[1.4 8v] Jaki akumulator fabrycznie
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 maja 2011, 18:07
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
[1.4 8v] Jaki akumulator fabrycznie
Kupiłem Linkę 1.4 8v i zauważyłem, że jest w niej chyba za mały akumulator (ktoś go zmieniał, bo są ślady kwasu, no i półka jest znaczne większa).
Włożono 40Ah. A o jakiej pojemności są fabryczne akumulatory?
Włożono 40Ah. A o jakiej pojemności są fabryczne akumulatory?
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
40 Ah mnie już nie dziwią. Ja jestem już w tej grupie którzy wymieniali akumulator. Chciałem sobie kupić 62 Ah jak ma Matko20 po rozmowie ze sprzedawcą kupiłem 53 Ah zgodnie z parametrami naszej Linei jakie podaje producent (Fiat) przy silniku 1.4 8V Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’
Sympatyk forum :-)
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Temat był już poruszany.Ja mam 40 Ah z klimą .Pali dobrze ale jest chyba przeładowywany bo się "poci".Próbowałem trzy razy wymienić go na gwarancji .Twierdzą że w tym okresie były wkładane 40 i 50 .Sprawdzali to testowali dali mi nawet wydruki i stwierdzili ,że wszystko jest w porządku .Wymienią dopiero jak padnie a wchwili obecnej jest mokry ścieka to na dół i pojawia się korozja na śrubach i tej dolnej podstawie oraz nalot z soli.Na razie dałem sobie spokój ale jak otworzę maskę i widzę ten syf to mnie szlag trafia pewnie to nic nie da ale zadzwonię do FAP żeby mi to wyjaśnili.
BUŁA
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
BUŁA, na Twoim miejscu podjechał bym do jakiejś niezależnej stacji żeby sprawdzili na urządzeniu w jakim stanie jest Twój akumulator i w tedy będziesz miał jasność czy w ASO mówili Ci prawdę. Moja 40Ah wytrzymała niecałe 3 lata.
ja właśnie tak jeżdżę a w tej chwili mam już drugi akumulator.mpsfc pisze:Gdybym jeździł tylko po mieście to pewnie byłoby już dawno po nim.
Sympatyk forum :-)
- Sebastian
- klubowicz
- Posty: 623
- Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
- Przebieg: 35000
- Silnik: 1.4 16v
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Siemianowice
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Mnie już dawno akumulator umarł zmieniłem na mocniejszy musiałbym luknąć jaki zdaje mi się że ma 53 Ah CENTRA FUTURA . Jak na razie jest OK
Właśnie taki mampawe1_c pisze:Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Jeżdzę głównie w cyklu mieszanym to się ładuje ,a po trzech latach jak będzie po gwaracji to będzie i po akumulatorze.Ciężko wygrać z tymi serwisami dają mi wydruki z analizy komputerowej że jest ok. i odsyłają z kwitem bo twierdzą że dobrego nie wymienią a to żę jest mokry i koroduje to nic nie szkodzi .
BUŁA