Teraz jest 19 lut 2017, o 15:20


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2010, o 08:08 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2009, o 20:51
Posty: 1016
Lokalizacja: Olsztyn
Postawił Piwo : 3 razy
Otrzymał Piw: 20 razy
duskap pewnie, że tak co będziecie się szczypać jak można coś ugrać sobie to trzeba walczyć. Na pewno nie jesteście na straconej pozycji bo niby czemu.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   40500   Silnik:   1,3 MultiJet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 11:10 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 12:07
Posty: 3333
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 168 razy
Otrzymał Piw: 113 razy
Tutaj jest część poniedziałkowego odcinka Turbo kamera dotycząca ściągania w prawo a później w lewo samochodu Volvo. Polecam oglądnięcie, a szczególnie końcókę jak przedstawiciel Volvo twierdzi że jeśli auto ściąga po 30 przejechanych metrach to wszystko jest "OK"
Także myślę że trudno by było z naprawą naszych T-Jetów bo uznaliby że tak ma być
U mnie w autku nie jest to mocno odczuwalne i pogodziłem się z tym
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2JQqe3JqdRA[/youtube]

_________________
Obrazek Anonymous Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   73000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 12:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6066
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 217 razy
Otrzymał Piw: 208 razy
Im rzadziej auto widzi mechanika tym dłużej jeździ. Przekonałem się po kilku wizytach w różnych ASO, że są to partacze i nawet gdyby była akcja naprawcza, to miał bym wątpliwości gdzie z tym pojechać. Poza tym ostatnio często w TurboKamerze występuje ściągający samochód. Było Audi VW Volvo i chyba jeszcze jakaś marka.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 16:43 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 19:57
Posty: 361
Lokalizacja: Białystok
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 1 raz
Na innym forum Fiata czytałem, że Linea 1,6 też ściągała. Czy jest ktoś na forum z T-jet'em który nie ściąga?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   15   Silnik:   1.6 MultiJet 105   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 17:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6066
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 217 razy
Otrzymał Piw: 208 razy
Mam pytanie.
O rozdziale mocy na koła decyduje mechanizm różnicowy(dyferencjał), skrzynia jako taka nie ma nic do rzeczy?


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 18:11 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
Coval, zgadza się, o rozdziale mocy decyduje wyłącznie dyfer. Sama skrzynia podaje napęd na dyfer.

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 18:18 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 21:46
Posty: 1602
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
rafcio082 napisał(a):
szczególnie końcókę jak przedstawiciel Volvo twierdzi że jeśli auto ściąga po 30 przejechanych metrach to wszystko jest "OK"


I ma rację bo taka jest zasada. Niestety w T-Jecie nie ma zastosowania bo dzieje się tak od pierwszego metra. Również miałbym wątpliwości czy jechać do ASO czy nie na ewentualną akcję naprawczą a jak tak to gdzie... jednak warto by powalczyć. CHyba.

_________________
DRZWIALNIA - drzwi i okna z montażem Kraków / Małopolska.
www.drzwialnia.pl
tel. 888-443-444


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   90000   Silnik:   1,4 T-Jet 120KM +LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 18:41 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:11
Posty: 1980
Lokalizacja: Knurów
Postawił Piwo : 1 raz
Otrzymał Piw: 4 razy
duskap napisał(a):
Niestety w T-Jecie nie ma zastosowania bo dzieje się tak od pierwszego metra


No nie wiem, raczej bym się z tym nie zgodził... U mnie delikatnie - podkreślam delikatnie - ściąga może po 200 - 300 m jazdy autostradą co jest w tym przypadku normalne bo autostrada jest pochylona w prawo w celu odprowadzenia wody.

_________________
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   67000   Silnik:   1.4 T-Jet   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 19:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6066
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 217 razy
Otrzymał Piw: 208 razy
Pytałem żeby się upewnić. Kto ma ePer tan może sobie sprawdzić że dyferencjał jest taki sam we wszystkich silnikach w Linei oprócz 1.6 i 1.3dualogic. Sprawa wg mnie nie do wygrania. Lista modelów z identycznym dyfrem poniżej. A gdyby sprawdzić ile silników w danym modelu używa tego samego rozwiązania to by mi dnia brakło. Tak więc dlaczego Fiat nie reaguje na informacje o ściąganiu, bo pewnie sami nie wiedzą. Szkoda czasu, albo to polubimy, albo trza kupić co innego.


