A tak na poważnie, te 30˚C (powinno być 3˚C) może tylko zastanowić (coś mruga na wyświetlaczu), a brak w opisie trzeciej nakrętki może doprowadzić do wyłamania lampy. A to już ani fajne ani taniePadrePadre pisze: na desce rozdzielczej pojawi się ikonka informująca nas o oblodzeniu drogi jeśli.... temperatura spadnie poniżej 30 stopni :D:D:D
Śmiałem się chyba z 5 min jak to przeczytałem
Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
smak56
* * * *
* * * *
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Nasze instrukcje niestety do najprecyzyjniejszych nie należą, i o ile powyższe gafy można uznać za błahostki (tą z lampami również, bo żeby coś tam urwać trzeba by przyłożyć nieco siły a kto rozumny używa jej aż tyle w przy takich rzeczach ), to o tyle różne informacje odnośnie rodzaju oleju silnikowego dla wersji benzynowych w różnych wersjach instrukcji (w zlezności od daty jej wydania) już takie fajne nie jest
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Witam!!!
Niestety w piątek zaświeciła mi kontrolka przepalonej żarówki po sprawdzeniu okazało się że padła żarówka postojowa po prawej stronie/tył/ jako że miałem po całym dniu około 600km w kółku to nie bardzo się przejmując odłożyłem wymianę na sobotę.W sobotę uzbrojony w odpowiedni klucz oczywiście długi odkręciłem lampę i już na wstępie okazało się że naprawa która miała trwać z czyszczeniem Max 30 min i kosztować kilka zł za żarówkę taka łatwa nie będzie.Mocowanie górnej śruby rozleciało się całkowicie plastik był popękany,zaczep od żarówki kierunku jeden odpadł całkowicie podobnie dwa zaczepy na których jest mocowany duży panel z żarówkami.Strach zaglądnąć na lewą stronę czy nie ma podobnej sytuacji.Oczywiście nie ma problemu jeżeli chodzi o zakup lampy ale wkurza mnie że coś co miało kosztować parę złoty będzie kosztowało parę stówek bo po wstępnych oględzinach to 200 stówy trzeba mieć na bank oczywiście mówimy o zamienniku.
Jak to wygląda u Was też te plastiki są takie liche czy tylko mnie się tak trafiło??
Niestety w piątek zaświeciła mi kontrolka przepalonej żarówki po sprawdzeniu okazało się że padła żarówka postojowa po prawej stronie/tył/ jako że miałem po całym dniu około 600km w kółku to nie bardzo się przejmując odłożyłem wymianę na sobotę.W sobotę uzbrojony w odpowiedni klucz oczywiście długi odkręciłem lampę i już na wstępie okazało się że naprawa która miała trwać z czyszczeniem Max 30 min i kosztować kilka zł za żarówkę taka łatwa nie będzie.Mocowanie górnej śruby rozleciało się całkowicie plastik był popękany,zaczep od żarówki kierunku jeden odpadł całkowicie podobnie dwa zaczepy na których jest mocowany duży panel z żarówkami.Strach zaglądnąć na lewą stronę czy nie ma podobnej sytuacji.Oczywiście nie ma problemu jeżeli chodzi o zakup lampy ale wkurza mnie że coś co miało kosztować parę złoty będzie kosztowało parę stówek bo po wstępnych oględzinach to 200 stówy trzeba mieć na bank oczywiście mówimy o zamienniku.
Jak to wygląda u Was też te plastiki są takie liche czy tylko mnie się tak trafiło??
Ostatnio zmieniony 15 sie 2017, 8:26 przez ENDRIU, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Szczerze mówiąc do tylnych lamp zaglądałem tylko raz, i to parę lat temu.
Jeżeli będziesz kupował zamiennik tej tylnej lampy, to podziel się proszę potem opinią jak to jest z jego jakością.
Jeżeli będziesz kupował zamiennik tej tylnej lampy, to podziel się proszę potem opinią jak to jest z jego jakością.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6953
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 405 razy
- Otrzymał podziękowań: 950 razy
- Kontakt:
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Nie da rady tego pokleić
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
tak szczerze mówiąc to nie bardzo jest co kleić mocowanie śruby w zasadzie nie istnieje a te zaczepy są takie jakieś cieniutkie jak by brakowało plastiku ledwo to się kupy trzyma.
Widocznie miałem szczęście i trafiłem na egzemplarz.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
No i tak síę stało że zaglądałem dzisiaj do tylnych lamp, i wszystko przebiegło w miłej atmosferze i bez żadnych przygód. Mocowania całe, wszystko ładnie się trzyma.
Może ktoś obcy kiedyś grzebał przy Twojej Linie.. i niezgrabnymi paluchami narobił bigosu???
Może ktoś obcy kiedyś grzebał przy Twojej Linie.. i niezgrabnymi paluchami narobił bigosu???
