Bo Active ma opony 15 cali a Dynamic 16 cali. Amory te same, sprężyny chyba też. Na zimówkach 15 cali również wydaje mi się miękksze zawieszenie. I zarówno Active z założonymi 16 cali jak i Dynamic na 16-tkach stoją tak samo wysoko. Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.jay_21 pisze:Coval, jak kupowałem Line to w konfiguratorze Fiata, który studiowałem przed zakupem była pozycja przy dynamicu "Obniżone zawieszenie" czy coś takiego. Poza tym jak jeździłem wersją Active to wydawał się miękksze zawieszenie niż przy T-Jecie.
Dobijanie
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te koła
to nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineąduskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
U mnie tego łupnięcia nie słychać, ale faktem jest, że gdy przejeżdżam przez leżącego policjanta to zwalniam, bo kilka razy już zdarzyło mi się przytrzeć o asfalt poprzecznym fartuchem przymocowanym z przodu pod zderzakiem. Samochód lubi wtedy przykucnąć na amortyzatorach. Więc może właśnie z tej przyczyny nie zdarzyło mi się na ten problem zwrócić uwagi.
Raz mi się zdarzyło najechać na krawędź poprzeczną nowo położonego asfaltu, którą drogowcy nie zniwelowali tylko zostawili 3-cm uskok pomiędzy starym i nowym asfaltem. No i wtedy było głośno, ale przypuszczam, że każdy samochód oprócz terenowego przy prędkości 70 km/h wtedy by jęknął. Cud, że nie uszkodziłem alusów
Natomiast Linea nie cierpi innego rodzaju przeszkody. Są nimi nierówne torowiska tramwajowe, szczególnie te zdublowane w obydwu kierunkach dla tramwajów. Rumor z zawieszenia jest niesamowity
Raz mi się zdarzyło najechać na krawędź poprzeczną nowo położonego asfaltu, którą drogowcy nie zniwelowali tylko zostawili 3-cm uskok pomiędzy starym i nowym asfaltem. No i wtedy było głośno, ale przypuszczam, że każdy samochód oprócz terenowego przy prędkości 70 km/h wtedy by jęknął. Cud, że nie uszkodziłem alusów
Natomiast Linea nie cierpi innego rodzaju przeszkody. Są nimi nierówne torowiska tramwajowe, szczególnie te zdublowane w obydwu kierunkach dla tramwajów. Rumor z zawieszenia jest niesamowity
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Wiem, że w konfiguratorze jest wzmianka o obniżonym zawieszeniu. Tak samo w większości testów piszą o obniżonym zawieszeniu. Tylko czemu w rzeczywistości tego nie widać O co kaman?jay_21 pisze:duskap, właśnie że wersja Active którą jechałem miała założone felgi takie jak w mojej linie czyli 16", no ale mogła mieć niedopompowane te kołato nie mój wymysł, tak było w konfiguratorze na stronie Fiata jak zainteresowałem się Lineąduskap pisze:Dziwne to obniżone zawieszenie w naszych autach.
- krakus02
- klubowicz
- Posty: 1745
- Rejestracja: 10 mar 2010, 20:32
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V TJet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Łódź / Lubliniec
- Podziękował: 24 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
U mnie podobnie jak u mireks-a, takiego łupnięcia nie zauważyłem, ale faktem jest, że przejeżdżając przez zwalniacze (znane mi dobrze, bo na drodze do pracy) przejeżdżam wolniej niż inne auta lub moim poprzednim -Albeą. To samo jest z tzw. uskokami. Przejeżdżając odpowiednio wolno zawieszenie pracuje komfortowo, a przejeżdżając szybciej – słychać nieprzyjemne odgłos. Dla mnie nie jest to wada ponieważ zawieszenie może być różnie „zestrojone”.mireks pisze:U mnie tego łupnięcia nie słychać,
„Śmiej się, śmiej, ale mój model to ferrari wśród Fiatów, oczywiście kiedy ja prowadzę"
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Dobija i dobija i nie wiadomo dlaczego. Tak na spokojnie zacząłem się zastanawiać od kiedy się to zaczęło. A no po zimie, ale w grudniu zeszłego roku zgłaszałem głuche stuki w przednim zawieszeniu, podczas pokonywania drobnych nirówności. Dokładnie takie same jak z tyłu przed nasmarowaniem bałwanków. Na zdjęciach na z początku tego tematu(na poprzedniej stronie) widać teleskop amortyzatora, ale nie widać bałwanka. Według mnie powinny być widoczne tak jak na zdjęciu poniżej. Śmiem więc przypuszczać, że panowie z Ganinexu pozbyli się u mnie pukania odbojów....wyrzucając je Teraz nie dziwię się dlaczego nic nie słyszą, albo że TTTM
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Coval, a mówiłem że chyba wymontowali Ci bałwanki i dlatego dobija, miałem tak samo ale potem założyli bałwanki w kolorze białym i jest ok.
To chyba jakaś polityka serwisów że jak stuka to lepiej wyrzucić bałwanki niż wymieniać i potem zamiast stuków, dobija jak by się miała linka rozpaść
To chyba jakaś polityka serwisów że jak stuka to lepiej wyrzucić bałwanki niż wymieniać i potem zamiast stuków, dobija jak by się miała linka rozpaść
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz