Cieknąca Maglownica - Finał

Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1014
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: daro70 » 15 mar 2012, 19:55

Witam pisałem parę dni temu o wycieku z maglownicy . Temat był o tyle ogólny że do póki nie wytargałem jej na podłogę to do końca nie byłem na 100 % pewny którędy się sączy chodz po umyciu myjką cisnieniową od spodu , wytarciu do sucha i kręceniu lewo-prawo około 5 minut nabrałem pewnosci że nie trzyma simering gumowy (patrz zdjęcie ) wciśnięty do główki gdzie pod nim znajduje się okrągły dystans plastikowy . Simering nabyłem w firmie regenerującej maglownice drogo bo 100 zł ale nigdzie nie można go kupić .Tak jak pisałem wczesniej pod simeringiem jest plastikowy dystans a pod nim pierscienie które też należało by wymienić i tak też zrobiłem ale już rękami fachowca z firmy regenerującej . Reasumując - zapłaciłem 200 zł + olej do wspomagania MOBIL ATF220 23 zł + robocizna - ( duża wódka ) bo robiłem to ze szwagrem który ma warsztacik samochodowy + 10 zł uszczelka pod kolektor wydechowy bo trzeba było opuscić wydech i belkę pod skrzynią biegów w celu opuszczenia maglownicy i wyjęcia jej na zewnątrz . Całkowity koszt w granicach 300 zł - taniej się nie dało :pomysli
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6479
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 15 mar 2012, 19:59

300zł to i tak sukces. Zwłaszcza, że naprawiałeś sam i wiesz, że jest zrobione dobrze.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5711
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 170170
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: mwas » 15 mar 2012, 20:20

daro70, dobra robota ! Rozumiem, że w ten sposób u Ciebie problem z maglownicą został zażegnany ? :) Czy ktoś jeszcze miał problemy z tym elementem ? Nie chciałbym żeby się okazało, że jest to kolejny, standardowy element naszych samochodów, którego awarii można się "standardowo" spodziewać :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1014
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: daro70 » 15 mar 2012, 20:43

Najgorsze to że nie ma nigdzie do naszych linek zestawów naprawczych do regeneracji maglownic .......byle pierscień czy simering musimy pytać w warsztatach profesionanych bo sklepy i hurtownie kręcą głowami zresztą to nie tylko chodzi o maglownice ale dużo innych czesci . Nie oszukujmy się mamy mało popularne i stosunkowo swieże auto gdzie zamienników nie ma . Nawet w ASO na ul Jubilerskiej nie naprawiają sami maglownic tylko gdzieś oddaja do regeneracji :pomysli a same wyjęcie i włożenia na samochód w tym ze ASO to 400 zł takie maja koszty roboczo - godziny :-<<
Obrazek

Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 4296
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 217500
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: smak56 » 16 mar 2012, 1:23

daro70, dobra robota, :brawo a 300 zł jak widać to i tak niewiele.
smak56
****
Obrazek

will
Moderator
Moderator
Posty: 3363
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 102500
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: will » 16 mar 2012, 10:18

Daro70 jaki masz przebieg?
LINEA 1.4 8V DYNAMIC

Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1014
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: daro70 » 16 mar 2012, 17:58

will, 58tyś km
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6342
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 129000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: Tomek » 17 mar 2012, 12:57

Trzy stówki to do przełknięcia jest.
Dobrze że tak się skończyło :)

Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1014
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: daro70 » 17 mar 2012, 15:55

Tomek pisze:Trzy stówki to do przełknięcia jest.
Dobrze że tak się skończyło :)
dokładnie ale myslę że to może być jednostkowy przypadek który dopadł akurat mnie bo linki chodzą z dużo większymi przebiegami i nie słyszałem o cieknącym simeringu . Najważniejsze jest nie dać się oszukać bo jak ktoś odda cały samochód do nie uczciwego (pana Henia) :ink to nie przyzna się że wymienił tylko simmering tylko zacznie naliczać co tam on nie powymieniał :ryczy a przy tym przytuli niezłą kaskę :red - Pozdrawiam .
Obrazek

Awatar użytkownika
mireks
klubowicz
klubowicz
Posty: 959
Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
Przebieg: 65000
Silnik: 2.0 Multijet
Rocznik: 2012
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: mireks » 17 mar 2012, 21:28

daro70 pisze: Najważniejsze jest nie dać się oszukać bo jak ktoś odda cały samochód do nie uczciwego (pana Henia) :ink to nie przyzna się że wymienił tylko simmering tylko zacznie naliczać co tam on nie powymieniał :ryczy a przy tym przytuli niezłą kaskę
Złote słowa.
Ciekaw jestem ile takich maglownic zostało w taki sposób przepłacona?
Maglownice to się chyba regeneruje wtedy gdy w niej wysiadają trybiki.
Gdy coś cieknie, to jeszcze nie oznacza śmierci technicznej maglownicy.
Kwestia tylko czy uszczelniacze dają się wymienić czy też nie dają się wymienić.

