Wymiana akumulatora.
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Wymiana akumulatora.
Jak wcześniej opisywałem od nowości miałem akumulator 40 Ah z którego cały czas były wycieki.Po czterech wizytach w ASO i dwuch interwencjach w formie skargi na serwisy do FAP wymienili mi dzisiaj na nowy wraz z śrubami mocującymi i tą opaskę .Stwierdzili że nie był zasiarczony tylko nieszczelny i dlatego był mokry.Największym moim zdziwieniem było to, żę wymienili na 44Ah a spodziewałem się co najmniej 50 .Sam niewiem co o tym sądzić ale dobre i to ponieważ po tych rozmowach w warsztatach i niechęcią z jaką mnie traktowano nie spodziewałem się pozytywnego załatwienia sprawy.
BUŁA
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
darcyn, Jak ja kupowałem akumulator do swojej Linki to nie kupowałem takiego jak mi się podoba, facio w Sabacie wyjął mądrą książkę i mi dopasował akumulatora taki jaki jaki jest zalecany do mojego silnika czyli 53 Ah i jest spoko
bo pewnie tak zardzewiały że szkoda było je ponownie wykorzystać. W moim przypadku jak wymieniałem to miałem spory problem z ich odkręceniem.BUŁA pisze:wymienili mi dzisiaj na nowy wraz z śrubami mocującymi
Sympatyk forum :-)
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Zgadza się , że takie wchodzą ale do różnych wersji silnikowych i wyposażenia. Z tego co się orientuję to 40 Ah powinien być w podstawowej wersji bez klimatyzacji a np. 60 w dieslu gdzie jest potrzebny większy prąd ( tak zwany zwarcia np. 450A) przy rozruchu.Podczas pracy silnika część prądu idzie z alternatora a część są to mA z akumulatora i stopniowo go rozłądowywują przy pełnym obciążeniu z większej baterii jest przewidziany większy pobór np. przy włączonej klimie, światłach ,radiu itd.Dlatego mnie to trochę zdziwiło, że instalują takie małej pojemnośći .Narazie mam nowy i zobaczę jak będzie się sprawował , a śruby wymienili bo całe były skorodowane z nalotami soli.
BUŁA