(FIAT) - 3R NUOVA 500 ABARTH (2008-....)
(FIAT) - 3P NUOVA 500 (2007-....)
(FIAT) - MT UNO TURBO R/89 (1989-1993)
(FIAT) - NW PUNTO GT (1993-1997)
(FIAT) - NX PUNTO D-TD (1993-1997)
(FIAT) - 1A PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
(FIAT) - 1B PUNTO TB.DS. GAMMA'97 (1997-1999)
(FIAT) - 1P PUNTO DS (1999-2003)
(FIAT) - 2U PUNTO FL.'03 (2003....)
(FIAT) - 2Y GRANDE PUNTO (2005-....)
(FIAT) - 2S IDEA (2003-...)
(FIAT) - MF TIPO DIESEL-T.DS. (1987-1993)
(FIAT) - MP TIPO SPORT 16V IE. (1988-1993)
(FIAT) - NG TIPO 1750-2000 (1990-1993)
(FIAT) - NT TIPO MAQ.93 D-TD (1993-1995)
(FIAT) - 3J PUNTO EVO
(FIAT) - NU TIPO MQ.93 1750-2000 (1993-1995)
(FIAT) - 3X GRANDE PUNTO ACTUAL
(FIAT) - MW TEMPRA 1750-2000 (1989-1993)
(FIAT) - MX TEMPRA DIESEL-TURBO D.(1989-1993)
(FIAT) - NZ TEMPRA MAQ.93 1750-2000 ('93-'96)
(FIAT) - NJ TEMPRA MQ.93 D-TD (1993-1996)
(FIAT) - 1U BRAVO BZ/DS (1995-1998)
(FIAT) - 1L BRAVO G.98 BZ/DS (1998-2001)
(FIAT) - 1V BRAVA BZ/DS (1995-1998)
(FIAT) - 1M BRAVA G.98 BZ/DS (1998-2001)
(FIAT) - 2C STILO BZ/DS (2001-2003)
(FIAT) - 2V STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)
(FIAT) - PT MAREA BENZINA (1996-1999)
(FIAT) - PU MAREA DIESEL (1996-1999)
(FIAT) - 1Q MAREA BZ GAMMA'99 (1999-2002)
(FIAT) - 1R MAREA DS GAMMA'99 (1999-2002)
(FIAT) - 2H PALIO 2V EXTRA EUROPA REST. 2002
(FIAT) - 3D PALIO 2V REST.2 (2005-....)
(FIAT) - 2G PALIO WE EUROPA REST. (2002-2004)
(FIAT) - 2K PALIO WE. EXTRA EUROPA REST. 2002
(FIAT) - 2L SIENA EXTRA EUROPA REST.(2002-..)
(FIAT) - 3K PERLA CINA (2006-2007)
(FIAT) - 3M LINEA (2007-....)
(FIAT) - PC COUPE' (1994-1996)
(FIAT) - PX COUPE' GAMMA'96 (1996-2000)
(LANCIA) - TE YPSILON (2003-....)
(LANCIA) - TG MUSA (2004-....)
(LANCIA) - SF N.DELTA 1400-1600-1800(1993-1999)
(LANCIA) - SG N.DELTA 2.0 -1750 132CV ('93-'99)
(LANCIA) - SQ N.DELTA TB/DS (1994-1999)
(LANCIA) - RY DEDRA BENZINA (1989-1994)
(LANCIA) - SL DEDRA FL.94 1580-1750 8/16V 2000
(LANCIA) - SM DEDRA FL.94 1750-2.0 (1994-1999)
(LANCIA) - SN DEDRA FL.94 T.DS (1994-1999)
(LANCIA) - SX LYBRA BZ (1999-2005)
(ALFAROMEO) - U1 145 BZ/DS (1994-1996)
(ALFAROMEO) - T5 145 GAMMA 97 (1997-1999)
(ALFAROMEO) - W3 145 M.Y. '99 (1999-2000)
(ALFAROMEO) - T6 146 GAMMA 97 (1997-1999)
(ALFAROMEO) - W4 146 M.Y. '99 (1999-2000)
(ALFAROMEO) - W8 147 BZ/DS (2000-....)
(ALFAROMEO) - U5 155 ASPIRATO (1992-1996)
(ALFAROMEO) - U6 155 TURBO BZ-DS (1992-1996)
(ALFAROMEO) - T3 155 GAMMA 96 BZ (1996-1997)
(ALFAROMEO) - T4 155 GAMMA 96 DS (1996-1997)
(ALFAROMEO) - T7 156 BENZINA (1997-2002)
(ALFAROMEO) - X1 156 M.Y.2002 BZ/DS (2001-2005)
(ALFAROMEO) - U7 NUOVO SPIDER (1995-1998)
(ALFAROMEO) - U9 SPIDER '98 (1998-2006)
(ALFAROMEO) - U8 G T V (1995-1998)
(ALFAROMEO) - W0 GTV '98 (1998-2005)
(ALFAROMEO) - X2 GT (2003-....)
(ALFAROMEO) - X6 ALFA MITO (2008-....)
(FIAT) - 1G STRADA (1999-2005)
(FIAT) - 3N N. FIORINO FIAT-QUBO (2007-....)
(FIAT) - 3G STRADA REST. 2 (2005-....)
(FIAT) - 1W DOBLO (2000-2004)
(FIAT) - 2W DOBLO MY. 2004 (2004-2005)
(FIAT) - 3C DOBLO REST. 2005 (2005-....)
(FIAT) - 3V N.DOBLO 2009 (2009-....)


