Teraz jest 23 lut 2017, o 08:17


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 267 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 31 mar 2015, o 07:23 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
Pongo - a stary numer: "uruchom program jako administrator" - tak go startujesz?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 21 kwi 2015, o 14:21 
Offline
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2015, o 06:29
Posty: 20
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Dzisiaj użyłem Nowy ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110 oraz FES 3.6. Wszystko ok, ale mam pytanie. Łącząc ECU silnika mam tylko zakładki INFO-BŁĘDY-WYKRES, brakuje zatem zakładek PARAMETRY-TESTY-REGULACJE. Mam sterownik Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD Injection 1.4 8V. Przynajmniej tak wykrył test. Wie ktoś może dlaczego tak? Przy innych elementach reszta jest.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   101000   Silnik:   1.4 8V LPG Tartarini   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 21 kwi 2015, o 14:43 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
A masz pełną wersję programu FES 3.6 :?

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 21 kwi 2015, o 14:59 
Offline
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2015, o 06:29
Posty: 20
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Niby tak, przy np Grande Punto 8 v są te zakładki. Dla Linki brak


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   101000   Silnik:   1.4 8V LPG Tartarini   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 21 kwi 2015, o 15:12 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
Nie wiem, czy w naszym przypadku jest tam cokolwiek do regulacji :pomysli Muszę sprawdzić u siebie jak to wygląda w nowszej wersji programu (MultiEcuScan - następca FESa), ale to później, na razie nie mam jak.

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 21 kwi 2015, o 15:26 
Offline
Bywalec
Bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2015, o 06:29
Posty: 20
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Może nie tyle regulacja ale sprawdzenie różnych rzeczy silnika i uruchomienie testu. Będąc w gorącej wodzie kompany.... MES 2.2 ma pod tym sterownikiem te zakładki. W wolnej chwili wypróbuje działanie.

-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --

Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem :-<< . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki :pivo


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   101000   Silnik:   1.4 8V LPG Tartarini   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 27 cze 2015, o 11:18 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 gru 2013, o 12:54
Posty: 384
Lokalizacja: Piła
Postawił Piwo : 21 razy
Otrzymał Piw: 14 razy
zastanawiam się nad wyborem , doradźcie

http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html

http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   188000   Silnik:   1.4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 27 cze 2015, o 11:47 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 18:34
Posty: 744
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo : 43 razy
Otrzymał Piw: 55 razy
Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.

_________________
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   107000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 29 cze 2015, o 08:46 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5970
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 136 razy
marcin24 napisał(a):
Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.



Proszę o więcej bo mi sie wydaje ze mam właśnie jakąś okrojoną wersję.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 29 cze 2015, o 10:47 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
Michał, w niektórych, "chinskich" egzemplarzach interfejsu może występować problem z łączeniem się z samochodem, wtedy rozwiązaniem jest usunięcie jednego rezystorka z układu :ink Temat dość obszernie opisany znajdziesz TU -> http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 29 cze 2015, o 12:31 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2011, o 18:34
Posty: 744
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo : 43 razy
Otrzymał Piw: 55 razy
Dokładnie o to chodzi jeden rezystor a taka wielka różnica

-- 29 cze 2015, o 20:40 --

Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pozdrawiam wszystkich


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   107000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 26 lis 2015, o 22:54 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 20:23
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
co aktualnie najlepiej kupic do łączenia z pc , tak by pokazywało wszystkie parametry pracy + kasowanie błędów ?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 26 lis 2015, o 22:58 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 26 lis 2015, o 23:30 
Offline
Spoko gość
Spoko gość

Dołączył(a): 22 lis 2015, o 20:23
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo : 7 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
mwas napisał(a):
A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink


Wystarczy diagnostyka bez ruchu. Aczkolwiek podczas jazdy tez byt sie moglo prtzydac jesli bym chcial przetestowac np turbine.

KAzda dobra i sprawdzona propozycja mile widziana.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   100000   Silnik:   1.4 16v Turbo   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: Interfejs diagnostyczny
PostNapisane: 26 lis 2015, o 23:49 
Online
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4933
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 243 razy
Otrzymał Piw: 330 razy
No to wydaje mi się, że wszystko było wcześniej opisane. Jeśli chcesz coś "mobilnego", to tylko interfejs na Bluetooth, tylko że one mają problem z łączniem się z autem z "klasycznym" oprogramowaniem typu Multiecuscan. Jeśli chodzi o pełną diagnozę, to masz dwie opcje: kupujesz tańszy interfejs, koszt ok 30 PLN na Alle, ale nie masz pewności, że będzie działał poprawnie :ink :kupujesz droższy, ok 100 PLN, ale jesteś na stałe powiązany kablem z autem i masz pewność, że wszystko działa i do tego komunikacja jest szybsza :ink Z tańszych to zwykły ELM327, droższy to odpowiednik od np Viaken (taki osobiście posiadam). Mój działa sprawnie i bez żadnych problemów, z niektórymi ELM327 i chyba wszystkimi na BT są jaja typu: trzeba usunąć opornik z układu, bo są problemy z połączeniem. Wybór należy do Ciebie :ink

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   142000   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 267 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]