Zapasówkę miałeś na 100% 15 cali. Dokładnie Pirelli 185/65/15.damianos pisze:A ja zrobiłem tak.
Ponieważ cena zimówek 16 calowych jest nie do przyjęcia(w cenie tej opony można kupić felge 15ke +zimówka ),kupiłem w serwisie ogumienia tylko trzy felgi stalowe 15calowe z oponami Gislawed.A czwartą sztukę zamieniłem 1:1 z kołem zapasowym.Po co mi stalowa 16-ka na zapasie,skoro mam alu 16-ki.A gość z gum-serwisu skusił się na 16calową oponę chyba Pirelli. Teraz latem wożę sobie na zapasie zimówkę a zimą letnią.
Felgi aluminiowe wersja Dynamic - a opony zimowe....
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Nie rozumiem Twego bulwersu. Zapasówka jest na dojazd w razie przebicia normalnej opony. Traktowana jest w Linei jak opona dojazdowa (stąd naklejki, że max 80 km/h można na niej jechać). Mogli dać zwykłą dojazdówkę ale wg mnie lepiej jak dali normalne koło bo daje kolosalnie lepszą przyczepność od dojazdówki (którą jeździ się jak na łyżwach).
A zapasówka jest Pirelli bo wszystkie Linee z rozmiarem opon 15" (Fresh, Active) mają opony Pirelli. Poza tym Pirelli, która jest na zapasie jest lepszą oponą niż Bridgestone Turanza ER300.
A zapasówka jest Pirelli bo wszystkie Linee z rozmiarem opon 15" (Fresh, Active) mają opony Pirelli. Poza tym Pirelli, która jest na zapasie jest lepszą oponą niż Bridgestone Turanza ER300.