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
"Jeżeli będziesz kupował zamiennik tej tylnej lampy, to podziel się proszę potem opinią jak to jest z jego jakością"
Ok Tomku przesyłka dotarła a więc można napisać kilka słów:
1.doskonale zabezpieczona przesyłka na czas transportu,opakowanie dopasowane do produktu z odpowiednimi przetłoczeniami oraz podkładkami aby nic się nie obiło czy złamało
2.Ocena wizualna jak najbardziej na 5 wszystko wygląda tip top jeżeli chodzi o śruby oraz zaczepy wyglądają na mocne resztę czas pokaże.
Reasumując towar warty swojej ceny POLECAM!!!.
Ok Tomku przesyłka dotarła a więc można napisać kilka słów:
1.doskonale zabezpieczona przesyłka na czas transportu,opakowanie dopasowane do produktu z odpowiednimi przetłoczeniami oraz podkładkami aby nic się nie obiło czy złamało
2.Ocena wizualna jak najbardziej na 5 wszystko wygląda tip top jeżeli chodzi o śruby oraz zaczepy wyglądają na mocne resztę czas pokaże.
Reasumując towar warty swojej ceny POLECAM!!!.
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
-
- klubowicz
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:51
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Małopolska
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Witam!!!
Obawiam się że bez dłubania się nie obejdzie,największym problemem w tych żarówkach jest ich długość a u nas pod tym dekielkiem zabezpieczającym to za dużo miejsca nie ma.
Sama żarówka to raz ale zaraz za żarówką jest radiator i jeszcze wentylator wszystko to razem potrzebuje trochę miejsca do tego dochodzą jeszcze zakłócenia od wentylatorów niestety CB i LED przynajmniej te z którymi miałem do czynienia nie idą w parze jeżeli to wszystko przeskoczysz to pozostaje jeszcze tylko prawidłowe ustawienie żarówki aby nie oślepiała innych.A co do efektów???? no cóż świecą czy lepiej???chyba jednak wolę zwykłe żarówki dobrej firmy bez żadnych +++.
Decyzja należy oczywiście do Ciebie a jak będziesz wybierał to szukaj żarówek o ciepłej barwie światła.
No chyba że zastosujesz żarówki bez tych cudów radiatory wentylatory bo takie też widziałem ale nie miałem z tym do czynienia więc się nie wypowiadam.
Obawiam się że bez dłubania się nie obejdzie,największym problemem w tych żarówkach jest ich długość a u nas pod tym dekielkiem zabezpieczającym to za dużo miejsca nie ma.
Sama żarówka to raz ale zaraz za żarówką jest radiator i jeszcze wentylator wszystko to razem potrzebuje trochę miejsca do tego dochodzą jeszcze zakłócenia od wentylatorów niestety CB i LED przynajmniej te z którymi miałem do czynienia nie idą w parze jeżeli to wszystko przeskoczysz to pozostaje jeszcze tylko prawidłowe ustawienie żarówki aby nie oślepiała innych.A co do efektów???? no cóż świecą czy lepiej???chyba jednak wolę zwykłe żarówki dobrej firmy bez żadnych +++.
Decyzja należy oczywiście do Ciebie a jak będziesz wybierał to szukaj żarówek o ciepłej barwie światła.
No chyba że zastosujesz żarówki bez tych cudów radiatory wentylatory bo takie też widziałem ale nie miałem z tym do czynienia więc się nie wypowiadam.
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Nakrętki wymieniłem na motylki, wyczyściłem wszystko pod nimi, niestety w jednej lampie jest urwany górna śruba. Czy ktoś z was wymianial, robił jakiś inny patent?
Oryginalnie ta śruba jest wkręcone w lampę jako wkręt, potem jest podkładka w kształcie klucza i powinien być gwint na nakrętek m6, u mnie go nie ma.
Oryginalnie ta śruba jest wkręcone w lampę jako wkręt, potem jest podkładka w kształcie klucza i powinien być gwint na nakrętek m6, u mnie go nie ma.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Temat opisywany w marcu br.; http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php ... t=dwugwint
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
W piątek dopadła mnie spalona żarówka (pozycyjna tylna). W sobotę usunąłem usterkę, ale nie to jest tematem posta. Pod lampę zaglądałem jakieś dwa lata temu (nie było potrzeby). Po jej zdjęciu ukazał się taki widok
. Po oczyszczeniu i umyciu zauważyłem ogniska korozji , które zabezpieczyłem. Użyłem odrdzewiacza i na szybko smaru silikonowego. Tak było również z drugiej strony. Powinno wystarczyć do czasu aż zrobi się cieplej i pomaluję te miejsca farbą. Tak więc jeżeli kogoś dopadnie konieczność wymiany żarówki to warto przyjrzeć się stanowi lakieru w tym miejscu.Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Wyjęcie tylnej lampy, śruby, motylki, klucze itd...
Ciekawe jak wygląda ta belka dalej pod zderzakiem.