Tarcie przy skręcie kół przód
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
U mnie coś podobnego jest .Przy skręcie w prawo i lekkim przyhamowaniu metaliczne tarcie.Klocki i całe auto dopiero ma 5 m-cy.Dzieje sie tylko przy prawym skręcie .
Chyba trzeba będzie zerknąć od spodu.
[ Dodano: |29 Lis 2011|, o 12:43 ]
Witam.
Pisałem niedawno o tym ,że trze mi gdzieś przód przy skręcie.Zmieniłem koła na zimówki odgiąłem osłony przy tarczach i wydawać sie by mogło ,ze wszystko ok.Niestety teraz dosłuchałem sie ,ze nawet na postoju wystarczy obrót zrobić i słychać chrobot.Podejrzewam ,ze będą to mc Persony.Przebiegu mam 10kk .Czy orientuje sie ktoś jak długo trwa ich wymiana ,bo muszę w ASO umówić sie i chciałbym ,żeby w miarę dosyć szybko to zrobili.Zapewne miał już ktoś je wymieniane i jak długo to trwa.??
Pozdrawiam
Chyba trzeba będzie zerknąć od spodu.
[ Dodano: |29 Lis 2011|, o 12:43 ]
Witam.
Pisałem niedawno o tym ,że trze mi gdzieś przód przy skręcie.Zmieniłem koła na zimówki odgiąłem osłony przy tarczach i wydawać sie by mogło ,ze wszystko ok.Niestety teraz dosłuchałem sie ,ze nawet na postoju wystarczy obrót zrobić i słychać chrobot.Podejrzewam ,ze będą to mc Persony.Przebiegu mam 10kk .Czy orientuje sie ktoś jak długo trwa ich wymiana ,bo muszę w ASO umówić sie i chciałbym ,żeby w miarę dosyć szybko to zrobili.Zapewne miał już ktoś je wymieniane i jak długo to trwa.??
Pozdrawiam
szaman
- wally
- klubowicz
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 lut 2012, 20:06
- Przebieg: 55600
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 1 raz
U mnie pojawiły się podobne objawy - na początku myślałem że to od skręcania (coś tarło - dźwięk ledwo słyszalny ale za to wyczuwalny na pedale hamulca), pojawiało się gdy jednocześnie skręcałem i hamowałem przy małej prędkości.
Potem dźwięk ustał. Teraz co któreś hamowanie pojawia się drżenie pedału hamulca. Efekt jest taki jakby klocki zrywały warstwę rdzy z tarcz, ale to niemożliwe bo samochód jest w codziennej eksploatacji i tarcze tak szybko też nie rdzewieją
samo kręcenie kołami na boki nie wywołuje żadnych dźwięków - dopiero połączenie hamowania i skręcania wywołuje reakcję.
Potem dźwięk ustał. Teraz co któreś hamowanie pojawia się drżenie pedału hamulca. Efekt jest taki jakby klocki zrywały warstwę rdzy z tarcz, ale to niemożliwe bo samochód jest w codziennej eksploatacji i tarcze tak szybko też nie rdzewieją
samo kręcenie kołami na boki nie wywołuje żadnych dźwięków - dopiero połączenie hamowania i skręcania wywołuje reakcję.
'Per Aspera ad Astra"