Fiat code
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Fiat code
tylko że z alarmem moze dostał taki "ficzer" + do tego alarm = złodziej prądu i jesteśmy w domu.
ale to już zadanie dla właściciela
ale to już zadanie dla właściciela
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Fiat code
Eee.... Kuzynie - post na pierwszej stronie to: Arek Tytuł: Re: Fiat code Napisane: wczoraj, o 09:26
Rzuciliśmy się na temat jak charty i 4 strony pyknęły.
Rzuciliśmy się na temat jak charty i 4 strony pyknęły.
smak56
* * * *
* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Fiat code
Sorki, to marcin24 pisał. Zmyliło mnie, bo mają bardzo podobne avatary z tym samym modelem auta.
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Fiat code
Każdy alarm żre prąd złodzieja nie trzeba na słabym aku, dobra gdzie sprawca tematu Arek gdzie jesteś.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Fiat code
Przepraszam, że dopiero teraz piszę ale wcześniej nie miałem możliwości, a widzę że zainteresowanie finałem jest dość duże.
Przypomnę że kluczyk mam z pilotem i dodatkowo zainstalowany auto alarm.
Dopiero dzisiaj rano ( wczoraj wieczorem też próbowałem) udało mi się otworzyć zamek w drzwiach. Uwierzcie że kręciłem nim w lewo w prawo i klucz wchodził do końca. Nie znam budowy, ale może przy każdej próbie jakiś siłownik pomału się przesuwał aż za 50 razem udało się go odblokować i otworzyć drzwi. Po otwarciu drzwi i klapy silnika okazało się że akumulator padł , miał 5.6v. i 4.5 roku. Chyba miał prawo.
Zamieściłem to pytanie w tym dziale ponieważ wcześniej zapalała mi się kontrolka fiat code. Jak ktoś wcześniej napisał zapala się ona również przy słabym zasilaniu które musiało występować od kilku dni
Twierdzę że przy zamknięciu drzwi pilotem i gdy rozładuje się akumulator to kluczem nie można otworzyć żadnych zamków. To samo miał mój znajomy w Oplu Omega.
Zakupiłem akumulator Bosha i wszystko wróciło do normy i kontrolka Fiat Code na razie się nie zapala.
Bardzo dziękuje za Wasze odpowiedzi.
Przypomnę że kluczyk mam z pilotem i dodatkowo zainstalowany auto alarm.
Dopiero dzisiaj rano ( wczoraj wieczorem też próbowałem) udało mi się otworzyć zamek w drzwiach. Uwierzcie że kręciłem nim w lewo w prawo i klucz wchodził do końca. Nie znam budowy, ale może przy każdej próbie jakiś siłownik pomału się przesuwał aż za 50 razem udało się go odblokować i otworzyć drzwi. Po otwarciu drzwi i klapy silnika okazało się że akumulator padł , miał 5.6v. i 4.5 roku. Chyba miał prawo.
Zamieściłem to pytanie w tym dziale ponieważ wcześniej zapalała mi się kontrolka fiat code. Jak ktoś wcześniej napisał zapala się ona również przy słabym zasilaniu które musiało występować od kilku dni
Twierdzę że przy zamknięciu drzwi pilotem i gdy rozładuje się akumulator to kluczem nie można otworzyć żadnych zamków. To samo miał mój znajomy w Oplu Omega.
Zakupiłem akumulator Bosha i wszystko wróciło do normy i kontrolka Fiat Code na razie się nie zapala.
Bardzo dziękuje za Wasze odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2013, 9:27 przez Arek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Fiat code
Dobrze że się udało
Ja tam jednak chyba zostanę przy swoim, bo uważam że miałeś od nieużywania zatarty bębenek, i nie obracał się na tyle żeby odblokować drzwi.
Muszę kiedyś pogmerać w tych zamkach u siebie... tak na wszelki wypadek.
Ja tam jednak chyba zostanę przy swoim, bo uważam że miałeś od nieużywania zatarty bębenek, i nie obracał się na tyle żeby odblokować drzwi.
Muszę kiedyś pogmerać w tych zamkach u siebie... tak na wszelki wypadek.
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Fiat code
Kluczyk się przekręcał bez żadnych oporów i zgrzytów. A zamek w bagażniku jeszcze miesiąc temu był regularnie używany bo miałem urwane przewody
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Fiat code
Byłem blisko z moją teorią, żeby energicznie obracać kluczykiem w zamku ! Odnośnie Dead Lock - moim zdaniem to powinno być zabronione, tak jak brak zewnętrznych klamek na drzwiach (oba przypadki są dla mnie absurdem, jeśli jedno jest dozwolone a drugie nie). W przypadku wypadku urywa sie akumulator, bądź wiązka prądowa i co? Siłownik zablokowany, brak możliwości otwarcia auta klamką od wewnątrz!
Gratuluję pomyślnego finału
Gratuluję pomyślnego finału
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Fiat code
Tomek to nie czary to alarm skoro pisze że bębenek się obracał bez problemu a bagażnik był używany, taka pułapka
Dobrze że obyło się bez siły. Wywal ten alarm naszych bolidów nie kradną.
Dobrze że obyło się bez siły. Wywal ten alarm naszych bolidów nie kradną.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Fiat code
Doczytałem gdzieś na forum VW Torega, że istnieje możliwość odblokowania dead lock'a odpowiednią kombinacją duszenia guzików na pilocie. Np. 1x zamknij, 2x otworz i dead lock odpuszcza. Rozbierz boczek drzwi i zerknij czy masz dołożony dead lock, to takie aluminiowe ustrojstwo, jak sztabka. Niby to działa do 9V a poniżej tej wartości następuje blokada.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Fiat code
Ja zostaję przy swoim. Rozbierałem zamek tylnej klapy, i jest to konstrukcja najprostsza z możliwych. Nie ma możliwości żeby elektronika go zablokowała, bo to mechaniczna prosta konstrukcja.will pisze:Tomek to nie czary to alarm skoro pisze że bębenek się obracał bez problemu a bagażnik był używany, taka pułapka
Dobrze że obyło się bez siły. Wywal ten alarm naszych bolidów nie kradną.
Jak chcecie to jutro mogę się podeprzeć fotkami, bo mam taki zamek wymontowany
- mpsfc
- klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
- Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
- Podziękował: 57 razy
- Otrzymał podziękowań: 33 razy
Re: Fiat code
Arku, uwiesiliśmy sie tego tematu, że hej!Arek pisze:Uwieście że
Ważne, że po problemie
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie