Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

A masz pełną wersję programu FES 3.6 :?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
bronek123
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
Przebieg: 101000
Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Stęszew
Podziękował: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bronek123 »

Niby tak, przy np Grande Punto 8 v są te zakładki. Dla Linki brak
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Nie wiem, czy w naszym przypadku jest tam cokolwiek do regulacji :pomysli Muszę sprawdzić u siebie jak to wygląda w nowszej wersji programu (MultiEcuScan - następca FESa), ale to później, na razie nie mam jak.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
bronek123
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
Przebieg: 101000
Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Stęszew
Podziękował: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bronek123 »

Może nie tyle regulacja ale sprawdzenie różnych rzeczy silnika i uruchomienie testu. Będąc w gorącej wodzie kompany.... MES 2.2 ma pod tym sterownikiem te zakładki. W wolnej chwili wypróbuje działanie.

-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --

Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem :-<< . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki :pivo
Awatar użytkownika
daniczer
klubowicz
klubowicz
Posty: 386
Rejestracja: 14 gru 2013, 12:54
Przebieg: 203000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Piła
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 11 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: daniczer »

zastanawiam się nad wyborem , doradźcie

http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 70 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 »

Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.
Pozdrawiam wszystkich
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

marcin24 pisze:Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.

Proszę o więcej bo mi sie wydaje ze mam właśnie jakąś okrojoną wersję.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Michał, w niektórych, "chinskich" egzemplarzach interfejsu może występować problem z łączeniem się z samochodem, wtedy rozwiązaniem jest usunięcie jednego rezystorka z układu :ink Temat dość obszernie opisany znajdziesz TU -> http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 70 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 »

Dokładnie o to chodzi jeden rezystor a taka wielka różnica

-- 29 cze 2015, o 20:40 --

Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam wszystkich
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Animal »

co aktualnie najlepiej kupic do łączenia z pc , tak by pokazywało wszystkie parametry pracy + kasowanie błędów ?
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Animal »

mwas pisze:A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink
Wystarczy diagnostyka bez ruchu. Aczkolwiek podczas jazdy tez byt sie moglo prtzydac jesli bym chcial przetestowac np turbine.

KAzda dobra i sprawdzona propozycja mile widziana.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

No to wydaje mi się, że wszystko było wcześniej opisane. Jeśli chcesz coś "mobilnego", to tylko interfejs na Bluetooth, tylko że one mają problem z łączniem się z autem z "klasycznym" oprogramowaniem typu Multiecuscan. Jeśli chodzi o pełną diagnozę, to masz dwie opcje: kupujesz tańszy interfejs, koszt ok 30 PLN na Alle, ale nie masz pewności, że będzie działał poprawnie :ink :kupujesz droższy, ok 100 PLN, ale jesteś na stałe powiązany kablem z autem i masz pewność, że wszystko działa i do tego komunikacja jest szybsza :ink Z tańszych to zwykły ELM327, droższy to odpowiednik od np Viaken (taki osobiście posiadam). Mój działa sprawnie i bez żadnych problemów, z niektórymi ELM327 i chyba wszystkimi na BT są jaja typu: trzeba usunąć opornik z układu, bo są problemy z połączeniem. Wybór należy do Ciebie :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
marek_gh
klubowicz
klubowicz
Posty: 119
Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
Przebieg: 177100
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marek_gh »

Witam,
Czy korzystaliście z programu diagnostycznego na Androida AlafaOBD ?
cena ok.150,00 a możliwości duże.Bez problemu łączy się z ELM327( Viaken + przejściówka do ABS )
cartball
Nowy
Nowy
Posty: 10
Rejestracja: 05 cze 2016, 18:08
Przebieg: 180000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: ols
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: cartball »

Panowie pytanko.
Mam kabel em327 v2 pod USB:
( http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327- ... -2013.html)

Interfejs łączy się z modułami ale nie wykrywa żadnych błędów. Co mogę w aucie odłączyć żeby mieć pewność że jakiś tam błąd się pojawił i kabel powinien go wykryć. Chce sprawdzić czy elm zakupiony działa poprawnie.
ODPOWIEDZ