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 20:02 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 1 sty 2010, o 19:57
Posty: 361
Lokalizacja: Białystok
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 1 raz
może chcesz powiedzieć, że wszystkie wyżej wymienione auta ściągały/ją???


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   15   Silnik:   1.6 MultiJet 105   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 21:19 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6066
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 217 razy
Otrzymał Piw: 208 razy
wojciechowski napisał(a):
może chcesz powiedzieć, że wszystkie wyżej wymienione auta ściągały/ją???


No właśnie nie ściągają, na pewno nie wszystkie :) Turcy się chyba na nas mszczą za Wiedeń.

duskap napisał(a):
Niestety w T-Jecie nie ma zastosowania bo dzieje się tak od pierwszego metra.


Ten problem można rozpatrywać w nieskończoność. Jak dasz po garach na niskim biegu to od razu ucieka, a FAP może powiedzieć ze według ich przepisów, procedur itd pojazd ściąga jeśli przy takiej prędkości, na takim biegu, przy takich obrotach, tor jazdy po przejechaniu iluś tam odchyli się od linii prostej o daną wartość. Wynik takich badań jest oczywiście oczywisty.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2010, o 21:36 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 16 sty 2010, o 21:46
Posty: 1602
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 4 razy
Musi coś innego odpowiadać za ściąganie.

Jeździłem 500 Abarth, Abarth Grande Punto nie ściągają nawet 1cm. Miałem te auta na cały dzień do porównania aby sprawdzić czy też ściągają czy nie. Lancia Delta również nie ściągała. Alfa Romeo MiTo też nie. AR Giulietta też nie. Linea 1,4 77KM, 1,3 oraz 1,6 nie ściągają.

A sprawa jest jak najbardziej do wygrania ale nie w pojedynkę. Minimum 10 osób.
Ściąganie najbardziej jest widoczne na 1 i 2 biegu. Nawet na tych biegach musi jechać prosto a auto od razu w prawo leci.
jay_21 ja bym się cieszył na Twoim miejscu :) Chociaż może właśnie dlatego Ci tnie opony bo coś jest nie tak? Gdy wszystko jest ok to każdy T-Jecik jeździ tak jak mój... Lista "przetestowanych" przeze mnie Linei T-Jet jest bliska 30 sztuk.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   90000   Silnik:   1,4 T-Jet 120KM +LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lis 2010, o 19:45 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 10:04
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 25 razy
duskap napisał(a):
Musi coś innego odpowiadać za ściąganie.

Linea 1,4 77KM, 1,3 oraz 1,6 nie ściągają.


Mój 1.3 nie ściąga. Najbardziej kopie u mnie w plecy dwójka gdy odpowiednio mocno wkręcę się na pierwszym biegu, ale pomimo tego samochód nigdy nie próbował zmienić toru jazdy. Przy wyprzedzaniu też niczego złego nie zauważyłem :pomysli

Pozdrawiam
mireks

_________________
Linea Kombi :)
http://www.freemont.pl
http://www.warszawam20.cba.pl


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   65000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2010, o 10:51 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 22:40
Posty: 1130
Lokalizacja: Orłowo k. Inowrocławia
Postawił Piwo : 99 razy
Otrzymał Piw: 45 razy
duskap napisał(a):
Alfa Romeo MiTo też nie. AR Giulietta też nie. Linea 1,4 77KM, 1,3 oraz 1,6 nie ściągają.

To tak troszkę nie do końca prawda. Mój pocisk :luzak 1,4 8v co prawda podczas jazdy na prostej drodze nie ściąga ale już przy ruszaniu dynamicznym spod świateł kierownica wykonuje niewielki ruch w prawo. Już sie przyzwyczaiłem.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   160000   Silnik:   1.4 8v + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lis 2010, o 10:59 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2010, o 21:26
Posty: 5947
Lokalizacja: Radom
Postawił Piwo : 194 razy
Otrzymał Piw: 174 razy
mpsfc napisał(a):
przy ruszaniu dynamicznym


:ryczy :ryczy :ryczy
Sorry, nie mogłem się powstrzymać :pivo


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   129000   Silnik:   1.4 V8 + LPG   Rocznik:   2009    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]