Wymiana halogenów
-
- klubowicz
- Posty: 1013
- Rejestracja: 03 mar 2010, 7:55
- Przebieg: 85
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wymiana halogenów
Mam wytrzaskany halogen od strony pasażera kupiłem już sobie nowy ale ni hu hu nie wiem jak się do tego zabrać
Nie znalazłem w necie żadnych info na taki temat
Jeśli ktoś z was to przerabiał to plis o podpowiedzi jakiekolwiek
Nie znalazłem w necie żadnych info na taki temat
Jeśli ktoś z was to przerabiał to plis o podpowiedzi jakiekolwiek
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- FILBERT
- klubowicz
- Posty: 289
- Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
- Przebieg: 50000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Można spróbować zdemontować zderzak ale chyba to za dużo roboty. Nie masz jakiegoś mechanika w okolicy? Casem warto zapłacić z 50 zł, za taką robotę niż zmarnować czas. Bo tyle zwykły mechanior weźmie pewnie za taką operacje.
A jak nie to kocyk, i dłubanko. Z tego co widziałem to trzeba by to zrobić na skręconych kołach. Możesz teź spróbować podnieść auto na lewarku ale jak masz wleźć pod spód, to musisz się zabezpieczyć dodatkowo i cos popodkałdać.
A jak nie to kocyk, i dłubanko. Z tego co widziałem to trzeba by to zrobić na skręconych kołach. Możesz teź spróbować podnieść auto na lewarku ale jak masz wleźć pod spód, to musisz się zabezpieczyć dodatkowo i cos popodkałdać.
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 249
- Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
- Przebieg: 49000
- Silnik: 1,3 mjt
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Poznań
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Tak w ramach tego tematu, poruszę temat poboczny, który mnie nurtuje i irytuje w nocy, we mgle.
Otóż te nasze halogeny no niby są, ale tylko są.
Przyjrzałem się halogenom GP i ich lustra sa trochę większe, a szkło jest równo z owalem zderzaka.
Nie wiem jak u nich ze skutecznoscią ale myśle, że jest lepsza niż naszych we mgle.
Nasze są głęboko cofnięte w te plastikowe srebrne ramki i sądzę, że to powoduje
ich gównianą skuteczność.
Głośno myślę, że skoro te srebrne ramki da się wyciągnąć to może halogeny od GP by u nas spasowały?
Ciekawe czy mocowania mają te same
Otóż te nasze halogeny no niby są, ale tylko są.
Przyjrzałem się halogenom GP i ich lustra sa trochę większe, a szkło jest równo z owalem zderzaka.
Nie wiem jak u nich ze skutecznoscią ale myśle, że jest lepsza niż naszych we mgle.
Nasze są głęboko cofnięte w te plastikowe srebrne ramki i sądzę, że to powoduje
ich gównianą skuteczność.
Głośno myślę, że skoro te srebrne ramki da się wyciągnąć to może halogeny od GP by u nas spasowały?
Ciekawe czy mocowania mają te same
Tomek
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy