Strona 16 z 23

Re: Interfejs diagnostyczny

: 31 mar 2015, 8:23
autor: emmer
Pongo - a stary numer: "uruchom program jako administrator" - tak go startujesz?

Re: Interfejs diagnostyczny

: 21 kwie 2015, 15:21
autor: bronek123
Dzisiaj użyłem Nowy ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110 oraz FES 3.6. Wszystko ok, ale mam pytanie. Łącząc ECU silnika mam tylko zakładki INFO-BŁĘDY-WYKRES, brakuje zatem zakładek PARAMETRY-TESTY-REGULACJE. Mam sterownik Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD Injection 1.4 8V. Przynajmniej tak wykrył test. Wie ktoś może dlaczego tak? Przy innych elementach reszta jest.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 21 kwie 2015, 15:43
autor: mwas
A masz pełną wersję programu FES 3.6 :?

Re: Interfejs diagnostyczny

: 21 kwie 2015, 15:59
autor: bronek123
Niby tak, przy np Grande Punto 8 v są te zakładki. Dla Linki brak

Re: Interfejs diagnostyczny

: 21 kwie 2015, 16:12
autor: mwas
Nie wiem, czy w naszym przypadku jest tam cokolwiek do regulacji :pomysli Muszę sprawdzić u siebie jak to wygląda w nowszej wersji programu (MultiEcuScan - następca FESa), ale to później, na razie nie mam jak.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 21 kwie 2015, 16:26
autor: bronek123
Może nie tyle regulacja ale sprawdzenie różnych rzeczy silnika i uruchomienie testu. Będąc w gorącej wodzie kompany.... MES 2.2 ma pod tym sterownikiem te zakładki. W wolnej chwili wypróbuje działanie.

-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --

Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem :-<< . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki :pivo

Re: Interfejs diagnostyczny

: 27 cze 2015, 12:18
autor: daniczer
zastanawiam się nad wyborem , doradźcie

http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 27 cze 2015, 12:47
autor: marcin24
Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 29 cze 2015, 9:46
autor: emmer
marcin24 pisze:Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.

Proszę o więcej bo mi sie wydaje ze mam właśnie jakąś okrojoną wersję.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 29 cze 2015, 11:47
autor: mwas
Michał, w niektórych, "chinskich" egzemplarzach interfejsu może występować problem z łączeniem się z samochodem, wtedy rozwiązaniem jest usunięcie jednego rezystorka z układu :ink Temat dość obszernie opisany znajdziesz TU -> http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Interfejs diagnostyczny

: 29 cze 2015, 13:31
autor: marcin24
Dokładnie o to chodzi jeden rezystor a taka wielka różnica

-- 29 cze 2015, o 20:40 --

Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 26 lis 2015, 22:54
autor: Animal
co aktualnie najlepiej kupic do łączenia z pc , tak by pokazywało wszystkie parametry pracy + kasowanie błędów ?

Re: Interfejs diagnostyczny

: 26 lis 2015, 22:58
autor: mwas
A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink

Re: Interfejs diagnostyczny

: 26 lis 2015, 23:30
autor: Animal
mwas pisze:A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink
Wystarczy diagnostyka bez ruchu. Aczkolwiek podczas jazdy tez byt sie moglo prtzydac jesli bym chcial przetestowac np turbine.

KAzda dobra i sprawdzona propozycja mile widziana.

Re: Interfejs diagnostyczny

: 26 lis 2015, 23:49
autor: mwas
No to wydaje mi się, że wszystko było wcześniej opisane. Jeśli chcesz coś "mobilnego", to tylko interfejs na Bluetooth, tylko że one mają problem z łączniem się z autem z "klasycznym" oprogramowaniem typu Multiecuscan. Jeśli chodzi o pełną diagnozę, to masz dwie opcje: kupujesz tańszy interfejs, koszt ok 30 PLN na Alle, ale nie masz pewności, że będzie działał poprawnie :ink :kupujesz droższy, ok 100 PLN, ale jesteś na stałe powiązany kablem z autem i masz pewność, że wszystko działa i do tego komunikacja jest szybsza :ink Z tańszych to zwykły ELM327, droższy to odpowiednik od np Viaken (taki osobiście posiadam). Mój działa sprawnie i bez żadnych problemów, z niektórymi ELM327 i chyba wszystkimi na BT są jaja typu: trzeba usunąć opornik z układu, bo są problemy z połączeniem. Wybór należy do Ciebie :ink