[T-jet] Ściągie w prawo przy przyspieszaniu!

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Tomek pisze:
mpsfc pisze:przy ruszaniu dynamicznym
:ryczy :ryczy :ryczy
Sorry, nie mogłem się powstrzymać :pivo
Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu :jazda
kylo
klubowicz
klubowicz
Posty: 513
Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
Przebieg: 61000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: kylo »

Coval pisze:Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniu
Za to psuje nerwy przy wyprzedzaniu
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap pisze:Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

jay_21 pisze:Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.
Normalnie chcę to zobaczyć :)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

duskap, to wpadaj do mnie :)
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.
Awatar użytkownika
kazgas
klubowicz
klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
Przebieg: 85000
Silnik: 1,4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Czarna
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: kazgas »

Coval pisze:Moja też bardzo ucieka w prawo, przy każdym ruszaniu z poślizgiem muszę mocno kręcić.
Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu :smak
Kazek
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

kazgas pisze:Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu
taki wbudowany ASR :zlośnik

Coval, próbowałem nawet auto przy mocniejszym dawaniu gazu na max wprowadzić w poślizg i niestety nie udało mi się. Próbowałem do 3 biegu i prędkości 70 km/h. Może to kwestia opon? Przyznam, że te które mam założone w tych warunkach jakie panują na drogach spisują się znakomicie.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Bo żeby auto wprowadzić w poślizg trzeba użyć ręcznego :lacha I wtedy driffffffftujemy ! :luzak
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
sebastianc78
klubowicz
klubowicz
Posty: 500
Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
Przebieg: 47800
Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: sebastianc78 »

Moja też ściąga :smutny
Paweł_Sz
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 31 lip 2010, 9:27
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paweł_Sz »

Witam,

czytam ten wątek i jestem przerażony. Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę T-Jet, ale po Waszych postach entuzjazm mi moooocno opadł. Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową? Przecież w chwili obecnej, jeżeli chcielibyście sprzedać swoje auta to potencjalny nabywca od razu wytknie Wam, że auto ma coś z geometrią, więc jest niepełnowartościowe...

BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...

--
Pozdrawiam,
Paweł
Awatar użytkownika
aixen
klubowicz
klubowicz
Posty: 442
Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
Przebieg: 85555
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Łódź
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: aixen »

Paweł_Sz pisze:Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę
Też miałem Albeę i zmieniłem na Lineę... osobiście żałuję decyzji. Na swój sposób to był bardziej "uczciwy" samochód.
Co do ściągania... pozwoliłem sobie ostatnio na jazdę próbną w Carserwisie w Wawie i ten konkretny model nie ściągał...
Być może ta przypadłość dotyczy aut z początkowego etapu produkcji...

PS. nie rozważałem zakupu... ot tak, dla "jaj" odwiedziłem dilera będąc nieopodal u Urzędzie Statystycznym...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Paweł_Sz pisze:BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
Po prostu tego nie zauważyłeś. Wszystkie Linee T-Jet to mają bo mają jednakową konstrukcję. Czy to 2007 czy to 2010 (ostatnią jazdę testową wykonywałem tydzień temu świerzynką rok 2010 zarejestrowaną w listopadzie 2010). Hmm... trzeba umieć to zrobić aby ściągała :D

Nawiasem mówiąc... czy ta Linea z Viamotu była beżowa? Jak tak to miałeś przyjemność jeździć Lineą kolegi z forum krakus02 :) I również ściąga :)

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:10 ]
Paweł_Sz pisze:Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową?
Walka z wiatrakami. Próbowałem lecz odpuściłem. Nie taka prosta to sprawa.
PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
Paweł_Sz
Nowy
Nowy
Posty: 21
Rejestracja: 31 lip 2010, 9:27
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paweł_Sz »

Hej,

linka z Viamotu była czarna (chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam), na 100% nie była beżowa. Jeździło się nią genialnie, w porównaniu z Albeą to przepaść (przesiadka po miesiącu do mojego autka była niemałym cierpieniem ;-)) Wyprzedzanie innych aut linką załadowaną rodziną i bagażami na podjeździe pod przełęcz pod Gruszowcem to było niezapomniane przeżycie, i wcale przy tym nie katowałem silnika... Ale żeby nie odchodzić od tematu - co de facto trzeba zrobić, by to ściąganie było wyraźnie widoczne? Zastanawiam się, czy ESP nie pomogłby tu skompensować problem?

[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:25 ]
duskap pisze:PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
Tia, tylko że Focus RS ma troszkę inną moc/moment do przeniesienia ;-)

--
Pozdrawiam,
Paweł

P.S.
Tak na dobrą sprawę to nie wiadomo co kupić rodzinnego - linea ściąga, hyundai i kia cierpią na łuszczycę, toyoty drogie i kradną, octavia droga i kradną, silniki TSI jakością też nie grzeszą, renault i peugot jakiejś super opinii też nie mają... ech, kiedyś to były czasy - był polonez, łada, wartburg i nic więcej ;-)
ODPOWIEDZ