Za opis ode mnie duże piwo.
Źle się zaczęlo, ale dobrze się skończylo. Gratuluję znalezienia rozwiązania skutecznego a przy tym rozsądnego ekonomicznie.

Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 617
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 117000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: karollino » 30 kwie 2013, 20:57

daro70 odświeżę temat - z której strony jest ten simering: prawej (pasażera) czy lewej (kierowcy)? Ostatnio auto zostało na cały dzień w garażu i zauważyłem w okolicach prawego wahacza czerwony płyn na podłodze. Płyn w smaku cierpki, a konsystencji wodnisty co by wykluczało olej przekładniowy (ale podłoga była jeszcze mokra od desczu jaki przywiozła na sobie Lina, więc mogłem się pomylić) . Z drugiej strony, w tamtym miejscu (po prawej) nie ma chyba instalacji od chłodzenia (węże, trójniki i inne elementy). Chciałem sam ustalić przyczynę, nim popędzę do ASO.
Fiat 126p 650E 24KM - 7000 km, Fiat Siena 1.2 8V FIRE 73KM - 124 000 km, Toyota Yaris 1.33 VVTi 101KM - 10 000 km, Honda Accord 2.0 16V VTEC 155 KM - 5000 km, Fiat Linea, moje 1,4 - V8 jadące jak 0,8 (10,95 l/100km).

slawek007
klubowicz
klubowicz
Posty: 120
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8v+LPG
Rocznik: 2010
Lokalizacja: staszow
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: slawek007 » 30 kwie 2013, 22:55

karollino pisze:daro70 odświeżę temat - z której strony jest ten simering: prawej (pasażera) czy lewej (kierowcy)?
Lewej (od kierowcy) bo tam wchodzi kolumna kierownicy

Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 617
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 117000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: karollino » 01 maja 2013, 15:09

Dzięki, czyli to nie magiel.
Fiat 126p 650E 24KM - 7000 km, Fiat Siena 1.2 8V FIRE 73KM - 124 000 km, Toyota Yaris 1.33 VVTi 101KM - 10 000 km, Honda Accord 2.0 16V VTEC 155 KM - 5000 km, Fiat Linea, moje 1,4 - V8 jadące jak 0,8 (10,95 l/100km).

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: alvaro » 17 lis 2014, 15:35

Byłem u mechanika... powiedziano mi, że tak ze zdjęcia nie potrafi ocenić skąd cieknie - tu się zgodzę.
Defakto on nie robi z maglownicami tylko odsyła do regeneracji w której kasują 699 zł + 200 zł on za montaż/demontaż = 900 zł !!!

Z tym że ja mam w moim przejechane 43 tys. km i znając życie wszystko jest w porząsiu oprócz jakiegoś tam simeringu... gościu powie że zrobił to i sio i skasuje za całość... a może być i lepsza historia... zabierze moją maglownicę i wmontuje jakąś z samochodu z przebiegiem 140 tys. km a moją opchnie jako mało używaną prawie nówkę.

Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 4296
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 217500
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: smak56 » 17 lis 2014, 16:52

Jesteś z woj. małopolskiego; na Alle.... znalazłem firmę na Twoim terenie /Kraków/, która regeneruje maglownice:
http://allegro.pl/przekladnia-maglownic ... 05812.html" onclick="window.open(this.href);return false;. Zadzwoń i dowiedz się wszystkiego. Może możesz odstawić samochód i wrócisz po ok. 4-5 godz. po odbiór?
Ja tak robiłem w Fordzie K córki. Jeżeli robią tak jak u mnie /Kożuchów/, to powinieneś być zadowolony. Jak będziesz chciał to podrzucę Ci link do "moich". Wysyłają maglownice pod warunkiem zdania starej /dają gwarancję/.
smak56
****
Obrazek

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość