Wam przynajmniej kręgosłupa nie łamie przy ruszaniuTomek pisze:mpsfc pisze:przy ruszaniu dynamicznym
Sorry, nie mogłem się powstrzymać
[T-jet] Ściągie w prawo przy przyspieszaniu!
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Moja startuje prosto na śliskim, no chyba, że z jednej strony mam śnieg a z drugiej lód. Jak mocno depnę na śniegu to boksuje ale zbiera się równo.duskap pisze:Znowu zima i znowu ściąganie mnie wpienia. Przecież przy ruszaniu na śliskim trzeba pół obrotu kierownicy (o 90 stopni) zrobić aby auto jechało prosto a nie w prawo. Masakra jakaś dosłownie!
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- jay_21
- klubowicz
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
- Przebieg: 67000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Knurów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
taki wbudowany ASRkazgas pisze:Coval a mówiłem kup 1,4 8V.
Tam przy ruszaniu nie ma poślizgu
Coval, próbowałem nawet auto przy mocniejszym dawaniu gazu na max wprowadzić w poślizg i niestety nie udało mi się. Próbowałem do 3 biegu i prędkości 70 km/h. Może to kwestia opon? Przyznam, że te które mam założone w tych warunkach jakie panują na drogach spisują się znakomicie.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Witam,
czytam ten wątek i jestem przerażony. Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę T-Jet, ale po Waszych postach entuzjazm mi moooocno opadł. Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową? Przecież w chwili obecnej, jeżeli chcielibyście sprzedać swoje auta to potencjalny nabywca od razu wytknie Wam, że auto ma coś z geometrią, więc jest niepełnowartościowe...
BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
--
Pozdrawiam,
Paweł
czytam ten wątek i jestem przerażony. Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę T-Jet, ale po Waszych postach entuzjazm mi moooocno opadł. Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową? Przecież w chwili obecnej, jeżeli chcielibyście sprzedać swoje auta to potencjalny nabywca od razu wytknie Wam, że auto ma coś z geometrią, więc jest niepełnowartościowe...
BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
--
Pozdrawiam,
Paweł
- aixen
- klubowicz
- Posty: 442
- Rejestracja: 08 gru 2009, 15:03
- Przebieg: 85555
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Też miałem Albeę i zmieniłem na Lineę... osobiście żałuję decyzji. Na swój sposób to był bardziej "uczciwy" samochód.Paweł_Sz pisze:Teraz jeżdżę Albeą, którą chciałem wymienić na Lineę
Co do ściągania... pozwoliłem sobie ostatnio na jazdę próbną w Carserwisie w Wawie i ten konkretny model nie ściągał...
Być może ta przypadłość dotyczy aut z początkowego etapu produkcji...
PS. nie rozważałem zakupu... ot tak, dla "jaj" odwiedziłem dilera będąc nieopodal u Urzędzie Statystycznym...
Linea 1.4 8v & LPG r.2007 wersja Dynamic 85 KKm (Syn)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
Linea 1.4 Turbo r.2009 wersja Dynamc 56 KKm (To ja)
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Po prostu tego nie zauważyłeś. Wszystkie Linee T-Jet to mają bo mają jednakową konstrukcję. Czy to 2007 czy to 2010 (ostatnią jazdę testową wykonywałem tydzień temu świerzynką rok 2010 zarejestrowaną w listopadzie 2010). Hmm... trzeba umieć to zrobić aby ściągała :DPaweł_Sz pisze:BWT dwa lata temu jeździłem przez miesiąc linką 1.4 t-jet, którą dostałem jako auto zastępcze z krakowskiego Viamotu (albea czekała na tylną belkę z Turcji) i żadnych nieprawidłowości nie stwierdziłem...
Nawiasem mówiąc... czy ta Linea z Viamotu była beżowa? Jak tak to miałeś przyjemność jeździć Lineą kolegi z forum krakus02 I również ściąga
[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:10 ]
Walka z wiatrakami. Próbowałem lecz odpuściłem. Nie taka prosta to sprawa.Paweł_Sz pisze:Przecież to jakaś porażka... nie próbował ktoś z Was wejść na drogę sądową?
PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
Hej,
linka z Viamotu była czarna (chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam), na 100% nie była beżowa. Jeździło się nią genialnie, w porównaniu z Albeą to przepaść (przesiadka po miesiącu do mojego autka była niemałym cierpieniem ;-)) Wyprzedzanie innych aut linką załadowaną rodziną i bagażami na podjeździe pod przełęcz pod Gruszowcem to było niezapomniane przeżycie, i wcale przy tym nie katowałem silnika... Ale żeby nie odchodzić od tematu - co de facto trzeba zrobić, by to ściąganie było wyraźnie widoczne? Zastanawiam się, czy ESP nie pomogłby tu skompensować problem?
[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:25 ]
--
Pozdrawiam,
Paweł
P.S.
Tak na dobrą sprawę to nie wiadomo co kupić rodzinnego - linea ściąga, hyundai i kia cierpią na łuszczycę, toyoty drogie i kradną, octavia droga i kradną, silniki TSI jakością też nie grzeszą, renault i peugot jakiejś super opinii też nie mają... ech, kiedyś to były czasy - był polonez, łada, wartburg i nic więcej ;-)
linka z Viamotu była czarna (chyba, nie wiem czy dobrze pamiętam), na 100% nie była beżowa. Jeździło się nią genialnie, w porównaniu z Albeą to przepaść (przesiadka po miesiącu do mojego autka była niemałym cierpieniem ;-)) Wyprzedzanie innych aut linką załadowaną rodziną i bagażami na podjeździe pod przełęcz pod Gruszowcem to było niezapomniane przeżycie, i wcale przy tym nie katowałem silnika... Ale żeby nie odchodzić od tematu - co de facto trzeba zrobić, by to ściąganie było wyraźnie widoczne? Zastanawiam się, czy ESP nie pomogłby tu skompensować problem?
[ Dodano: |15 Gru 2010|, o 17:25 ]
Tia, tylko że Focus RS ma troszkę inną moc/moment do przeniesienia ;-)duskap pisze:PS>Focus RS też ściąga przy przyspieszaniu co Coval pokazał na wklejonym filmiku z YT
--
Pozdrawiam,
Paweł
P.S.
Tak na dobrą sprawę to nie wiadomo co kupić rodzinnego - linea ściąga, hyundai i kia cierpią na łuszczycę, toyoty drogie i kradną, octavia droga i kradną, silniki TSI jakością też nie grzeszą, renault i peugot jakiejś super opinii też nie mają... ech, kiedyś to były czasy - był polonez, łada, wartburg i nic więcej ;-)