Phenix pisze: ↑11 lip 2018, 7:23
Jak wymienił Ci pasek mechanik to bym sprawdził czy dobrze to zrobił?. Dużo mechaników robi żeby zarobić a nie zrobić dobrze. Jeśli pisk nie pochodzi od kompresora to bym zainteresował się łapą napinacza bo jeśli auto ma sporo lat to może być do wymiany. Ja ją wymieniam przy wymianie rozrządu... ,Bo nie chciało by mi się drugi raz rozbierać jak by napinacz paska alternatora-klimy padł.
Pasek wymieniałem u mechanika, u którego serwisuję auta od ponad 10 lat więc mam zaufanie.
Dziś zajechałem do kolegi, również mechanika, do sprawdzenia co piszczało i po uruchomieniu klimy nic nie piszczy i działa

, a od kilku dni jej nie uruchamiałem. Zobaczę jak w najbliższych dniach będzie się sprawować.
Ale mam pytanko o kompresor. Po uruchomieniu silnika, a bez uruchamiania klimatyzacji cały czas kręci sięi koło pasowe/sprzęgło (chodzi o element zaznaczony na niebiesko na załączonym zdjęciu

) i kompresor się dość mocno grzeje, normalne to?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.