200 PLN...
emmer, jest podobnie... w ruchu miejskim różnica jest niezauważalna, w trasie już tak, choć nie jest tragicznie...
Miłośnikiem gazu nie jestem, ale ekonomika tego rozwiązania obecnie jest niezaprzeczalna. Realne (przy moich przebiegach) miesięczne oszczędności sięgają 150 - 200 PLN...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)