[1.4 8v] Jaki akumulator fabrycznie

toudidel
Nowy
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 maja 2011, 18:07
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[1.4 8v] Jaki akumulator fabrycznie

Post autor: toudidel »

Kupiłem Linkę 1.4 8v i zauważyłem, że jest w niej chyba za mały akumulator (ktoś go zmieniał, bo są ślady kwasu, no i półka jest znaczne większa).

Włożono 40Ah. A o jakiej pojemności są fabryczne akumulatory?
Awatar użytkownika
Matko20
klubowicz
klubowicz
Posty: 215
Rejestracja: 28 mar 2010, 18:32
Przebieg: 31150
Silnik: 1,3 Multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Matko20 »

Ja miałem 50Ah, obecnie mam 62Ah.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jeśli nie masz klimy to 40Ah
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Post autor: Tomek »

Na swoim przykładzie napiszę: 1,4 77KM z klimą, aku 50 Ah. Taki jest od nowości.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

40 Ah mnie już nie dziwią. Ja jestem już w tej grupie którzy wymieniali akumulator. Chciałem sobie kupić 62 Ah jak ma Matko20 po rozmowie ze sprzedawcą kupiłem 53 Ah zgodnie z parametrami naszej Linei jakie podaje producent (Fiat) przy silniku 1.4 8V Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’
Sympatyk forum :-)
Q
klubowicz
klubowicz
Posty: 647
Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8v 77KM
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Q »

Ja dostałem 40Ah z nowym samochodem i nadal działa :)
1,4 8V 77KM z klimą
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną :ink
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1202
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Post autor: daro70 »

Ja obecnie mam 52AH ponoć 40 u poprzedniego własciciela siadała często z tym że wersja troszkę bogatsza to może i prądu więcej zżera ??? :pomysli
Obrazek
will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

Post autor: will »

Mam 40Ah jeszcze żyje na razie nic się nie dzieje. Ale ma być 52Ah do klimki taki dostałem fabrycznie.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Awatar użytkownika
mpsfc
klubowicz
klubowicz
Posty: 1136
Rejestracja: 16 maja 2010, 23:40
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Podziękował: 57 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy

Post autor: mpsfc »

Mam fabryczny 40 Ah od nowości (z klimą) czyli 3,5 roku. Gdybym jeździł tylko po mieście to pewnie byłoby już dawno po nim.
Piszę poprawnie po polsku. Ortograficznym ofermom, pseudodyslektykom i innym patentowanym leniom mówimy stanowcze nie :)
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Temat był już poruszany.Ja mam 40 Ah z klimą .Pali dobrze ale jest chyba przeładowywany bo się "poci".Próbowałem trzy razy wymienić go na gwarancji .Twierdzą że w tym okresie były wkładane 40 i 50 .Sprawdzali to testowali dali mi nawet wydruki i stwierdzili ,że wszystko jest w porządku .Wymienią dopiero jak padnie a wchwili obecnej jest mokry ścieka to na dół i pojawia się korozja na śrubach i tej dolnej podstawie oraz nalot z soli.Na razie dałem sobie spokój ale jak otworzę maskę i widzę ten syf to mnie szlag trafia pewnie to nic nie da ale zadzwonię do FAP żeby mi to wyjaśnili.
BUŁA
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

BUŁA, na Twoim miejscu podjechał bym do jakiejś niezależnej stacji żeby sprawdzili na urządzeniu w jakim stanie jest Twój akumulator i w tedy będziesz miał jasność czy w ASO mówili Ci prawdę. Moja 40Ah wytrzymała niecałe 3 lata.
mpsfc pisze:Gdybym jeździł tylko po mieście to pewnie byłoby już dawno po nim.
ja właśnie tak jeżdżę a w tej chwili mam już drugi akumulator.
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 621
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

Mnie już dawno akumulator umarł zmieniłem na mocniejszy musiałbym luknąć jaki zdaje mi się że ma 53 Ah CENTRA FUTURA . Jak na razie jest OK
pawe1_c pisze:Akumulator jest to: CE FUTURA 53 Ah 12 v P+ prąd 540 A, ma dużą moc rozruchową i co najważniejsze posiada certyfikat: „Original Part Matching Quality”, co oznacza, że produkt ten jakościowo dorównuje i może stanowić zamiennik dla akumulatorów oryginalnie montowanych w fabrykach samochodów, jako tzw. 'pierwsze wyposażenie (OE)’
Właśnie taki mam :)
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Sebastian, Jestem z niego bardzo zadowolony.
Sympatyk forum :-)
BUŁA
klubowicz
klubowicz
Posty: 293
Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
Przebieg: 45000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Legionowo
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: BUŁA »

Jeżdzę głównie w cyklu mieszanym to się ładuje ,a po trzech latach jak będzie po gwaracji to będzie i po akumulatorze.Ciężko wygrać z tymi serwisami dają mi wydruki z analizy komputerowej że jest ok. i odsyłają z kwitem bo twierdzą że dobrego nie wymienią a to żę jest mokry i koroduje to nic nie szkodzi .
BUŁA
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

40Ah i twierdzą, że "Tak ma być", a jak zdechnie to wymienią.
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
ODPOWIEDZ