Dobijanie

duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

jay_21 pisze:Coval, jak kupowałem Line to w konfiguratorze Fiata, który studiowałem przed zakupem była pozycja przy dynamicu "Obniżone zawieszenie" czy coś takiego. Poza tym jak jeździłem wersją Active to wydawał się miękksze zawieszenie niż przy T-Jecie.
Bo Active ma opony 15 cali a Dynamic 16 cali. Amory te same, sprężyny chyba też. Na zimówkach 15 cali również wydaje mi się miękksze zawieszenie. I zarówno Active z założonymi 16 cali jak i Dynamic na 16-tkach stoją tak samo wysoko. Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

Coval bałwanki z przodu są bardzo podobne do tych tylnych tylko że po wymianie mam białe
tylko że one widać jak się wykręci łożysko na amorze
Wiem że na pewno trzeba wyjąć amor żeby je zobaczyć
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Coval bałwanki z przodu są bardzo podobne do tych tylnych tylko że po wymianie mam białe
tylko że one widać jak się wykręci łożysko na amorze
Wiem że na pewno trzeba wyjąć amor żeby je zobaczyć
Dzięki wielkie za info. Czyli gość w ASO nie ściemniał że są dobre.
Po prostu mam kolejne TTTM
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te koła :zlośnik
duskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.
to nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineą :pomysli
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 968
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Post autor: mireks »

U mnie tego łupnięcia nie słychać, ale faktem jest, że gdy przejeżdżam przez leżącego policjanta to zwalniam, bo kilka razy już zdarzyło mi się przytrzeć o asfalt poprzecznym fartuchem przymocowanym z przodu pod zderzakiem. Samochód lubi wtedy przykucnąć na amortyzatorach. Więc może właśnie z tej przyczyny nie zdarzyło mi się na ten problem zwrócić uwagi.

Raz mi się zdarzyło najechać na krawędź poprzeczną nowo położonego asfaltu, którą drogowcy nie zniwelowali :zdiwiony tylko zostawili 3-cm uskok pomiędzy starym i nowym asfaltem. No i wtedy było głośno, ale przypuszczam, że każdy samochód oprócz terenowego przy prędkości 70 km/h wtedy by jęknął. Cud, że nie uszkodziłem alusów :oj

Natomiast Linea nie cierpi innego rodzaju przeszkody. Są nimi nierówne torowiska tramwajowe, szczególnie te zdublowane w obydwu kierunkach dla tramwajów. Rumor z zawieszenia jest niesamowity :pomysli
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

jay_21 pisze:duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te koła :zlośnik
duskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.
to nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineą :pomysli
Wiem, że w konfiguratorze jest wzmianka o obniżonym zawieszeniu. Tak samo w większości testów piszą o obniżonym zawieszeniu. Tylko czemu w rzeczywistości tego nie widać O co kaman? :oj
Awatar użytkownika
krakus02
klubowicz
klubowicz
Posty: 1745
Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 16V TJet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Post autor: krakus02 »

mireks pisze:U mnie tego łupnięcia nie słychać,
U mnie podobnie jak u mireks-a, takiego łupnięcia nie zauważyłem, ale faktem jest, że przejeżdżając przez zwalniacze (znane mi dobrze, bo na drodze do pracy) przejeżdżam wolniej niż inne auta lub moim poprzednim -Albeą. To samo jest z tzw. uskokami. Przejeżdżając odpowiednio wolno zawieszenie pracuje komfortowo, a przejeżdżając szybciej – słychać nieprzyjemne odgłos. Dla mnie nie jest to wada ponieważ zawieszenie może być różnie „zestrojone”.
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę" :ryczy
Awatar użytkownika
robi
klubowicz
klubowicz
Posty: 31
Rejestracja: 29 sie 2010, 13:28
Przebieg: 31050
Silnik: 1.3 diesel
Rocznik: 2008
Lokalizacja: WROCŁAW
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: robi »

witam ja tez miałem ten problem z stukaniem na początku w aso coś tam pogrzebali dopiero za drugim razem wymienili cytuje[ wymiana poduszek i odbojnikow amortyzatorów przednich ]. Minęło siedem miesięcy i nic nie słychać
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Dobija i dobija i nie wiadomo dlaczego. Tak na spokojnie zacząłem się zastanawiać od kiedy się to zaczęło. A no po zimie, ale w grudniu zeszłego roku zgłaszałem głuche stuki w przednim zawieszeniu, podczas pokonywania drobnych nirówności. Dokładnie takie same jak z tyłu przed nasmarowaniem bałwanków. Na zdjęciach na z początku tego tematu(na poprzedniej stronie) widać teleskop amortyzatora, ale nie widać bałwanka. Według mnie powinny być widoczne tak jak na zdjęciu poniżej. Śmiem więc przypuszczać, że panowie z Ganinexu pozbyli się u mnie pukania odbojów....wyrzucając je :zdiwiony Teraz nie dziwię się dlaczego nic nie słyszą, albo że TTTM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

Coval, a mówiłem że chyba wymontowali Ci bałwanki i dlatego dobija, miałem tak samo ale potem założyli bałwanki w kolorze białym i jest ok.
To chyba jakaś polityka serwisów że jak stuka to lepiej wyrzucić bałwanki niż wymieniać i potem zamiast stuków, dobija jak by się miała linka rozpaść
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Potem wielki zdziwienie jak łożysko mcpersona się rozsypuje, bo w końcu na nim się wszystko opiera. Kilka mocnych dobić i kaput. Bałwanki wystarczyło nasmarować i było by po problemie tak jak z tyłu.
Awatar użytkownika
seba
klubowicz
klubowicz
Posty: 35
Rejestracja: 26 maja 2010, 0:03
Przebieg: 0
Silnik: 1.3
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Bytom

Post autor: seba »

Panowie czas zmienić serwis - nie chcę się powtarzać, ale Ganinex to chyba nie najlepszy wybór :red
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

seba pisze:Panowie czas zmienić serwis - nie chcę się powtarzać, ale Ganinex to chyba nie najlepszy wybór :red
Znalazłem może nie najlepszy serwis, ale wydaje mi się że nie będą robić fuch. Jest całkiem niedaleko mnie, nazywa się garaż :)
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

I to jest najlepszy serwis pod słońcem, też taki mam, tylko gwarancji fiata nie uznaje :)
Awatar użytkownika
M
klubowicz
klubowicz
Posty: 1016
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:51
Przebieg: 40500
Silnik: 1,3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
Kontakt:

Post autor: M »

to kiedy można się u Panów zapisać na wizytę?
ODPOWIEDZ