pogromcaslaskiej pisze:206Nm-t-jet 200Nm-MultiJet ll 1,3
Więc na pewno nie masz racji w kwestii parametrów
Musisz się kiedyś przejechać t-jet 9,2s -100 a MultiJet 13,5s
Jak już to ......
- oba auta mają prawie ten sam moment z tym ,że multijet max już od 1500 obr/min , dodatkowo z tego powodu jest zmontowany jakiś
czujnik obrotów , który przy wyciśniętym sprzęgle nie pozwala uzyskać więcej niż 2500 obr/min . Jego zadaniem jest ochrona sprzęgła
przed uszkodzeniem .Moment w dieslu ,, chodzi " inaczej niż w T-jet .
- do setki mam 11,5 s - te 95 kucyków jest naprawdę żwawe
- wydaje mi się , że jak każdy diesel jest cięższy od benzyniaka
- moc w przypadku T -jeta jest istotna , ale te 120KM nie jest przecież od razu do dyspozycji , a z opisów forumowiczów można
wyciągnąć wniosek , że zjawisko ściągania występuje w szerokim zakresie zarówno momentu jak i mocy ,
ale nie u wszystkich !!!
Stąd moje pytanie czy skrzynie biegów są takie same ???
Być może , że do tego co w poprzednim poście napisałem dochodzi jeszcze styl jazdy , czy mówiąc bardziej precyzyjnie sposób
,, używania " tej mocy .Zakładając ,że skrzynie są takie same i uwzględniając wszystko co w obu postach napisałem nie chce mi się
wierzyć aby to była np. kwestia wadliwego podwieszenia silnika , lub długości półosi .
Poza tym to chętnie bym się przejechał T -jetem , może kiedyś na zlocie się uda .