Alternator
-
- klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 21 wrz 2010, 21:33
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: kętrzyn
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Alternator
Pęknięta obudowa alternatora co wybrać nowy czy regenerowany? Jeśli ma ktoś namiar na w miarę pewną firmę regenerującą alternatory to proszę dać znać
pance 2
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wydatek w sumie niewielki a uchroniłaby alternator przed zachlapaniem i w efekcie pęknięciem alternatora. Co do alternatora, to nowego się nie opłaca a dobrze zregenerowany będzie tak samo dobry jak oryginał.pance 2 pisze:Przymierzam się do tej osłony już od dawna i jakoś zawsze coś ważniejszego jest do zrobienia a przydała by się na pewno zwłaszcza teraz na zimę.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Wymieniłem na regenerowany fabrycznie. Około 200 PLN taniej. Co do firm regenerujących... ponoć ciężko, z uwagi na budowę alternatora (zgrzewana obudowa).
Ponadto widziałem kilkakrotnie na Allegro alternatory od GP... ponoć pasują...
Ponadto widziałem kilkakrotnie na Allegro alternatory od GP... ponoć pasują...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
-
- klubowicz
- Posty: 88
- Rejestracja: 21 wrz 2010, 21:33
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: kętrzyn
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Dziękuje za za radę musiałem zamówić nowy ponieważ nie żaden sprzedawca w mojej okolicy nie mógł znalezdz regenerowanego o takich samych parametrach jak mój pierwszy, który mi sprowadzono to jakaś pospawana tandeta więc podziękowałem i żeby zaoszczędzić na czasie i nie eksperymentować więcej zamówiłem nówkę Magneti Marelli cena 720 pln to fakt , że ponad dwie stówy drożej ale trudno miejmy nadzieje , że wytrzyma dłużej niż ten . Pozdrawiam .
pance 2
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Tylko zainwestuj w osłonę silnika - nawet tą plastikową. Koszt niewielki a dzięki temu nie zachlapiesz alternatora więc powinien pożyć dłużej.pance 2 pisze:Magneti Marelli cena 720 pln to fakt , że ponad dwie stówy drożej ale trudno miejmy nadzieje , że wytrzyma dłużej niż ten .
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- Fish
- klubowicz
- Posty: 493
- Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
- Przebieg: 145000
- Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
pance 2, no jak kupie to ta http://moto.allegro.pl/oslona-pod-silni ... 11963.html tylko zagadalem jeszcze do mojego krajana Covala, bo on u siebie montowal czy sa juz otwory w podwoziu i czy pamieta jakie srubki, jak wszystko bedzie OK to kupuje.
<<FISH>>