[T-jet] Ściągie w prawo przy przyspieszaniu!

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6132
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 08 lis 2010, 12:07

Tomek pisze:
mpsfc pisze:przy ruszaniu dynamicznym
:ryczy :ryczy :ryczy
Sorry, nie mogłem się powstrzymać :pivo
Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu :jazda

kylo
klubowicze
klubowicze
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał Piw: razy

Post autor: kylo » 08 lis 2010, 23:05

Coval pisze:Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu
Za to psuje nerwy przy wyprzedzaniu
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz

duskap
klubowicze
klubowicze
Posty: 1613
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 90000
Silnik: 1,4 T-Jet 120KM +LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: duskap » 13 gru 2010, 20:19

Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
DRZWIALNIA - drzwi i okna z montażem Kraków / Małopolska.
http://www.drzwialnia.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tel. 888-443-444

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicze
klubowicze
Posty: 1980
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: jay_21 » 14 gru 2010, 6:45

duskap pisze:Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic

duskap
klubowicze
klubowicze
Posty: 1613
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 90000
Silnik: 1,4 T-Jet 120KM +LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: duskap » 14 gru 2010, 8:24

jay_21 pisze:Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.
Normalnie chcę to zobaczyć :)
DRZWIALNIA - drzwi i okna z montażem Kraków / Małopolska.
http://www.drzwialnia.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tel. 888-443-444

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicze
klubowicze
Posty: 1980
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: jay_21 » 14 gru 2010, 8:28

duskap, to wpadaj do mnie :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6132
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 138000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 14 gru 2010, 9:25

Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.

Awatar użytkownika
kazgas
klubowicze
klubowicze
Posty: 712
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 20000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Post autor: kazgas » 14 gru 2010, 10:59

Coval pisze:Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.
Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu :smak
Kazek

Awatar użytkownika
jay_21
klubowicze
klubowicze
Posty: 1980
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: jay_21 » 14 gru 2010, 11:35

kazgas pisze:Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu
taki wbudowany ASR :zlośnik

Coval, próbowałem nawet auto przy mocniejszym dawaniu gazu na max wprowadzić w poślizg i niestety nie udało mi się. Próbowałem do 3 biegu i prędkości 70 km/h. Może to kwestia opon? Przyznam, że te które mam założone w tych warunkach jakie panują na drogach spisują się znakomicie.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic

Awatar użytkownika
mwas
Administrator
Administrator
Posty: 5106
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 151151
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: mwas » 14 gru 2010, 12:17

Bo żeby auto wprowadzić w poślizg trzeba użyć ręcznego :lacha I wtedy driffffffftujemy ! :luzak
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicze
klubowicze
Posty: 495
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: sebastianc78 » 14 gru 2010, 14:29

Moja też ściąga :smutny

Paweł_Sz
Bywalec
Bywalec
Posty: 21
Rejestracja: 31 lip 2010, 9:27
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paweł_Sz » 15 gru 2010, 12:35

Witam,

czytam ten wątek i jestem przerażony. Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę T-Jet, ale po Waszych postach entuzjazm mi moooocno opadł. Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową? Przecież w chwili obecnej, jeżeli chcielibyście sprzedać swoje auta to potencjalny nabywca od razu wytknie Wam, że auto ma coś z geometrią, więc jest niepełnowartościowe...

BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...

--
Pozdrawiam,
Paweł

Awatar użytkownika
aixen
klubowicze
klubowicze
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał Piw: razy

Post autor: aixen » 15 gru 2010, 16:30

Paweł_Sz pisze:Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę
Też miałem Albeę i zmieniłem na Lineę... osobiście żałuję decyzji. Na swój sposób to był bardziej "uczciwy" samochód.
Co do ściągania... pozwoliłem sobie ostatnio na jazdę próbną w Carserwisie w Wawie i ten konkretny model nie ściągał...
Być może ta przypadłość dotyczy aut z początkowego etapu produkcji...

PS. nie rozważałem zakupu... ot tak, dla "jaj" odwiedziłem dilera będąc nieopodal u Urzędzie Statystycznym...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)

duskap
klubowicze
klubowicze
Posty: 1613
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 90000
Silnik: 1,4 T-Jet 120KM +LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Post autor: duskap » 15 gru 2010, 17:07

Paweł_Sz pisze:BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
Po prostu tego nie zauważyłeś. Wszystkie Linee T-Jet to mają bo mają jednakową konstrukcję. Czy to 2007 czy to 2010 (ostatnią jazdę testową wykonywałem tydzień temu świerzynką rok 2010 zarejestrowaną w listopadzie 2010). Hmm... trzeba umieć to zrobić aby ściągała :D

Nawiasem mówiąc... czy ta Linea z Viamotu była beżowa? Jak tak to miałeś przyjemność jeździć Lineą kolegi z forum krakus02 :) I również ściąga :)

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:10 ]
Paweł_Sz pisze:Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową?
Walka z wiatrakami. Próbowałem lecz odpuściłem. Nie taka prosta to sprawa.
PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
DRZWIALNIA - drzwi i okna z montażem Kraków / Małopolska.
http://www.drzwialnia.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
tel. 888-443-444

Paweł_Sz
Bywalec
Bywalec
Posty: 21
Rejestracja: 31 lip 2010, 9:27
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paweł_Sz » 15 gru 2010, 17:22

Hej,

linka z Viamotu była czarna (chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam), na 100% nie była beżowa. Jeździło się nią genialnie, w porównaniu z Albeą to przepaść (przesiadka po miesiącu do mojego autka była niemałym cierpieniem ;-)) Wyprzedzanie innych aut linką załadowaną rodziną i bagażami na podjeździe pod przełęcz pod Gruszowcem to było niezapomniane przeżycie, i wcale przy tym nie katowałem silnika... Ale żeby nie odchodzić od tematu - co de facto trzeba zrobić, by to ściąganie było wyraźnie widoczne? Zastanawiam się, czy ESP nie pomogłby tu skompensować problem?

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:25 ]
duskap pisze:PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
Tia, tylko że Focus RS ma troszkę inną moc/moment do przeniesienia ;-)

--
Pozdrawiam,
Paweł

P.S.
Tak na dobrą sprawę to nie wiadomo co kupić rodzinnego - linea ściąga, hyundai i kia cierpią na łuszczycę, toyoty drogie i kradną, octavia droga i kradną, silniki TSI jakością też nie grzeszą, renault i peugot jakiejś super opinii też nie mają... ech, kiedyś to były czasy - był polonez, łada, wartburg i nic więcej ;-)

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość