Interfejs diagnostyczny
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Próbowałeś ustawić niższą prędkość transmisji w ustawieniach interfejsu ? Co wykazuje diagnoza interfejsu ? (jest w zakładce z ustawieniami interfejsu)
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Przy diagnozie, przy wszystkich pozycjach jest OK ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jak widać w teście wychodzi, że powinien się połączyć, niestety tak nie jest. Z tego co wyczytałem, z akurat ten model v3.0 ma z tym problem mimo, że nie ma już rezystora. Miałem drugiego elma na BT i tam już był owy rezystor r04, nożykiem go usunąłem i mimo informacji, że się nie połączyć z can, robi to bez problemu co dziwne teraz nie łączy się już z ECU. Teraz mam do ECU na kablu a do reszty BT. Dziękuję za zainteresowanie
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
rustin, a spróbuj tego Twojego ELMa na kablu skonfigurować wybierając typ interfejsu OBDLink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Super, działa na tym ustawieniu. Dzięki wielkiemwas pisze:rustin, a spróbuj tego Twojego ELMa na kablu skonfigurować wybierając typ interfejsu OBDLink
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Z tydzień temu za poradą Maćka @mwas nabyłem interfejs Viakena. Błędy skasowane, reset wartości adaptacyjnych oraz nowy przegląd nabity. Lina odzyskała moc Nie wiem jak mogłem przez ponad 8 lat żyć bez tego interfejsu
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Zaopatrzyłem się w sprzęt i dziś podłączyłem komputer do samochodu i mam pytanie o przebieg. Na wyświetlaczu mam w tej chwili przebieg koło 71200km natomiast w multiecuscan pokazuje 58952, różnica ponad 12000km. Czy to normalne i co to może oznaczać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Normalnym jest różnica w przebiegu pomiędzy wyświetlaczem a tym, co jest wbite w komputerze, ale... to powinna być różnica kilku kilometrów a nie aż tyle Może to oznaczać, że np w Twoim samochodzie był wymieniany komputer sterowania silnikiem, kiedy auto miało przejechane ok 12 tyś km Albo, że ktoś próbował majstrować przy przebiegu, ale nie do końca mu wyszło chociaż pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
@mwas a jesteś pewien czy aktywne to jest, bo sprawdzałem dwa lata temu to w linei nie było można tego zrobić, nawet mechanik który pracuje w aso (ale prywatnie dorabia po pracy ) mówił że adaptację tylko w egzaminerze można zrobić bo przez egzaminer działa adaptacja a przez pc nie da rady tego zrobić. Gość nie kłamał bo by zrobił na tym a jednak odesłał mnie do aso.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Jestem pewien bo robiłem to nieraz Tylko że w Multiecuscan'ie nie nazywa się to bezpośrednio "adaptacja przepustnicy" a "Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych" Dla silnika 1.4 8V znajdziesz to w zakładce "Regulacje" w sekcji "Silnik". Procedura jest taka, że wykonuje się wyzerowanie parametrów z komputera a potem trzeba odpalić silnik, poczekać aż się nagrzeje do temperatury roboczej i jak się rozgrzeje, to trzykrotnie przygazować do poziomu 5000-6000 obrotów
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM