Pękające lampy tylne

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

karollino pisze:Miesiąc po wyjeździe z salonu dokręcałem u siebie te trzy śruby na torx
Też to robiłem :lacha
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

darcyn pisze:załatw line na gwarancji to zrobimy wymiane
Gwarancji już nie mam i nikogo w pobliżu z nówką nie ma.

Dokręcę śruby i to wszystko. Ten Typ Jest Złośliwy :zlawy

[ Dodano: |4 Wrz 2011|, o 11:59 ]
Sprawdziłem, wszystkie śruby są mocno przykręcone.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Coval, jutro sprawdze u siebie jak jest z lampami.... ale te Twoje wyglądają tragicznie!
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
jaber1964
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 17 maja 2011, 22:41
Przebieg: 27000
Silnik: 1,4 T-Jet
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: jaber1964 »

Żon i samochodów nie należy chwalić!
Żon i samochodów nie powinniśmy chwalić, bo będą się psuły.
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Mam jeszcze jedną głupią teorię. Coval jeździ swoim bolidem bardzo szybko, a tylne chlapacze przy pędzie powietrza przy 200km/h działają jak żagiel, zderzak pracuje i się wygina gniotąc lampy... i lampy pękają.

Teoria głupia, ale nie zaszkodzi sprawdzić czy zderzak gdzieś na śrubach nie jest poluzowany.
Teoria nie taka głupia - nie dalej jak miesiąc temu samochód (nie Linea ale też sedan z najwyraźniej dorabianymi chlapaczami) wyprzedzał mnie na autostradzie i zderzak z chlapaczem po prostu trzepotał na wietrze i to sporo poniżej 200.. - jak to zobaczyłem to mi się chlapacze w Linei "odwidziały"
Powiem jeszcze że to nie było drganie tylko porządne trzepotanie - po 10cm odchyłki - przy takich ugięciach zderzak miał prawo zgnieść klosze od spodu.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Bez jaj. Zderzak latał bo miał chlapacze, a nie dlatego że był nieprzykręcony lub połamany?? Sprawdzałem zderzak i ani drgnie. Bardzo rzadko jeżdżę tak szybko bo nie mam gdzie.
Między lampą a zderzakiem jest spora szczelina, widać na zdjęciach. Gdyby zderzak ocierał to były by tam ślady.
Wiem, że auto miało przygodę w transporcie, może wtedy powstały małe pęknięcia które teraz urosły.
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Chlapacz działał jak żagiel i trzepotał razem z częścią zderzaka - żałuję że nie nagrałem filmiku komórką ale zanim moje 77 kucy wyrównało prędkość to gość był już daleko - sam byłem zaskoczony że aż tak lata ten zderzak.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Obejrzałem lampki. Są miesiąc młodsze od auta, więc wykluczam jakieś podmianki. Ale popatrzyłem sobie na nie i faktycznie można je nieco podnieść. No to do roboty. Chcę odkręcać pierwszą śrubę, a ona się ukręciła. I to w lampie której jeszcze nie ruszałem. Nie wiem co o tym sądzić, ale jestem lekko załamany. Lampy podniesione, ale z jednej strony mam tylko 2 śruby.
darcyn
klubowicz
klubowicz
Posty: 610
Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
Lokalizacja: Los Angeles
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy

Post autor: darcyn »

żebyś jej nie zgubił
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Do castoramy i z powrotem wytrzymały. Udało mi się kupić dwugwint i jutro wszystko powinno być zrobione.
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

Coval pisze:Do castoramy i z powrotem wytrzymały. Udało mi się kupić dwugwint i jutro wszystko powinno być zrobione.
Załóż sobie od razu motylki zamiast nakrętek. Ten patencik przydaje się raz na 18 miesięcy, ale za to palcami nie ukręcisz gwintu. Motylki doskonale zastępują oryginalne nakrętki, które w dodatku są oporowe tzn. same się nie poluzują od wibracji. Motylki również bardzo dobrze trzymają. Nie zgubisz lampy w czasie jazdy :-)
Koszt znikomy, a problem rozwiązany na zawsze. Żarówki wymienisz zawsze, wszędzie i o każdej porze.
Awatar użytkownika
bucu74
klubowicz
klubowicz
Posty: 415
Rejestracja: 08 gru 2009, 17:48
Przebieg: 90000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Katowice
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy

Post autor: bucu74 »

u mnie w lewej lampie też widoczne są pęknięcia. Teoria o szybkiej jeździe (powyżej 170 km/h) raczej odpada przy 77 KM. Nie mam chlapaczy.
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 621
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

U mnie lampy są OK .
Online
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6941
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 944 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

mireks, jak możesz to podrzuć rozmiar tych motylków, z chęcią przy okazji je podmienię :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

A to jakieś spcial?? Ja się wybieram do sklepu po zwykłe M6. Mam się wstrzymać?
ODPOWIEDZ