U mnie też jest OK (2007). Zaglądałem ostatnio pod samochód (robię to regularnie co 6 miesięcy) i tłumik jest w super stanie. 80% czasu to przeloty po mieście. Czasem mam wrażenie, że przy rocznikach 2007 i początek 2008 Turcy i Fiat jakby lepiej przykładali wagę do wykonania i jakości materiałówFILBERT pisze:Nic nie będzie;) Co mamy powiedzieć my posiadacze pierwszych roczników. U mnie na razie ok.
UWAGA!!! Korozja tłumika
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6942
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 945 razy
- Kontakt:
Wogóle mnie to nie dziwi... ostatnio dowiadywałem się o ceny części do przeglądu... pompa wody mnie zabiła, w ASO krzyczeli za nią ponad 330 PLN, u kumpla w hurtowni części motoryzacyjnych mogę ją dostać za ok 90 PLN, tylko że z napisem producenta DOLZ, a nie FIAT Niestety, za durny napis płaci się jak za zboże, dlatego nie mam zamiaru się sfrajerzyć i dawać im zarobić za kilka literek Podobnie z resztą jest z pozostałymi częściami, np pasek rozrządu z napinaczem, filtry, świece czy chociażby olej... za Selenię ASO krzyczy sobie 55 PLN za litr, a za 4 litry Valvoline zapłacę niecałe 130 PLN.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
40-70zł kupujesz pod wymiar. U nas jest to to pospawane z rurą i tłumikiem środkowym. Ale jeśli masz dobry tłumik, a potargasz siatkę to nikt nie będzie płacił 800zł za kpl. Kupujesz siatkę i szukasz spawacza.emmer pisze:to chyba jest ten łącznik elastyczny i to on właśnie jest cholernie drogi. ponad połowa tej kwoty to będzie on. może darcyn coś podpowie.
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Linea to złom. Dzisiaj się przyglądnąłem dokładnie tłumikom. Wyglądają niemalże jak nowe. Niestety końcowy w jednym miejscu przy samym zgrzewie ma malutką rdzę. Wystarczyło dotknąć palcem aby stwierdzić, że po zimie będzie dziura jak nic.
Mało tego! W tym złomie złazi konserwacja fabryczna! W 2 miejscach na podwoziu były takie jakby bąble (zero uszkodzeń itd, miejsce nie narażone na obtarcia). Dotknąłem to "coś" a odlazło do gołej blachy. Mogłem sobie tak palcem z bąbla 1cm na 1cm dosłownie zdjąć placek konserwacji 4cm na 4cm bez użycia jakiejkolwiek siły. Na szczęście rdzy nie ma nigdzie a ubytek konseracji od razu uzupełniony (doraźnie). I nawet gdyby ta konserwacja nie została uzupełniona to raczej by nie pordzewiało bo jeszcze ocynk, podkład i cała reszta. Tak czy inaczej po zimie Linea dostaje ode mnie gruntowne mycie podwozia i solidną konserwację.
Mało tego! W tym złomie złazi konserwacja fabryczna! W 2 miejscach na podwoziu były takie jakby bąble (zero uszkodzeń itd, miejsce nie narażone na obtarcia). Dotknąłem to "coś" a odlazło do gołej blachy. Mogłem sobie tak palcem z bąbla 1cm na 1cm dosłownie zdjąć placek konserwacji 4cm na 4cm bez użycia jakiejkolwiek siły. Na szczęście rdzy nie ma nigdzie a ubytek konseracji od razu uzupełniony (doraźnie). I nawet gdyby ta konserwacja nie została uzupełniona to raczej by nie pordzewiało bo jeszcze ocynk, podkład i cała reszta. Tak czy inaczej po zimie Linea dostaje ode mnie gruntowne mycie podwozia i solidną konserwację.